Missä me ollaan??
Huhuu!! Teris missä sää oot??!! **malauta!! Äijä on lähteny lipettiin meidän metsäreissulta!!
Perkele täällä risukossa ole muuta ku vi**umaisia kettuja nauramassa päin naamaa. Saisivat mun puolesta päästää koirat irti, heheh.
Katos perhana, tuollahan toi "maali"(metsänreuna) jo lähestyy!
Hiton Clark Kent, äijä on tullu taksilla! Jaa, että toi intialainen anto ilmasen kyydin ku huomas kuka olet? Mikset pyytäny mua messiin!?:mad: jaa, vai että oli mulla tauko paikalla? No olisit ny voinu herätellä mut siitä kannon nokasta, vai häh? Jaa, etten heränny? Miten niin muka sammuin? No joinhan mää ne sun twleverit poi ja puolet omistakin, hehe.
Mää olen kyllä nyt niin paskana, ettei taida jaksaa juosta nahkapallon perässä... MITÄ!? Loukkaanuikko sää taas? Miten niin jäi käsi oven väliin? Jaa, että tupakat tippu ja kuski lähti samalla kaasuttamaan ku kurotit niitä maasta? No ei oo helppoo sullakaan...
Olekko kuullu kokoonpanoista mitään? Mää en pelaa vai? No sitte täytyy mennä katsomon puolelle parille ölyselle. Tulekkos mukaan? HÄH?! Mihin ihmeen reservi otteluun? No ei sitten. Soita sitten miten meni. Jees. Täytyy tästä lähteä tonne jälkipeleihin ku tuo kellokin on niin paljon. MITÄ? Onkos mut nimetty kokoonpanoon? Toivottavasti ei tartte juosta...
*****Pelin jälkeen*****
*puhelin soi* Hallooo, jaa kato moro mitä Porin poika? Jaa, että pääsit kentälle? Etkä saanu edes varotusta? Jaa, miten mun peli meni? No perhana en päässy kentälle... ei ku toi Jaska85 oli kuulemma yrittäny pistää mua kentällä, mutta en ollu kuulemma heränny.... jotain ne sanos että olin höpissy jostain Jatkosota meiningistä....juu... tais olla se mettäreissu vähän liikaa siihen baarireissun päälle... Mites käsi jaksaa?? Jaa, että kaverit sitten sytyttää sulle röökin, heheh. Mutta eikös sun pitäny jo jossain vaiheessa lopettaa??...meni hermot playstationin kanssa?? Mites se ny... vedit jatkoajalla tolppaan ja Nolanin pääsi alivoimalla läpi ja heitti yläpesän? No sitte mää ymmärränkin.... Juu kato ei siinä mitään. Kattellaan huomenna reeneissä... joo, paree olis jossei niitä mettäreenejä enää tulis... juu, mutta kattellaan!! Moro.
Missäs mun auto on?!! Hei pallopoika! Tules tänne! Juu kato mulla oli tossa toi -83 Mazda vielä eilen parkeissa. Tiekkös yhtään missä se on? Miten niin muka hinattu pois:mad: !!?? Ei ollu katsastettu? No missä välissä mää ny sitä olisin ehtiny katsastamaan!?!? Jaa viime vuonna olis jo pitäny?? Ihme poliiseja täälläpäin Eurooppaa... joo kato ota tosta yks punta ja osta ittelles jotai kivaa, höhöh.. MITÄ SÄÄ SANOIT??! Ju**lauta kloppi!! Odotas ku mää saan sut kiinni...miten niin en muka saa kiinni??... PRKL ja mähän en käänny hitaammin ku maapallo!!! ....
Ihme pikajuoksijoita se Jaska85 palkkaa meidän kenkiä kiillottamaan? No täytyy vissiin ottaa taksi... TAXI!!! ...ei pysähtyny...TAXI... mitä hittoa?? Toikin näytti keskaria?? ja huutaa jotain ihme mongerrusta vielä päälle....
****soittaa Clark Kentille****
-No moro taas... mitä äijä ny??... Pystytkö tulee hakee mut täältä stadionin kupeesta, ku ei taksitkaa enää ota kyytiin?...häh?... miten niin muka vihaisia??... mitä olin tehny??...Oksentanu takapenkille ja vituillu vielä päälle?... mitäs mää sanoin sille??... älä saatana?! no ei ihme jos ei suostu pysähtymään, heheh. Nii pystytkö tuleen? Miten niin muka et ehdi?? ...Olet hierojalla? Onkos se joku semmone.....No älä ny heti suutu!! Mää vähän vitsailin, hihih...***tuut, tuut, tuut*** Nyt se löi luurin korvaan! ...Täytyy vissiin kävellä, PRKL.
No mää käyn paikallisesta Siwasta terikselle vähän Guinnessia nii eikös siitä sekin rauhotu....
Haistakaa tekin korpit pitkä pukin pi***!! Tartte mulle sieltä rääkyä, tana... no eihän tästä ole kuin 5 mailia matkaa... eikös se ollu jotain 5 jaettuna 1.6 niin saadaan se kilometri määrä?? joo niin sen täytyi olla....
***kotona***
Perhana kun tuntuu olevan kunto nyt niin alamaissa, että tommone muutaman kilometrin pikamarssikin tuntuu pohkeissa... jääkaapista pari kaljaa ja sohvalle köllöttelemään........ ***krooh pyyh....kuorsausta****.......
(masamanin seikkailut jatkuvat taas huomenna tai ehkä jopa tänään, jos mies vaan sattuu heräämään)