Frans Tuohimaa HIFK:ssa

  • 117 940
  • 611

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Näin mä 21.9.2019 kommentoin tässä ketjussa, ja sain tuolloin muutamalta "wanna be-asiantuntijalta" vastaväitteitä, jotka nämä vastaväitteet siis nyt osoittautuivat ihan huuhaaksi.

Oli myös toki ihan asiantunteviakin HIFK-faneja. Hienoa, että niitäkin löytyy ja vielä pitää tämän Jatkoaika-keskustelun tasoa yllä, tuuliviiri-takinkääntäjien sijaan.

Case is closed mun osalta. Tietäjät ja osaajat tietää ja osaa.
Tuoreemmassa muistissa jengillä taitaa olla sun räntit veska vs pelaaja -keskustelusta, jossa sulla meni puurot ja vellit sekaisin Mixun viestin kanssa.

Mut hienoa, että osasit muistuttaa meitä asiantuntijuudestasi. Keissi on nyt siis suljettu osaltasi.

Fränä pelannut kyllä huippumatsin. Ainut maali pompulla sisään. Mitkähän lienee mahdollisuudet kisakoneeseen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Anzi

Jäsen
Tuoreemmassa muistissa jengillä taitaa olla sun räntit veska vs pelaaja -keskustelusta, jossa sulla meni puurot ja vellit sekaisin Mixun viestin kanssa.

Noh, voi hyvänen aika, kun sä et ymmärrä, että mä olen tässä mv vs. pelaaja-asiassakin oikeassa, ihan niin kuin olin oikeassa Tuohimaa-asiassa. Ongelma on siinä, että sä ja moni muu ymmärtämätön ei tajua sitä mun suurta kuvaa ja tietämystä.

Joo, mutta tosiaan mulla on näyttöjä mv- pelinasiantuntemuksesta. Sulla ei.

Mutta Case on nyt siis Closed. Käytän jatkossa energiaa hyödyllisemmin, kuin painimalla ymmärtämättömien kanssa.
 
Minä tiedän kuka on loppukauden suurin syntipukki. Täällähän jatkuvasti maalivahtikeskusteluissa käytetään sitä argumenttia, että olisiko maalivahdin pitänyt itse tehdä maalitkin, kun arvostellaan. Tästä eteenpäin voi sanoa, että kyllä olisi. On hävettävää, että HIFK:n pelaajalla on enemmän maaleja maajoukkueessa kuin seurajoukkueessaan.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt ole lukenut kaikkia kommentteja täällä, mutta vaikka yksi lipsahtikin omiin niin pitää muistaa, että Tuohimaa tuli vähän pikahälytyksellä mukaan ja kyseessä kuitenkin maajoukkuedebyytti.

Eli liian kriittinen ei kannata olla. Jatkossa voi jo sitten vaatia vähemmän päästettyjä ja enemmän tehtyjä maaleja.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
En nyt ole lukenut kaikkia kommentteja täällä, mutta vaikka yksi lipsahtikin omiin niin pitää muistaa, että Tuohimaa tuli vähän pikahälytyksellä mukaan ja kyseessä kuitenkin maajoukkuedebyytti.

Eli liian kriittinen ei kannata olla. Jatkossa voi jo sitten vaatia vähemmän päästettyjä ja enemmän tehtyjä maaleja.

Oli paikat useampaan. Ensi kerralla sitten.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Noh, voi hyvänen aika, kun sä et ymmärrä, että mä olen tässä mv vs. pelaaja-asiassakin oikeassa, ihan niin kuin olin oikeassa Tuohimaa-asiassa. Ongelma on siinä, että sä ja moni muu ymmärtämätön ei tajua sitä mun suurta kuvaa ja tietämystä.

Joo, mutta tosiaan mulla on näyttöjä mv- pelinasiantuntemuksesta. Sulla ei.

Mutta Case on nyt siis Closed. Käytän jatkossa energiaa hyödyllisemmin, kuin painimalla ymmärtämättömien kanssa.

"Sä et ymmärrä, että mä olen tässä mv vs. pelaaja-asiassakin oikeassa". Alkaa kuulostamaan jo Petteri Sihvosen tai kenen tahansa diktaattorin meiningiltä. Miksi keskustelet "vääräuskoisten" kanssa jatkoajassa, jos he eivät kuitenkaan sinua ymmärrä, kun olet kaikessa oikeassa?

JUMALAUTA FRÄNÄ! Viimeiset viikot aivan loistavaa tekemistä IFK:ssa, kun vain toipui kunnolla loukista ja sai tuntumaa alleen. Tämä oli loistava ja ansaittu kruunu, joka poikii vain parempaa itseluottamusta ja sementoi Fränän aseman punaisten ykkösenä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös