Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 918 287
  • 6 141

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ovulaatiokipu... koskee aika kipakasti oikealle alavatsaan. Melkein luulisi että umpisuoli oireilisi. Tai voihan se olla umpparikin (ei ole multa poistettu) mutta ajankohta ja oireet sopii kuin nenä päähän ovulaation kanssa.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Itseäni on ruvennut ärsyttämään, että 99 prosentissa varusmiespalvelusta koskevia uutisia haastatellaan aina myös naisvarusmiehiä tai pelkästään naisvarusmiehiä. Median luoman tasapuolisuusharhan perusteella saa helposti sellaisen käsityksen, että siellä on tosiaan miehiä ja naisia melkeinpä yhtä paljon. Todellisuudessa naisia 1-2 prosenttia varusmiehistä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ryhdyin valmistamaan linssikeittoa, koska luulin kaapissa olevan kaikkia aineksia. Haudutin sipulit, lisäsin kasvisliemen, porkkanaraasteen, tomaattimurskan, mausteet, linssit...&#!? - ei helvetti, paketissa, jossa luulin olevan linssejä, olikin tattarisuurimoita.
Onneksi löysin purkillisen kik-herneitä, joten siellä se soppa nyt muhii odottaen soseutusta ja kookosmaitoa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ei helvetti, paketissa, jossa luulin olevan linssejä, olikin tattarisuurimoita.
Onneksi löysin purkillisen kik-herneitä, joten siellä se soppa nyt muhii odottaen soseutusta ja kookosmaitoa.
Sulla on tosi outoja tuotteita keittiössä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mä näen asian kyllä hiukan eri tavalla, omalla terveydellä ei ole hintaa. Olisi aika kurja katsella toveri Czesseä pillillä imemässä kaurapuuroa kun muut vetävät cordon bleuta. Mutta kallista se silti on ku faan, voi valita keskihyllyn sijaan niitä kyykkyjä pari kuukautta.

Lainaan itseäni. Duunista sai 400e ePassin smartumin tilalle ja se käy myös terveyspalveluihin tällä kertaa. Helmikuussa onkin taas vuositarkastus Myyr-Yorkissa. Näinä aikoina kun muuhun ei voi tuhlata niin laitan sen hampaisiin. Lasku on taas varmaan hirveä silti. Pieni asia, mutta vituttaa suunnattomasti että hampaat on peritty isän puolelta.
 

Oopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Unkka T Kumiankka ärsyttää. Siis tämä joskus ysärillä ainakin Aku Ankka -lehdessä seikkaillut Roope Ankan serkku. Siis voiko hahmolla olla typerämpää pelleilynimeä? Ärsyttää, että vedetään tahallaan läskiksi joku homma tällaisella vammaspedeilyllä. Ilmeisesti hahmo tunnetaankin nykyään nimellä Unkka Ankka, joten en varmasti ole ainoa tuosta nimestä ärsyyntynyt.

Mutta haluaisin oikeasti saada käsiini henkilön, joka on tuon hahmon nimen keksinyt. Esittäisin hänelle muutaman kysymyksen laulajatar Sannin laulun sanoin. Että mitäköhän v***ua!
 
Viimeksi muokattu:

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Alkoi oudosti ärsyttää Oku Luukkainen ja hänen ysäri-intoilunsa plus siihen naurettava NHL-pelipaita pukeutumistyyli.

En yleensä ärsyynny toisten pukeutumisesta, mutta toi yliampuva, huomionhakuinen lapsellisuus vaatteiden suhteen on aika rasittavaa.

Yleisestikin en ole ymmärtänyt näitä ysärifestareita ja tavallaan vitsin menemistä liian pitkälle. Voisin itsekin kuvitella vaikka meneväni ysäribileisiin jotka kaveri järkännyt, mutta se että oikeasti kaivetaan ne Pandorat, E-typet ja Dr. Albanit esiintymään jonnekin ja pyydetään siitä vielä rahaa.. ei ymmärrä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Juttelin just kaverin kanssa, tai oikeastaan olin kertomassa hänelle jotain. No tyyppi keskeyttää mut ja alkaa kertomaan siihen päälle juttua jonka olen kuullut jo moneen kertaan, eikä se edes liittynyt asiaan mistä puhuttiin kuin enintään etäisesti.

Kelasin siinä kun "kuuntelin" sitä höpötystä, että sanonko sille jotain tyyliin, mistä mä olin puhumassa ennen kuin keskeytit. Jätin sanomatta ja tulin tänne avautumaan. Höpötelköön mokoma omia juttujaan ja minä pidän mun jutut näköjään omana tietonani.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
"Tässä ovat Suomen suosituimmat sipsit"
"Tässä ovat Suomen suosituimmat oluet"
"Tässä ovat Suomen suosituimmat makkarat"

= TOP15 satunnaisessa järjestyksessä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
"Tässä ovat Suomen suosituimmat sipsit"
"Tässä ovat Suomen suosituimmat oluet"
"Tässä ovat Suomen suosituimmat makkarat"

= TOP15 satunnaisessa järjestyksessä.

Tämä.

Mä olen oikeasti miettinyt sitä, että onko oikeasti olemassa sellaisia ihmisiä, joita nämä kiinnostavat..? (Tai siis varmaan on, kun lehdet noita tuuppaa..)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tämä.

Mä olen oikeasti miettinyt sitä, että onko oikeasti olemassa sellaisia ihmisiä, joita nämä kiinnostavat..? (Tai siis varmaan on, kun lehdet noita tuuppaa..)

Juu. Mielipiteet löytyvät kaikilta, kuten persläpi ja molemmat haisevat.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ihmiset, jotka eivät puhdista käyttönsä jälkeen taloyhtiön pyykkituvan pyykinkuivaajan suodatin nukasta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
PIkaruokala, jossa odotetaan ruokaa pidempään kuin a la carte ravintolassa. No ei ehkä ihan mutta melkein.

Tyttärellä oli tänään klo 11 hammastarkastus, käytin hänet siellä ja vein kouluun ja ajattelin että tossahan on mäkkäri vieressä niin käyn hakemassa nopeasti lounasta siitä. Pari auto jonossa, joten ajattelin ehkä sisältä saa nopeammin. Yksi tilausmonitori oli varattu ja muut vapaana, joten nopeasti vaan oma tilaus sisään ja odottamaan.

No numeroni oli jotain 222 tms ja kun istahdin odottamaan katsoin monitoria että odottavat tilaukset alkavat jostain 10 numeroa aiemmin. Kukaan ei vaikuttanut saavan ruokaa, välillä joku vei jonkun tilauksen pöytään. Yhtäkkiä pompsahti joku 7 tilausta valmiina, mutta ei kukaan niitä hakenut eli olivat kai pöytiin toimitettavia tai ulos autoluukusta annettavia. Ei ollut edes mikään ihmeellinen nälkä sinne mennessä, mutta hirveä nälkä tuli odotellessa. No 16min tilauksen kuitissa lukevan kellonajan jälkeen tuli minun annokseni tiskille ja jopa huusivat numeron. Sekin oli annosteltu tarjottimelle vaikka olin pistänyt että otan mukaan. Onneksi sentään pakkasi nopeasti.

Saisi olla kyllä täälläkin aikoinaan Mexico Cityssä näkemäni käytäntö, että sapuska minuutissa tarjottimelle tai sen saa ilmaiseksi. Siellä kesti 45 sekuntia. Täällä vain 16min tuohon päälle. Ei toki ollut hitain kokemukseni, mutta ärsytti silti.

Edit: Kaivokselan mäkkäri siis kyseessä. Minut tuntevat sen toki arvaavat ilman tarkennustakin, mutta muille vinkiksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tämä.

Mä olen oikeasti miettinyt sitä, että onko oikeasti olemassa sellaisia ihmisiä, joita nämä kiinnostavat..? (Tai siis varmaan on, kun lehdet noita tuuppaa..)
Ymmärsitkö pointtia? Siis ei se ole mikään top15 jos tuotteet ovat satunnaisessa järjestyksessä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ymmärsitkö pointtia? Siis ei se ole mikään top15 jos tuotteet ovat satunnaisessa järjestyksessä.

No en näköjään ymmärtänyt.

Sitäpaitsi, jos sä otat 15 eniten pisteitä kerännyttä NHL-puolustajaa, ja laitat ne satunnaiseen järjestykseen, niin on siinä silti Top-15 pisteitä keränneistä puolustajista.. (?)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ostin kokeeksi ja mainoksen uhrina "kahvimaidoksi" Valion Oddly Good barista kaurajuomaa.
Pari päivää ihmettelin, kun viimeisen suullisen jälkeen kurkussa tuntui jotain ylimääräistä. Tänään lopulta tajusin, että kaurajuomasta jää kupin pohjalle sakkaa, ihan silmin nähtävää. Maussa ei ole valittamista, mutta en aio opetella lusikan käyttöä kahvimaidon takia. Palaan tavalliseen maitoon, sillä mitkään terveydelliset tai periaatteelliset syyt eivät estä maitotuotteiden käyttämistä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aluevaalimainokset Facebookissa ja Youtubessa. Keravalainen, siuntiolainen, ylöjärveläinen sekä muutama jyväskyläläinen ja oululainenkin ehdokas on kerjännyt ääntäni. Puolueista edustettuina ovat olleet vihreät, kokoomus, demarit, persut, rkp sekä pari kepulaista.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Unkka T Kumiankka ärsyttää. Siis tämä joskus ysärillä ainakin Aku Ankka -lehdessä seikkaillut Roope Ankan serkku. Siis voiko hahmolla olla typerämpää pelleilynimeä? Ärsyttää, että vedetään tahallaan läskiksi joku homma tällaisella vammaspedeilyllä. Ilmeisesti hahmo tunnetaankin nykyään nimellä Unkka Ankka, joten en varmasti ole ainoa tuosta nimestä ärsyyntynyt.

Mutta haluaisin oikeasti saada käsiini henkilön, joka on tuon hahmon nimen keksinyt. Esittäisin hänelle muutaman kysymyksen laulajatar Sannin laulun sanoin. Että mitäköhän v***ua!
"William Van Hornin omalaatuisen huumorin henkilöitymänä Unkka ei muiden tekijöiden sarjoissa esiinny, mikä Akulle sopii hyvin."
Lataamostahan tämäkin löytyi ja nyt ei ärsytä yhtään kun mietin Ankka-tilaajana kuinka loistava paikka se on.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Kiukutteleva teini. Pitäköön nyt tuon pari tuntia mykkäkoulua. Juna lähtee vähän neljän jälkeen ja voi sitten illan kiukutella äidilleen.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ihmiset, jotka hidastelevat ulkoovien kohdalla saa minut ärsyyntymään helposti. Tai jos muuten vain blokkaa sisäänkäynnin. Sitten vielä, jos on kaksi ovea vierekkäin ja joku sankari onnistuu blokkaamaan ne molemmat, niin ottaa kahta kauheammin päähän.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Ketsuppipullon sinetin avaus. Korkki pois, muovi pois, korkki paikalle, muovi roskiin.

Uudesta kahvipaketista kahvin kaataminen suodattimeen. Ensin tulee vähän, sitten ei mitään. Lopuksi läsähtää liikaa.

Kuivuneella tiskirätillä pyyhkiminen. Luulis että kuiva imisi kosteutta mutta eipä tietysti, saa lontrata urakalla raanan alla ennen toimia.

Tunarit liikenteessä. Kun ajetaan n.5-10km alle nopeusrajoitusten... se pitää olla 5-10 yli.

Ohituskaistat. Liikenteentukot painelee liikenteessä alle nopeusrajoitusten, kun alkaa ohituskaista on kaasu pohjassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tunarit liikenteessä. Kun ajetaan n.5-10km alle nopeusrajoitusten... se pitää olla 5-10 yli.
Jos ajan joskus paikkakunnalla, jossa en ole koskaan aiemmin käynyt ja minun täytyy etsiä joku osoite sieltä, niin ajan usein reilusti alle nopeusrajoitusten etsiessäni oikeaa osoitetta. Autossa, jolla ajan, ei välttämättä ole navigaattoria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös