Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 921 856
  • 6 153

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lähikaupasta oli karkea merisuola loppu. Hitto, kaikkiko tässä on samaan aikaan ryhtynyt sieniä suolaamaan. Täytyy illemmalla käydä isommassa/isommissa kaupoissa katsomassa jos suolaa löytyy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä on täällä kärpänen. Pörisee niin vitusti jossain silloin tällöin. Ei viitsisi ruveta pitkin huonetta hyppimään sen takia lätkän kanssa ja aiheuttaa hämminkiä. Antaa pöristä ja ärsyttää... ja kun tulee lähelle niin lätkä on valmiina.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Meillä on täällä kärpänen. Pörisee niin vitusti jossain silloin tällöin. Ei viitsisi ruveta pitkin huonetta hyppimään sen takia lätkän kanssa ja aiheuttaa hämminkiä. Antaa pöristä ja ärsyttää... ja kun tulee lähelle niin lätkä on valmiina.
Eihän lätkäkausi ole oikeastaan vielä edes alkanut. No, kohta alkaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nenä vuotaa ja rintaan sattuu. Päätin siirtää toista rokotusaikaa muutamalla päivällä eteenpäin. Ikävää tämmöinen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se, että on katsonut työvuoronsa väärin. Olin menossa kouluun, matkalla soitettiin, että miksi en ole työvuorossa. Prkl.
 

Glove

Jäsen
Nämä sukat, jotka ostin viime viikolla. Paketissa luki, että 42-45. Mun tassu on 43, mutta nämä on kyllä ihan liian isot.
 

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ainakin Radio Cityllä tuleva mainos, jossa kiroileva HIILI. onko tämän tarkoitus olla kiroileva siili? Lisäksi mainoksessa ei edes kiroilla prkle.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nämä sukat, jotka ostin viime viikolla. Paketissa luki, että 42-45. Mun tassu on 43, mutta nämä on kyllä ihan liian isot.

Niin, no eihän sukka voi olla samaan aikaan neljää eri kokoa. Mietin, että tarkoittaako tuo ilmaisu nyt sitten oikeasti sitä, että sukat on jotain 42 ja 45 väliltä. Ja satuit nyt sitten saamaan 45 kokoiset, jotka on sulle liian isot.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nämä sukat, jotka ostin viime viikolla. Paketissa luki, että 42-45. Mun tassu on 43, mutta nämä on kyllä ihan liian isot.
Vedä vähän ylemmäs niitä sukkia.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nämä sukat, jotka ostin viime viikolla. Paketissa luki, että 42-45. Mun tassu on 43, mutta nämä on kyllä ihan liian isot.
Mä ostan aina max 42 sukat, about samankokoinen räpylä kuin sulla. Jos se sukka menee 45-jalkaan, se on liian iso mulle.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eräs PK-seudulla sijaitseva Lidl-myymälä oli kuukauden päivät suljettuna, jolloin myymälässä uusittiin kaikki lattioita ja parkkipaikan asfalttia myöten. Isosta remontista huolimatta kauppaan ei kuitenkaan asennettu itsepalvelukassoja, mitkä muuten alkavat olla normi ihan pienissäkin ruokakaupoissa ja yhden hengen talouden ostoksilla luonnollisesti suosin niitä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meillä on täällä kärpänen. Pörisee niin vitusti jossain silloin tällöin. Ei viitsisi ruveta pitkin huonetta hyppimään sen takia lätkän kanssa ja aiheuttaa hämminkiä. Antaa pöristä ja ärsyttää... ja kun tulee lähelle niin lätkä on valmiina.
Minuakin ärsyttää nuo myöhäisiltojen lentävät, yliseuralliset pikkuystäväiset.
Feedback: Arvaas kuka "tappaja" hinkkaa puhtaiksi keväisin kaikki katot ja ikkunat?
Voikohan noita kuivettuneita isoja kärpäsiä ja paarmoja käyttää terästämässä proteiinipommi-smoothieita kuntosalin jälkeen?

Voisin samalla myydä "ei mistään"-ilmaantuneita koiranpaskoja, Area51-friikeille sopuhinnalla.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Isosta remontista huolimatta kauppaan ei kuitenkaan asennettu itsepalvelukassoja, mitkä muuten alkavat olla normi ihan pienissäkin ruokakaupoissa ja yhden hengen talouden ostoksilla luonnollisesti suosin niitä.
Eihän Lidleissä ole itsepalveluvaakojakaan. Taitavat pelätä huijareita niin kovin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puhelimen etsiminen. En tiedä miksi en muista mihin sen kädestäni lasken ja sitten taas etsitään. Johtunee osittain siitä että uusi puhelin on ihan eri värinen kun edellinen puhelin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Puhelimen etsiminen. En tiedä miksi en muista mihin sen kädestäni lasken ja sitten taas etsitään. Johtunee osittain siitä että uusi puhelin on ihan eri värinen kun edellinen puhelin.
Tähän voin yhtyä. Sitten kun puhelin on monesti vielä jäänyt äänettömälle niin kyllä ollaan kusessa. Ei ole pitkä aika kun ihmettelin missä mun puhelin mahtaa olla. Puoliso siihen soitti ja hälyytti normaalisti. Ei vain millään löytynyt vaikka kuinka etsin. Puoliso sitten kävi autolla katsoo ettei ole jäänyt sinne. No puhelin oli jäänyt auton katolle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se kun pääsisi halvalla ulkomaille nyt äkkilähdöllä, jos olisi kaveri matkaan, vaan kun ei ole, niin yksin joutuisikin jo maksaa huomattavasti enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös