Viestin lähetti Rocco
Kiviä taskuun.
Filmaaminen kuuluu jalkapalloon. Jääkiekkoilijat ovat kovia poikia ja itkeminen ja filmaaminen ei kuulu kovien poikien lajeihin.
Raipe on polvitaklaaja!!!:mad:Viestin lähetti ipanmies
Vladimir Machulda on muuten yksi liigan parhaista filmaajista. Kuka katsoi urheiluruudun kun Machulda koukattiin läpiajossa ja mies jäin neitimäisesti hakeen sääliä jäänpintaan. Lauantaina Raipe ja Vladimir törmäsivät pelitilanteessa yhteen ja Machulda jäi taas makaamaan. Aikamoinen filmaaja siis toi Machulda
Viestin lähetti sniper2001
Raipe on polvitaklaaja!!!:mad:
Viestin lähetti ipanmies
Oletko itse edes nähnyt tilannetta? älä tule tänne syyllistämään ketään jos et ole! Itse olin läsnä hallissa ja tilanne oli puhdas vahinko. Machulda vain sai sen näyttämään pahalta jäädessään makaamaan jäälle. Raipe ei varmasti ole niitä miehiä jotka tahallaan loukkaavat toisia pelaajia.
Viestin lähetti ipanmies
... tilanne oli puhdas vahinko. Machulda vain sai sen näyttämään pahalta jäädessään makaamaan jäälle. Raipe ei varmasti ole niitä miehiä jotka tahallaan loukkaavat toisia pelaajia.
yks ja hailee oliko vahinko vai ei, mutta polvitaklaus oli kuitenkin!! POLVI-RAIMO!!:DViestin lähetti ipanmies
Oletko itse edes nähnyt tilannetta? älä tule tänne syyllistämään ketään jos et ole! Itse olin läsnä hallissa ja tilanne oli puhdas vahinko. Machulda vain sai sen näyttämään pahalta jäädessään makaamaan jäälle. Raipe ei varmasti ole niitä miehiä jotka tahallaan loukkaavat toisia pelaajia.
Viestin lähetti ipanmies
Viestin lähetti SÄLLI 85
Älkää haukkuko Raipea.
Tsekit sun muut ulkomaalaisapikset pois liigasta.
Suomalainen jääkiekko ja juniorityö kunniaan.
Vastaus itse kysymykseen: En hyväksy.
SM-Liigan paras filmaaja 2001 on:
#24 Vladimir "Filmitähti" Machulda. SaiPa.