Futispörssi – rahakimppa

  • 9 648
  • 73

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onpas mielenkiintoisia pelaajia ja paljon vaihtoehtoja, mutta systeemi on 3-5-2 ihan vain siksi, että keskikentälle sai niin kovia nimiä.

Onko vanhoilla & kokeneilla pelaajilla jonkunlaisia vinkkejä noviisille mistä kannattaa tutkia avauskokoonpanoja? Menee aika riskillä, mutta luotan itse siihen millä kokoonpanoilla pojat ovat viimeisimmät harjoitusottelut sekä itse karsinnat pelanneet.

Panokseksi mitä vaan euron ja viidenkympin väliltä.
 

Rubicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukana myös. Panoksen suhteen 10-20 kaikki käy. Itse kannatan minimivaihdoilla menoa, ei maksa itse peli näin liikoja ja toisaalta korostaa näkemystä koko turnauksen ajalle alkukokoonpanoja valitessa sekä ne vaihdot on sitten käytettävä harkiten.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Mukana ollaan. Omasta mielestä 15 euroa olisi paras vaihtoehto ja tällä lähtisi varmasti hyvin jengiä mukaan. Panoksesta olisi hyvä päättää pian, niin pääsee osa porukasta jo ajoissa makselemaan. Itse tykkäisin lisävaihdoista mutta niille on luultavasti turhan paljon vastarintaa. Otteluita on kovin vähän per joukkue ja ilman lisävaihtoja ei joka kierrokselle kovin montaa pelaajaa saa mukaan seurattavaksi.

Jääkiekkoa tulee seurattua sen verran paljon, että aikaa ei ole riittänyt potkupallon seuraamiseen. Futiksen suhteen tiedot pelaajiston osalta rajautuu lähinnä suurimpien sarjojen parhaimmistoon ja aikaisempiin arvokisoihin. Onneksi tässä on vielä 15 päivää aikaa tutkia ja jahkia.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
15e kuulostaisi kyllä sopivalta kompromissilta, jolla saadaan hyvin porukkaa mukaan ja palkintorahat kohoamaan riittävän korkealle! Lisävaihtojen suhteen minulle käy kumpikin. Toisaalta arvostan enemmän ilman lisävaihtoja menemistä mutta ainahan tuo kiehtoisi taistella koko roskan voittamisesta, vaikka futispörssi on aina penkin alle mennytkin.

Hyvän jengin saa kyllä kasaan näin nopealla silmäyksellä!
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
Juu ehdottomasti tässä mukana! Panoksella ei väliä lähden mukaan joka tapauksessa. Lisävaihdoille aika jyrkkä ei täältä suunnalta ainakin. Sieltä saa muutenkin niin kovan jengin jo että ei tarvetta lisävaihdoille ja muutenkin tuo paljon enemmän mielenkiintoa kun ei pysty kokoaika tehä vaihtoja.

Alkais jo!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
No jos lopetetaan arpominen ja lyödään 15€ lukkoon, kyllä se @Artyukhin kuitenkin lähtee mukaan.

Eli laittakaa viestiä, niin laitan vastapalloon kimpan tiedot.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Hyvä, 15€ ja ilman niitä lisävaihtoja taidan lähteä kanssa mukaan, vaikkei noita systeemejä ole tullut pelattuakaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pistäkää Jääkaapille viestiä privana, niin nopeutuu prosessinne.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Lähden mukaan, vaikka jalkapalloa aika vähän arvokisoja lukuunottamatta tuleekin seurattua. Täältä siis taas helppoa rahaa jollekin tietäjälle.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
On tää jengin kasaaminen kyllä perseestä. :D Tullu ainakin pelaajat tutuks, kun on pari päivää tutkinut ja hutkinut oikein urakalla.

Onneks on aikaa arpoa. Yhdellä hyökkääjällä lähden, sen verran olen saanut aikaiseksi.

Ps. Kimpassa yli 30 osallistujaa. Vielä mahtuu mukaan!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Olikos tässä nyt luvallista käyttää nuita vaihtoja? Olin siinä käsityksessä ettei saa vaihtaa? @Jääkaappi

Kyseessä on siis sääntö eli ilman lisävaihtoja eli jokainen pelaa superpelijoukkueella, joka sisältää 16 vaihtoa. Jos et päivitä joukkuettasi superpeli-joukkueeksi, neljännen pelipäivän jälkeen joukkueesi ei kerää pisteitä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Posin kautta: olin lähempänä kärki- kuin jumbopaikkaa!

Laitan viestiä voittajille vielä tänään.

Mitäs nyt? Pari kuukautta aikaa ennen kuin Liigapörssi alkaa. :0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös