Giroux&Lintu

• 2 881
  • 9

KEspoo76

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Tämä koko jatkoaika on huhujen mekka joten ajattelinpa nyt kysyä pelaavatko kyseiset miehet todellakin ensi kaudella espoon sinisissä? Aikamoinen pommi olisi jos "ikinarri" lind pukisi bluesin paidan päälle....kirous on nähdyn perusteella ihan hyvä kiekollinen pakki mutta kertokaa nyt herranjestas onko näissä huhuissa perää. Olen kuullut huhuja sieltä sun täältä eikä koskaan voi olla varma mitä tapahtuu.
Avatkaa tietoiset arkkunne ja kommentoikaa
UGH!

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uudessa Jääkiekkolehdessä Lindille esitetään 99 kysymystä.

32. Sopimuksesi Montrealin kanssa päättyi. Aiotko palata Eurooppaan - kenties Tukholman AIK:hon?

- AIK on yksi vaihtoehto. Ihan tarkkaan en vielä tiedä. Seuroja kartoitetaan parhaillaan ja Eurooppaan palaaminen on todennäköistä.

33. Mikä asia painaa eniten, kun valitset ttulevan seurasi?

- Nyt joutuu panemaan asioita vähän erilailla puntariin kuin aikaisemmin. Lähinnä kihlattuni (Kati Oikarinen) asema vaikuttaa, hän on valmis lääkäri ja pitää kattoa, missä hän mahdollisesti voisi ammattiaan harjoittaa. Toisaalta ollaan vielä niin nuoria, että se kiekollinenkin puoli vaikuttaa päätöksessä valtavasti.

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Elikkä Lind pelaa

Siellä missä tajutaan hommata kunnon työpaikka hänen morsiantaan varten.
Missäs se hiihtoliiton keskuspaikka on, siellähän olisi ainakin lääkärinpaikkoja auki.... heh heh...!:D

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietääkö joku onko Lind UFA eli pitääkö odottaa vain Montrealin tarjousta vai käykö jokin muu NHL-seura?

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Niin no:) Salonojahan sanoi että pelaajabudjetti pysyy samoissa lukemissa kuin viime vuonna. Vastauksen Lindiin ja Girouxiin saa katselemalla Bluesiin nykyistä pelaajalistaa ja huomioimalla sen että Jamppa napaa pelaajabudjetista vajaat kolme miljoonaa. Lind ja Giroux kumpikin ovat sen verran kalliita pelaajia,että viime vuotinen pelaajabudjetti kyllä ylittyisi reippaasti, mikäli herrat aiotaan palkata. Sitäpaitsi Giroux varmaankin ensivuonna yrittänee ensisijaisesti änäriin.
Mutta kaikkea voi tapahtua niinkuin totesit, mene ja tiedä, mutta
itse epäilen.Eikös Blues hae sentteriä ja puhetta on ollut nuoresta puolustajasta, jonka arvelisin olevan halvempi kuin Giroux ja nk. nouseva kyky.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Espoon pakki on kuulemma n.20-vuotias tsekkiläinen..joten en pidä Girouxta realistisena vaihtoehtona..Lindin kohdalla pelkään pahoin että edellä mainittu (pelaajabudjetti ns.täynnä)estää hänen tulon Bluesiin..

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lind jatkaa uraansa

Toden näköisesti Suomen rajojen ulkopuolella ja näillä näkymin se on Tukholman AIK.

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Originally posted by TM
Uudessa Jääkiekkolehdessä Lindille esitetään 99 kysymystä.

32. Sopimuksesi Montrealin kanssa päättyi. Aiotko palata Eurooppaan - kenties Tukholman AIK:hon?

- AIK on yksi vaihtoehto. Ihan tarkkaan en vielä tiedä. Seuroja kartoitetaan parhaillaan ja Eurooppaan palaaminen on todennäköistä.

33. Mikä asia painaa eniten, kun valitset ttulevan seurasi?

- Nyt joutuu panemaan asioita vähän erilailla puntariin kuin aikaisemmin. Lähinnä kihlattuni (Kati Oikarinen) asema vaikuttaa, hän on valmis lääkäri ja pitää kattoa, missä hän mahdollisesti voisi ammattiaan harjoittaa. Toisaalta ollaan vielä niin nuoria, että se kiekollinenkin puoli vaikuttaa päätöksessä valtavasti.

Ja saman haastattelun kysymys numero 65:

Jos saisit valita vapaasti seurasi, mihin menisit?

- Jos mä sanoisin tähän Jokerit, joka on mun suosikkijengi, se vois kuulostaa höntiltä, kun mä en sinne nyt menis. Kyllä mulla Jokeri-sydän on. Suomessa on vaikee kuvitella, et muualle menisin. Mun juuret on Helsingissä, kaverit suurimmaks osaks Helsingissä ja silloin moni asia painaisi siihen, et Jokereihin mä menisin. Jos elämä olis pelkkää jääkiekkoa, tää vastaus muuttuis. NHL:ssä joku Colorado Avalanche vois olla aika kova. Tai joku semmone jengi, joka vois voittaa Stanley Cupin. Mutta ehkä ykkönen olis kuitenkin Jokerit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy