Filmaaminen

• 1 236
  • 16

Hyväksytkö filmaamisen?

• Kyllä! jäähyjä vastustajalle

Ääniä: 12 13,3%
  • En

Ääniä: 48 53,3%
  • En!!! vihaan tsekkipellejä! (Caloun)

Ääniä: 30 33,3%

• Äänestäjiä
    90

Rocco

Jäsen
Kiviä taskuun.

Filmaaminen kuuluu jalkapalloon. Jääkiekkoilijat ovat kovia poikia ja itkeminen ja filmaaminen ei kuulu kovien poikien lajeihin.

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti Rocco
Kiviä taskuun.

Filmaaminen kuuluu jalkapalloon. Jääkiekkoilijat ovat kovia poikia ja itkeminen ja filmaaminen ei kuulu kovien poikien lajeihin.

Kovien poikien lajihan tämä hyvinkin on, mutta joukkoon sattuu aina näitä pellejä!

Rocco

Jäsen
Se on kyllä totta. Onneksi kuitenkin ovat erittäin harvassa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sallin filmaamisen vain Mika Viinaselle.

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Vladimir Machulda on muuten yksi liigan parhaista filmaajista. Kuka katsoi urheiluruudun kun Machulda koukattiin läpiajossa ja mies jäin neitimäisesti hakeen sääliä jäänpintaan. Lauantaina Raipe ja Vladimir törmäsivät pelitilanteessa yhteen ja Machulda jäi taas makaamaan. Aikamoinen filmaaja siis toi Machulda

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Raipe ajoi Machuldaa polvella reiteen. Cowie koukkasi olkapäästä maalivahtia harhauttamassa olevaa Machuldaa -> nurin mentiin ja varmasti oli nivelet kovilla.

Machulda kyllä ajoittain filmaa. Varsinkin naureskellaan sille, että usein kun Vladimir koukataan nurin ilman filmaamisia, ei tämä edes yritä nousta ylös ennen kuin liuku on päättynyt.

Mutta nämä mainitsemasi tapaukset puolestaan olivat kaikkea muuta. Perkele soikoon, yksi liigan parhaimmista hyökkääjistä saa maisata niin paljon mailaa / polvea / yms, että väkisinkin ajoittain sattuu oikeasti.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ipanmies
Vladimir Machulda on muuten yksi liigan parhaista filmaajista. Kuka katsoi urheiluruudun kun Machulda koukattiin läpiajossa ja mies jäin neitimäisesti hakeen sääliä jäänpintaan. Lauantaina Raipe ja Vladimir törmäsivät pelitilanteessa yhteen ja Machulda jäi taas makaamaan. Aikamoinen filmaaja siis toi Machulda
Raipe on polvitaklaaja!!!:mad:

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti sniper2001

Raipe on polvitaklaaja!!!:mad:

Oletko itse edes nähnyt tilannetta? älä tule tänne syyllistämään ketään jos et ole! Itse olin läsnä hallissa ja tilanne oli puhdas vahinko. Machulda vain sai sen näyttämään pahalta jäädessään makaamaan jäälle. Raipe ei varmasti ole niitä miehiä jotka tahallaan loukkaavat toisia pelaajia.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti ipanmies

Oletko itse edes nähnyt tilannetta? älä tule tänne syyllistämään ketään jos et ole! Itse olin läsnä hallissa ja tilanne oli puhdas vahinko. Machulda vain sai sen näyttämään pahalta jäädessään makaamaan jäälle. Raipe ei varmasti ole niitä miehiä jotka tahallaan loukkaavat toisia pelaajia.

Raipe on sika!

(niin kuin Esa "Essi" Keskinenkin:D )

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti ipanmies
... tilanne oli puhdas vahinko. Machulda vain sai sen näyttämään pahalta jäädessään makaamaan jäälle. Raipe ei varmasti ole niitä miehiä jotka tahallaan loukkaavat toisia pelaajia.

Eihän tässä ole kyse siitä oliko se vahinko vai ei. Vai onko mielestäsi niin, että koska törmäys oli vahinko (kyllä, olin paikalla ja näin tilanteen ja olen itsekin sitä mieltä ettei tilanne ollut tahallinen) niin Machuldaa ei VOI sattua. Pellefilmaaja siis, kun törmäys oli vahinko.

Wolves

Jäsen
Ipanmies...

...menit Sniperin provosointiin sata lasissa.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ipanmies

yks ja hailee oliko vahinko vai ei, mutta polvitaklaus oli kuitenkin!! POLVI-RAIMO!!:D

Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti ipanmies

Tässä välissä otan värilliset lasit pois. Vaikka tuo olikin puhdas vahinko, olisin itse heittänyt Raipen suihkuun. Olin sellaisessa kohdassa, että näin tilanteen todella selvästi. Vaikka Raipe onkin Jumalasta seuraava - ylös päin totta kai - ei hänelle pidä antaa erikoiskohtelua. Tilanne oli lähes samanlainen kuin viime kaudella Matt Smithin ja Ivan Majeskyn polvitaklauksissa olleet tilanteet (kyllä, näin molemmat tilanteet), vahinkoja kaikki, mutta jäähyn arvoisia. Miksi sitten Raipe ei saanut jäähy tuosta? Yksin kertaista, peli oli jo melkein toisessa päässä ja tuomarit eivät nähneet tilannetta, onneksi Ilveksen kannalta. Onneksi Machulda ei loukkaantunut tuossa tilanteessa, mutta kyllä hänen arvostus minun papereissani laski aika paljon. Tuon tilanteen jälkeen nimittäin Machulda oli polvillaan jokaisen kontaktin jälkeen.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Vittu!

Älkää haukkuko Raipea.
Tsekit sun muut ulkomaalaisapikset pois liigasta.
Suomalainen jääkiekko ja juniorityö kunniaan.

Vastaus itse kysymykseen: En hyväksy.
SM-Liigan paras filmaaja 2001 on:
#24 Vladimir "Filmitähti" Machulda. SaiPa.

Viimeksi muokattu:

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Vihaan filmii silloin ku se sattuu omalle kohalle, mut täytyy myöntää, että sitä on itekki tullu harrastettuu omissa matseissa silloin tällöin, mutta ikinää en oo siitä saanu ite jäähyy.. et sillee

Wolves

Jäsen
Re: Vittu!

Viestin lähetti SÄLLI 85
Älkää haukkuko Raipea.
Tsekit sun muut ulkomaalaisapikset pois liigasta.
Suomalainen jääkiekko ja juniorityö kunniaan.

Vastaus itse kysymykseen: En hyväksy.
SM-Liigan paras filmaaja 2001 on:
#24 Vladimir "Filmitähti" Machulda. SaiPa.

Taitaapi kuitenkin tuo Bluesin Jan Caloun tyhjentää palkintopöydän...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy