FC Jatkoaika - 2003

  • 11 316
  • 218

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Millähän versiolla tuota F.C Jatkoajan seiviä on pelattu?? Meinaan vaan ettei heittäis koko peliä sekasin jos on itellä eri versio kuin mitä tuo save.tiedosto on...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti alex#10
Millähän versiolla tuota F.C Jatkoajan seiviä on pelattu?? Meinaan vaan ettei heittäis koko peliä sekasin jos on itellä eri versio kuin mitä tuo save.tiedosto on...
Uusimmalla, taisi olla 3.9.68. Sillä ainakin toimi, muutenkin kait ihan kätevä hakea.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
www.fcjatkoaika.tk

Lisäsin pari profiilia sinne ja hioin taas kaikkea pientä. Lähetelkääs nyt niitä juttujanne niin saadaan ne kaikki sinne. Pari on jo tullut joita tuolla ei vielä ole, koitan saada tänään pelin jälkeen ne valmiiksi. Jos jaksan/kerkeän, laitan myös kaikki screenshotit sinne, ne on kyllä valmiina.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti raksipoi
Onko pelejä tulossa??
Pelattu jo.

www.fcjatkoaika.tk

Kohdasta jutut löytyy viimeisimmästä pelistä screenshotteja. Ruutiveijari lisäilee sitten tänne raportin tynkää.

Kesti taas vähän aikaa, duunit painaa nyt niin pahasti ettei aika meinaa riittää kaikkeen. Ensi viikolla yritän saada sinne taas lisää asiaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaicci: ammattimies ei itke. Ammattimies syyttää muita.

Minulla on ollut pikku ongelmia tuon Saven kanssa. Sain jo kerran potkut (mikä vaikuttaa järjettömältä muutaman pelin jälkeen) mutta backupilta pelattaessa meni tuosta kohdasta yli. Nyt sain tuon yhden pelin pelattua ja siitä on raporttia tiedossa.

Tavoitteena olisi tehdä niin, että screenshotit ilmestyy kotisivulle ja pientä raporttia/uutiset tänne. FCJatkoaikaInternetLogistiikka hakee muotoaan.
 

Vaicci#63

Jäsen
Hehe..
Syytän Miikaa, koska se on vissiin nuorin!
Nyt voin tuntea ammattimiehen olemuksen itsessäni , Jokin virtaa päässä :)

Milloinkas seuraava peli?
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miikaa haastatellaan Forssan Lehteen.

K: Vaicci syyttä sinua, kun menetti paikkansa ykkösessä?

V: Heh, käsittämätöntä pelleilyä! Vaicci on laitapakki, ja minä hyökkääjä, mitenkäs minä hänen paikkansa veisin? Mielestäni ÄO:n pitäisi ylittää kympin, että pääsee tälläiseen joukkueeseen pelaamaan.

K: Hän tokaisee mm. "Tuollaiset huomionkipeät ja kersana kaikensaanet junnut vievät pelipaikan, tästä on reilu peli kaukana!" Mitäs mieltä tuosta olet?

V: Niin, tuolla tavalla kun sanoo, niin pääseepä ainakin noihin lehtiin. Muulla tavalla se tuntuu olevan mahdotonta tuolle eräälle.

K: Mitä haluat toivottaa paikkakuntalaisillesi?

V: Toivon, että olette kiinnostuneita urastani täällä englannissa. Itse koitan pitää siitä huolen, että tiedätte aina mahdollisimman paljon, miten minulla milloinkin kulkee. Kerron myös, että olen luultavasti tulossa kolmeksi päiväksi Tammelaan ja Forssaan lomalle!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En suoraan sanottuna tiedä.

Kaikki on yhä tallessa ja valmiina lähtölaukaukseen. Tuntuu vain siltä, että yhden miehen hommaksi tämä on tosiaan vähän liikaa (kuten monen aikaisemmankin liigan kohdalla on havaittu) ja yhteistyökuvioita ei oikein ole syntynyt.

Hommaan tarvittaisiin joltain varmalta (mieluiten kotimaiselta) palvelimelta noin 50 (?) megaa tilaa ja muutama manageroinnista kiinnostunut jannu. Jos intoa löytyy ottakaa ihmeessä minuun yhteyttä.
 

raksipoi

Jäsen
Viestin lähetti Juha Salminen
Nimimerkki pelastaa minut jälleen! Oikeasti Miika on toiseksi nuorin, mutta syytä sinä häntä vain, mää lähren biitsille!

No jos totta puhutaan niin Miika on vasta kolmanneksi nuorin...Allekirjoittanut toiseksi nuorin
 

Vaicci#63

Jäsen
Tuleeko tästä hommasta ylipäätänsä mitään?

On tässä jo viikkoja odoteltu. Jos ei tule mitään, niin joku voisi sitten ilmoittaa, että tämä on tässä. Loppu.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Vaicci#63
Tuleeko tästä hommasta ylipäätänsä mitään?

On tässä jo viikkoja odoteltu. Jos ei tule mitään, niin joku voisi sitten ilmoittaa, että tämä on tässä. Loppu.
Lue pari viestiä ylöspäin viestini.

Ei kukaan yhteyttä ottanut. Ainakin pari äijää tarvittaisiin mukaan hommaa vetämään. Aktiivisesti.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli käytännössä tarvittaisiin seuraavat asiat:

- noin 50 megaa tilaa joltain palvelimelta (johon ladata save-tiedosto aina tarpeen mukaan)
- vähintään kolme jannua lisää managereiksi/avustamaan kotisivun ylläpidossa
- muutama uusi pelaaja (jotka laitettaisiin nykyisten huomattavan epäaktiivisten jannujen tilalle)

Tämä tarkottaisi, että yksi manageri ei joutuisi kuin pelin per kaksi viikkoa pelaamaan.

On yllättävää, miten kauan menee yhden pelin järkkäämiseen näkyville. Jos sen haluaa siis tehdä _hyvin_.
 

Voittaja

Jäsen
Ainakaan tämän hetkisessä elämäntilanteesa meikäläinen ei voi auttaa yhdessäkään edellä mainitussa asiassa, sori. Paitsi jatkamaan pelaajana tietenkin...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla on tällä hetkellä sellainen tilanne, etten ehdi noita sivuja kyllä juurikaan tekemään/päivittelemään. Lähes valmiithan ne ovat, mutta nyt tällä hetkellä on niin paljon muuta kiirettä ettei aika meinaa oikein kaikkeen riittää.

Jos tämä tästä lähtee pyörimään, niin olisi hyvä jos joku voisi niitä vaikka päivitellä jatkossa, ainakin apuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös