Hyvin on vetänyt. Toki Mersulla piti ollakin ja Alfa on nyt ollut positiivinen yllätys ainakin minulle.Vale kuulemma ulkona Q3 Anu Dhabissa 2016 viimeksi.
Hyvin on vetänyt. Toki Mersulla piti ollakin ja Alfa on nyt ollut positiivinen yllätys ainakin minulle.Vale kuulemma ulkona Q3 Anu Dhabissa 2016 viimeksi.
On ollut yllätys, hyvä niin. Toivottavasti en nyt jinxannut tätä kisaa.Hyvin on vetänyt. Toki Mersulla piti ollakin ja Alfa on nyt ollut positiivinen yllätys ainakin minulle.
Paska kuski.Aloin Vhs.ltä kahtoo kisaa ja Hamilton ulkona eka osiossa. Mitä täällä tapahtuu?!
Ei kai nyt vaarallinen rata ole yhtä kuin mielenkiintoinen rata tai tylsä yhtä kuin vaaraton?Täällä valitetaan nyt vaarallisesta radasta. Sitten kun ollaan vaarattomalla radalla, niin valitetaan tylsästä radasta.
Kävihän siinä joku putsausautokin, että uusinta tekniikkaa löytyy kyllä mutta eipä sitä kaikille anneta, kontatkoon.Ei pojilla hsrjoiss varsiakan. Voisin lahjoittaa muutaman ensi vuodeksi.
Ikävä, ikävä.
Kylki edellä tuosta vauhdista.
Kaikki rahat meni FIA-pomoille niin ei ollut varaa palkata tehokkaampia ratavirkailijoita.Eikö näillä ole lakaisukoneita?? Tyyliin talvisodan aikaisella pihaluudalla ja wettex rätillä siistivät rataa kymmenen henkilön toimesta 30+ min.
Luulisi että järjestäjältä edellytetään tiettyjä asioita kuten tehokas radan puhdistus. Ja ei, henkilökapasiteetin lisäys + diili wettexin kanssa ei ole sitä.
Näissä maissa on katsos totuttu siihen, että siellä katuja harjaa hirveä kasa orjia, niin ei se niin justiinsa, että millä välineillä.Eikö näillä ole lakaisukoneita?? Tyyliin talvisodan aikaisella pihaluudalla ja wettex rätillä siistivät rataa kymmenen henkilön toimesta 30+ min.
Cope+7championshipsPaska kuski.
Ajonopeus pitää suhteuttaa vallitsevaan tilanteeseen ja auton suorituskykyyn. Koskee jopa formularataa.Ei kai nyt vaarallinen rata ole yhtä kuin mielenkiintoinen rata tai tylsä yhtä kuin vaaraton?
Tähän lajiin kuuluu aina vaara, mutta tämä rata on kyllä turhan vaarallinen miljoonaa kulkevien autojen kuskeille.
Eikös jokainen kuski tuolla riskin tiedosta ja ylipäätään turvallisuutta on kehitetty eteenpäin huimin askelein viime vuosien aikana. Mutta ei se ole enää kilvanajoa, jos kaikki riskit karsitaan poisEi kai nyt vaarallinen rata ole yhtä kuin mielenkiintoinen rata tai tylsä yhtä kuin vaaraton?
Tähän lajiin kuuluu aina vaara, mutta tämä rata on kyllä turhan vaarallinen miljoonaa kulkevien autojen kuskeille.