…Chelseallä on kyllä hyökkäyksen laajuus timanttista, kuten Ben ja Jason Chelsean selostukseasakin huomioivat: Jackson, Nkunku, Sancho, Mudryk, Palmer, Felix, Madueke ja Neto haluavat kaikki olla ykkösjoukkueessa jokaisessa pelissä…
Siirrän Chelsean ketjusta tänne…
Minulla pysyi Football Managerissa (2023 alkaen) jonkinlainen harmonia joukkueessa kaksi kautta, mutta sitten kaikki… vain alkoi hajota käsiin. Kaikki alkoivat kiukutella peliajastaan.
Fantasia-maailmassa sain oikaistua maalivahtisekoilun hankkimalla Costan maaliin ja Lukakukin innostui paukuttamaan 25 maalia kaudessa.
Olen yrittänyt saada Chelseassa peliä pyörimään formaatilla 4-1-2-2-1 (käytännössä siis 4-3-3).
——————Lukaku——————
—Mudryk——————Sterling—
———Caicedo——Lavia————
—————Fernandes—————
-Chilwell-Chalobah-Colwill-James-
——————Costa——————-
Penkki:
- Palmer
- Nkunku
- Jackson
- Madueke
- Gallagher
- Fofana
- Cucurella
- Gusto
- Disasi
- Badiashile
- Sanchez
Onhan tuo ihan älytön penkki. Hyvin vähän olen päässyt tekemään muutoksia Bohelynin suunnitelmiin kun pelaan tosimaailman asetuksilla, eli siirrot vastaavat kauden 2024-2025 alkuun asti oikean maailman siirtoja.
Nyt 2025-2026 siirtoikkunassa:
- Petrovic -> Costa
Tulossa…
- Calafiori
- Yoro
Chilwell ja James ovat täyttä lasia tässä pelissä. Ja tämän takia pelin kasaan saaminen on osoittautunut hankalaksi. Laitapelaaminen toimii kun kaverit on ehjänä, mutta muuten tämä on hieman hakemista. Ja kun yrittää tasaista peluuttamista, niin kenelläkään ei ole pelituntumaa. Pitäisi saada myynnit alkuun ulos päin, mutta näillä on niin kovat palkat etten saa liikettä ulos päin.
Vaan jos minä olisin valmentamassa, niin kausi 2024-2025 päätyisi tuloksiin: Valioliigan kolmas, Euro-liigassa välieriin, FA-cupissa 16 joukkoon ja liigacupissa ulos ensimmäisellä kierroksella.