GN'R Suomeen 9.12. - pitääkö paikkansa?

• 1 955
  • 28

Son Of Thor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Boston Bruins
Soneraplazalla oli juttua, että gunnarit olis tulossa joulukuussa ja swedusaitilta löytyy tieto em. päivästä. Onko täällä enempää tietoa asiasta? Milloin lienee liput tulossa myyntiin?

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Lyhyesti EVVK

Asiaa ei ole vielä varmistettu...

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No minä olen kyllä ensimmäisenä ostamassa lippua, jos keikka vain varmistuu joskus. Vähän kuitenkin epäilyttää, kun ei sitä uutta levyä edelleenkään ole näkyvissä. Edellinen, kesälle tarkoitettu, Euroopan rundihan peruttiin syystä tai toisesta. Silloin oli mm. Globeniin tarkoitus mennä. Joten katsotaan nyt, jos se levy ensin tulee joskus ulos.

Son Of Thor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Boston Bruins
Eipähän ne use your illusionitkaan tulleet ulos ennen rundin alkua, joten sen suhteen en ole ollenkaan epäuskoinen, etteikö keikka toteutuisi. tosin gn'r ei mikään varmin tapaus missään suhteessa, joten jää nähtäväksi...

liput on kyllä pakko hommata keikalle, vaikka voi synnytysosasto kutusuakin about samoihin aikoihin, jos ei vaimoke pysty pidättelemään ;)

Wolves

Jäsen
Olen käynyt tarkistelemassa ko. sivustoa useasti ja viimeisen 3 kuukautta tuo "not confirmed" teksti on ollut helsingin keikan kohdalla.

El Samuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toisaalta voiko sitä enää GN`R:ksi sanoa? Ketään muuta ei ole jäljellä, kuin Axl ja Dizzy. Jos Slash olis mukana vielä, niin sittenhän se olisi pakko nähdä.

axe

Jäsen
Lisäprobleemaa aiheuttaa kaiketi sekin, että yksi näistä uusista kitaristeista vaihtuu taas. Eli ilmeisesti tämä Buckethead, jonka "sisäisen verenvuodon" takia se kesän Euroopan rundikin siirrettiin, on nyt lopullisesti ulkona bändistä. Ja kaipa Axl taas pistää kaikki ne kitaraosat sitten kokonaan uusiksi. Johan ne on useampikin kitaristi käynyt levyttämässä. Eihän kukaan muusikko jaksa tuota, että ollaan vuosikausia studiossa, ei julkaista mitään materiaalia, eikä käydä edes keikoilla.

Mutta jos helvetti tosiaan jäätyy, niin Areenassa ollaan Axliä katsomassa.

Wolves

Jäsen
9.12.2001 Klo 20 Guns 'N Roses astuu Hjallis-areenan lavalle. Lipunmyynti alkaa ensi maanantaina 20.8 klo 9.

Näin kertoi e-maili, jonka sain Welldonesta.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti SaiPa2000
9.12.2001 Klo 20 Guns 'N Roses astuu Hjallis-areenan lavalle. Lipunmyynti alkaa ensi maanantaina 20.8 klo 9.

Näin kertoi e-maili, jonka sain Welldonesta.

Tämän kertoo myös päivän Metro-lehti.Toisaalta jos Axl tuittuilee mallia 1991 niin Gunnarit(=Axl & sivuosan esittäjät) astuvat lavalle tuossa 23 jälkeen :D

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Jaha.. sopivasti sattuu palkkapäivälle

:D menee vissiin liput ostoon

Viimeksi muokattu:

Son Of Thor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Boston Bruins
Eli jonoon vaan!!! Sen verran karvaita kokemuksia on kertynyt lippupalvelun puhelinbusineksesta, että on kai pakko hyökätä jonottamaan lippuja maanantaiaamuna. Onneks opiskelijan aikataulu joustaa... mutta mitenköhän käy budjetin kanssa? Onko tietoa lippujen hinnoista?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Lippujen hinnasta...

kertoo WELLDONE:
<hr>
LIPUT
Yleinen lipunmyynti alkaa ensi maanantaina 20.08. klo 9 Lippupalvelun myyntipisteissä ja puhelinpalvelussa 0600-10-800. Liput maksavat 235 ja 255 mk.
Hintaryhmä 255 mk Permanto (seisomapaikat), ja alakatsomot 109-120
Katsomot 107 ja 108 eivät ole esimyynnissä
Hintaryhmä 235 mk Yläkatsomot 303-316

KONSERTTIIN MYYNNISSÄ MYÖS VIP-PAKETTEJA. Lisätietoja osoitteesta http://www.events-club.net/gnr

APETIT FOR DESTRUCTION VIP-paketti 9.12.2001 klo 18.30 alkaen
Paikka: Lapin Kulta -ravintola
Sisältö: Hyvät katsomopaikat, alkudrinkki, Guns buffet, oma sisäänkäynti ja vaatesäilytys, live music, VIP-passi, Events Club –emäntänä Jaana Taskinen
Hinta: 890 mk + alv 22% (ei sisällä ruokajuomia)
Paikkoja: Vain 200 kpl

Tilaukset sähköpostilla osoitteeseen eventsclub@welldone.fi, tai suoraan kaavakkeella osoitteessa http://www.events-club.net/gnr/teksti.htm , lisätietoja saa numerosta 02-6517 0400 / Pauliina Aalto.
<hr>

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Guns buffet? Varmaan pelkää spaghetti incidenttiä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Lippujen hinnasta...

Viestin lähetti BigRedBob

APETIT FOR DESTRUCTION VIP-paketti 9.12.2001 klo 18.30 alkaen
Paikka: Lapin Kulta -ravintola
Sisältö: Hyvät katsomopaikat, alkudrinkki, Guns buffet, oma sisäänkäynti ja vaatesäilytys, live music, VIP-passi, Events Club –emäntänä Jaana Taskinen
Hinta: 890 mk + alv 22% (ei sisällä ruokajuomia)
Paikkoja: Vain 200 kpl

En tiedä miksi, mutta jotenkin tämä tuntuu huvittavalta.

Vielä kun miettii, miten vaarallisen bändin maineessa GNR oli vielä vuosikymmen sitten...

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
guns buffet

ei stana mitä pelleilyä.. kattokaa toa ruokalistaa.. kuuluisin sanoin, kiss my ass, ostan vain lipun...:mad:

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Jup, sain myöskin kentälle lliput itelle ja muijalle.. tietääkö kukaan myytinkö tota ekana päivänä loppuun? ajattelin vain kun eilen ainakin nelosella pyöri illalla mainokset tosta keikasta..

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lippupalvelun sivu herjaa, että "toistaiseksi täyteen varattu", joten kai se suunnilleen loppuun meni. Eipä itse lippua hankittua, vähän harkitsin, mutta olisi käynyt liikaa kukkarolle, kun huomenna tulee Manic Street Preachersin keikka myyntiin.

Sitä tuskin myydään yhtä nopeasti loppuun, mikäli ylipäänsä edes myydään loppuun, mutta kaipa huomenna aamulla täytyy heti yhdeksältä varmuuden vuoksi aloittaa puhelinralli...

axe

Jäsen
Minä olin ainakin kovin yllättynyt, että ne liput menivät käsistä näin nopeasti. Bändin huippuajoista on kuitenkin niin kauan, ettei nykyinen konserttisukupolvi varmaan kunnolla edes tunnista nimeä. Sitten on vielä se "Ei se ole GNR kun on vaan Axl" -ryhmä ja sitten vielä se ryhmä, joka inhoaa kaikkea mitä Axl Rose edustaa. Silti liput meni päivässä. Vai onkohan Guns N' Roses päässyt jo sellaiseen Eaglesmäiseen nostalgiabändien joukkoon ja halli on täynnä julkkiksia, jotka haluaa tulla bongatuiksi? Onneksi tuli kerrankin oltua ajoissa liikkeellä, ettei tarvi trokareiden kynittäväksi alentua.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Minä kuulun sitten ilmeisesti tähän "Ei se ole GNR vaan Axl"-ryhmään.
Ei nimittäin kiinnosta pätkääkään jos ei nyt lippua sattuisi ilmaiseksi saamaan.
Elokuussa '91 oli kuitenkin "alkuperäinen" remmi (okei,okei,S.Adleria lukuunottamatta).
Nythän bändissä on 4-6 kappaletta statistia,uusi levy joka ehkä joskus ilmestyy,ja oikeusjutulla voitettu nimi.Rahastusta sanon minä,ja kuuntelen Live Era levyä.
Toisaalta sen verran takinkääntäjä olen että jos en olisi ollut paikalla '91 niin olisin nyt :D
Toivottavasti olen väärässä ja "Chinese Democracy" poikii hittejä..epäilen kuitenkin..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy