Saattaa riittää paalulle tuo aika. Paineessa tulee yliyritystä ja äkkiä on kierros pilalla.Nastolan matohan naulasi kunnon kierroksen.
Saattaa riittää paalulle tuo aika. Paineessa tulee yliyritystä ja äkkiä on kierros pilalla.
Sama selitys suomi-pojan suusta, niin palstalla ulistaisiin, ettei pidä ajaa edellä menevän puskuria tuijotellen, vaan rataa pitkin.Tsunodan aiheuttama hiekkapölly siis pilasi kummankin emotallin kuskin viimeisen vedon, olivat vielä parantamassa aikojaan.
Koska F1 on viihdettä ja mulkut persoonat tuo sitä viihdettä. En Verstappenien kanssa haluaisi tosielämässä olla missään tekemisissä, mutta laji kaipaa näitä kusipäitä hymypoika Norristen sekaan.Minä en vaan käsitä, miten kukaan voi toivoa Jos Verstappenin yhtä mulkulle pojalle minkään sortin menestystä.
Verstappenit ovat rehellisesti mulkkuja. Lewis on sellainen lipevä kaveri, joka yrittää näyttää siltä, että ei olisi mulkku.Minä en vaan käsitä, miten kukaan voi toivoa Jos Verstappenin yhtä mulkulle pojalle minkään sortin menestystä.
Verstappenit ovat rehellisesti mulkkuja. Lewis on sellainen lipevä kaveri, joka yrittää näyttää siltä, että ei olisi mulkku.
Tykkään rehellisyydestä.
Juu ei siinä mitään, ei vaan itselleni avaudu tuo mulkuimman tsemppaus, oli sitten vastassa kuinka menestynyt lajilegenda vaan.Koska F1 on viihdettä ja mulkut persoonat tuo sitä viihdettä. En Verstappenien kanssa haluaisi tosielämässä olla missään tekemisissä, mutta laji kaipaa näitä kusipäitä hymypoika Norristen sekaan.
Selvisi varoituksella. Kerrankin näin. Alfa ja Kimi sählää näitä oikein kunnolla.Niin hetkonen; Kimi ei saanut mitään rangaistusta eiliseltä? Olin kemuissa aika-ajojen aikaan ja vilkuilin välillä livelähetystä kännykästä ja sen mitä sain kiinni, niin näytti olevan rankkua tulossa. Ilmeisesti näin ei sitten käynytkään?
Koska vaihtoehtona mestariksi on vieläkin suurempi mulkku. Näiden kahden ero on siinä että Hamilton on tekopyhä mulkku ja Verstappen ihan rehellinen mulkku.Minä en vaan käsitä, miten kukaan voi toivoa Jos Verstappenin yhtä mulkulle pojalle minkään sortin menestystä.
Ok. Jotenkin pystyisin Maxin osalta tämän vielä hyväksymään, mutta kun näen Josin varikolla, niin ihmettelen tätä rehellisen mulkun määritelmää. Epärehellinen mulkku jättää vaimon hakkaamatta?Koska vaihtoehtona mestariksi on vieläkin suurempi mulkku. Näiden kahden ero on siinä että Hamilton on tekopyhä mulkku ja Verstappen ihan rehellinen mulkku.
Näkisin että Max on syytön isänsä tekoihin.Ok. Jotenkin pystyisin Maxin osalta tämän vielä hyväksymään, mutta kun näen Josin varikolla, niin ihmettelen tätä rehellisen mulkun määritelmää. Epärehellinen mulkku jättää vaimon hakkaamatta?
Juu juu, edellä joku (@Nelfor) vaan käytti monikkoa. En tiedä miten Max on päätynyt väleihin isänsä kanssa, vähän sitä ihmettelen, mutta ei ole helppoa tietysti lapsellekaan tuollainen.Näkisin että Max on syytön isänsä tekoihin.