Gallup: Epäpyhää vai ei?

• 1 470
  • 23

Onko hyväksyttävää kannattaa useampaa kuin yhtä joukkuetta?

• Epäpyhää, polttakaa kerettiläiset

Ääniä: 18 40,0%
  • Tehköön mitä lystää, ei kiinnosta

Ääniä: 2 4,4%
  • Polygamia on iloinen asia

Ääniä: 5 11,1%
  • Jokaisen henkilökohtainen ongelma

Ääniä: 20 44,4%

• Äänestäjiä
    45
  • Poll closed .

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Lähinnä tällä kyselyllä haen tietoa siitä, että mitenkä seurauskollisia ihmiset ovat. Itseäni oikeastaan kuvottavat sellaiset ihmiset joiden "suosikki"-joukkueiden lista käsittää puolet itäisestä konferenssistä ja sitten vielä 5 joukkuetta lännestä koska niissä kaikissa pelaa joku iki-ihana juuri joukkueeseen treidattu pelaaja. Kuinka paljon kyseiset henkilöt ovat valmiit sitoutumaan joukkueeseensa, kun peli ei luistakaan muutamaan vuoteen ja tietyt pelaajat ovat puolet kaudesta klinikalla ja...

Sen kyllä ymmärrän jos kannattaa ei urheilulajeissa joukkueita sillä ainakaan itse en halua tehdä itsestäni pelkkää lätkäjunttia vaan seurata muitakin urheilulajeja ja valita seurojen joukosta juuri se oma seurani.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyllä kai se on jokaisen henk.koht. ongelma, jos ei muka osaa päättää mitä joukkuetta kannattaa. Minulla on vain yksi ja se on Ässät. Tosin HIFK saa lievää sympatiaa pelityylinsä takia, mutta se tulee todella kaukaa Ässien takaa. Ässät ykkönen siis.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Itsestäni ei saisi useamman joukkueen kannattajaa. Ilves on Ilves. NHL:ssä taas Pittsburgh on suosikki. Tosin NHL:ssä kaikkien suomalaisten menestymistä seuraan ja suomalaisten onnistuminen on aina positiivinen asia, koska maajoukkuemenestystä pidän Ilveksen menestymisen jälkeen tärkeimpänä asiana jääkiekon saralla.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aikaisempina kausina kun kesäloma on aikaisin alkanut, niin olen mennyt katsomaan HIFK:n pudotuspelejä ja hetken aikaa ollut HIFK-"fani".

Mutta en herranjestas takkia koskaan kääntäisi.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minusta on täysin perusteltua kannattaa kahta tai useampaakin seuraa jos esim. on asunut eri paikkakunnilla pitempiä jaksoja, ja siten "joutunut" tutustumaan tarkemmin eri joukkueisiin.

Asuin itse kauan sitten Tampereella pari vuotta, mutta en osannut päättää kannattaisinko Ilvestä, TK-V:tä vai Tapparaa. Sitten tuli muutto Poriin, ja valinta oli Karhut/Ässät. Asuinpaikan vaihduttua Kouvolaan, tuli mukaan kuvioihin KooKoo, joka tuli saateltua 3. divarista SM-liigaan.

Viimeksi muokattu:

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Kyllähän sellainen passaa jos kannattaa kahta seuraa kunhan seurat vaan pelaavat eri sarjatasoilla!

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jääkiekko

SM-liiga: Tietysti Tappara, eihän muita suosikkeja voi olla.

Maajoukkue: Suomea sitä kannatetaan aina vaikka viime aikoina on joutunut hammastakin puremaan kun muutamat MM-kisoihin valitut pelaajat eivät olisi mielestäni ansainneet pääsyä kisoihin.

NHL: Tottakai aina suomalaisille pelaajille toivoo menestystä ja heidän joukkueilleen. Vielä parempi tietysti jos Tapparaa uransa aikana edustanut pelaaja saa mainetta ja kunniaa.

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Helppoa...

Lätkäjengejä voi kai vain olla yksi mihin retkahtaa loppuelämäksi, joten polygamia on iloinen ja varsinkin virallinen oikea vastaus.

pale

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mun mielestä on jokasen oma asia, montaako joukkuetta kannattaa. se on hyvä, että löytyy teinix l05ereita jotka ei osaa päättää omaa joukkuettaan, koska jos meillä ei olisi heitä halveksittavana, saattaisimme halveksia minua :)

no ei vaan, ihan oikeesti jokasen oma asia

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: Helppoa...

Viestin lähetti pale
Lätkäjengejä voi kai vain olla yksi mihin retkahtaa loppuelämäksi, joten polygamia on iloinen ja varsinkin virallinen oikea vastaus.

pale

oonko mä ainoa kenen mielestä logiikka tekee takaperinvoltin tässä vaihtoehdossa? :eek:

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Re: Re: Helppoa...

Viestin lähetti vilpertti

oonko mä ainoa kenen mielestä logiikka tekee takaperinvoltin tässä vaihtoehdossa? :eek:

Et suinkaan.

Terveisiä vaan yläasteen uskonnon opelle. ;)

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
voltitta

toisten syvennyttyä, tasotetaan. rupu liikassa HPK. nhlssä hawks, viime kaudella vaikutuksen teki leafsien peli tyyli ja poveri. jopa ruotsalais viha on laantumaan päin sundinin pelatessa kohtuullisesti. masentaa katsoessa chigacon rosteria.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta on "oikein" kannattaa vain yhtä joukkuetta per sarjataso. Esim. Mestiksessä ja NHL:ssä voi tietysti olla sitten omat suosikit, mutta se, että kannattaa tasapuolisesti useampaa joukkuetta vaikka SM-liigassa, tuntuu oudolta.

Itselleni noita "syrjähyppyjä" sattuu vain playoffsien aikaan, ja nekin yleensä vain sen takia, että toivoo Jokerien ja TPS:n häviötä. Tietysti toivon niitä myös runkosarjassa, mutta en yhtä kiihkeästi...

Syy siihen, miksi en jaksa olla mistään erityisestä NHL-joukkueesta kiinnostunut, johtuu lähinnä siitä, että NHL tuntuu liian kaukaiselta täältä Suomesta käsin seurattuna. Eli mielestäni kannattamani joukkueen peleissä pitää pystyä helposti käymään paikan päällä, siksi en voisi retkahtaa kovin vakavasti mihinkään ulkomaiseen joukkueeseen.

Vähän niinkuin, että on parempi ihastua siihen naapurin tyttöön, johon on realistisia mahdollisuuksia, kuin johonkin filmitähteen, mitä näkee vain televisiossa ja lehdissä.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
voihan sitä aina haaveilla niin siitä, että pääsee The Tankiin kattomaan kun silakat pelaa... ja voihan sitä aina haaveilla angelina jolien huulistakin ;)

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse olen elämäni eri vaiheissa viettänyt runsaasti aikaa Porissa, Tampereella, Turussa, Helsingissä ja Espoossa. Mutta milloinkaan ei ole käynyt mielessä, että voisin kannattaa jotain muuta joukkuetta kuin Ässät, ainakaan liiga-tasolla.

Viva le Ässät!

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Joskus elämä vie ja olosuhteet vaihtuvat.
70-luvulla pelasin Hifkissä ja kuljin kaupungilla ajan tavan mukaan liian lyhyessä resorireunaisessa hifkitakissa.Lopetin,kun ei lahjat riittäneet ja haudanvakava treeni kiinnostanut.Vuosien kuluessa huomasin,että enää A:ssa ei ollut yhtään vanhaa pelikaveria mukana vaan muiden joukkeiden kasvatteja sinne oli haalittu.Oikeinhan se tietysti on,että parhaat seuloutuvat suurjoukkueisiin,mutta jotenkin siinä fanius haihtui.Ei näitä aina järjellä selitetä.

80-luvulla muutin Espooseen ja sain nauttia K-Espoon nousuhuumasta 90-luvun alussa.Sittemmin tie vei Järvenpäähän.Kun kävin 1 kertaa sitten tsekkaamassa Länsi-Auto Areenan,niin hiljaista oli ja avauskentällisessä pelkkiä ulkomaalaisia.Mitään en voi sille,että paras puhti faniudesta on mennyt.

Eli nyt on ykkösenä paikallinen KJT,nuoria ja nälkäisiä pelaajia,hullua tsemppiä ja onhan tämä nyt kotikaupunki.

Lassila

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, RCD Mallorca
Koko elämäni olen Espoossa asunut, mutta ei tullut mieleenkään vaihtaa suosikkijoukkuetta vaikka Kiekko-Espoo nousi liigaan... mutta jokainen omalla tavallaan, vähän vaikea sanoo mikä on väärin ja mikä oikein. Jos on aito fani niin tuskin vaihtaa joukkuetta??

NHL:sä tulee tietysti seurattu niitä joukkueita jossa suomalaisia pelaa. Tähän vaikutta korkeassa määrin eri mediat. Veikkaanpa että viime kevään aikana Anaheimin kannattajamäärä suomessa laski jonkun verran, ja play-offeissa moni seurasi San Josen otteita...

ipaz

Jäsen
Itse kuulun NHL:n osalta niihin (tai sitten olen yksin) jotka seuraavat koko liigaa ilman sen kummempaa intohimoa johonkin yksittäiseen joukkueeseen. Mutta kyllä silti aina matsia katsellessa olen jomman kumman puolella. Finaaleissa Coloradon, vaikka pidänkin Devilisin tyylistä pelata. Vielä -90 luvun alussa suosikkini oli vain ja ainoastaa Minnesota North Stars, mutta seura menetti jotenkin mielenkiintoni muutettuaan Dallasiin. Tämän jälkeen saurasin hetken ajan tarkemmin Rangersia ja nyt hieman isomman suurennuslasin alla on Toronto. Eli itselläni kiinnostuksen kohteet vaihtelevat aina välillä, kiinnostun hetkittäin lähes kaikista NHL-joukkueista ja silloin otan niistä selvää mahdollisimman paljon.

Suomessa Rauman Lukko on aina saanut sympatiani.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
minä en kyllä jaksa käsittää niitä, jotka vaihtaa seuraa jonkun suomalaisen perässä. pelaajia ne on korkeintaan siinä missä muutkin, kyllä joukkueen aina pitäis yksilön edelle ajaa..

ei kävässy mielessäkään hypätä ozon tai irben tai larionovin tai makarovin tai friesenin (kovin pala) mukana toisen joukkueen kelkkaan. jos nolan kaupattaisiin muualle, varmasti olisin jokusen päivän daun, mutta joukkue olisi silti Silakat.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
One and only....

Miehellä voi olla elämänsä aikana monta naista mutta vain yksi jääkiekkojoukkue....:cool:

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Epäpyhää, polttakaa kerettiläiset

Juu-u, NHL:ssä vain Maple Leafs ja Suomessa Ässät. Asuin sitten missä vain maapallolla, ja ei kannatus lopu menestyksen puutteeseen. Tosin Ässillä ainoa suunta on todella ylöspäin.

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Vilpertti

oonko mä ainoa kenen mielestä logiikka tekee takaperinvoltin tässä vaihtoehdossa?

Kuinka niin? Naisia voi olla jopa yhtäaikaa vaikka kuinka monta. Lätkäjengejä on vain se yksi ja sama.... ;)

pale

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
joo nyt tajusin, hidas oon kun hämeestä tähän maailmaan ponkaisin... :)

Wolves

Jäsen
Miehellä voi olla elämänsä aikana monta naista mutta vain yksi jääkiekkojoukkue

Voiko tuota enää paremmin sanoa. Kiitos Predator... :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy