Fanituotemyynti

  • 697 769
  • 2 547

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
#51pelipaitojen toimitusaikakyselyyn vastattiin, että toivottavasti tulisi mahdollisimman nopeasti. Eli ei mitään hajua sielläkään.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ihan farssi ettei Game Ready Filppula paitoja saatu tämän päivän Vallen kotiinpaluun matsia ennen. Surkeaa toimintaa Storen porukoilta sekä Warriorin paitatoimittajalta.
Paidoille luvattiin ostohetkellä max 4 viikon toimitusaika. Näitä ei ilmeisesti tilattu yhtään ennakkoon, vaikka olihan se täysin selvää, että menekki on kohtuullisen suurta.

Pettymys on aika lievä sana tässä tilanteessa.
 

Kuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan farssi ettei Game Ready Filppula paitoja saatu tämän päivän Vallen kotiinpaluun matsia ennen. Surkeaa toimintaa Storen porukoilta sekä Warriorin paitatoimittajalta.
Paidoille luvattiin ostohetkellä max 4 viikon toimitusaika. Näitä ei ilmeisesti tilattu yhtään ennakkoon, vaikka olihan se täysin selvää, että menekki on kohtuullisen suurta.

Pettymys on aika lievä sana tässä tilanteessa.
Ajoittain pilkahduksia paremmasta, mutta loppujen lopuksi tämäkään ei jaksanut yllättää.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Nyt tuli viesti että Vallen game ready on postitettu. Harmittavan pienestä jäi kiinni, että se päällä olisi eilen voinut olla todistamassa äijän paluuta.
Mikä alku sun tilausnumerossa on? 64 alkuinen täällä, tilasin jo tiedotustilaisuuden aikana. Jos laittavat tilausjärjestyksessä niin vois olla saumoja saada perjantaiksi päälle.
 

Hilavitkutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä alku sun tilausnumerossa on? 64 alkuinen täällä, tilasin jo tiedotustilaisuuden aikana. Jos laittavat tilausjärjestyksessä niin vois olla saumoja saada perjantaiksi päälle.

64 alkuinen itselläkin. Mä naputtelin tuon tilauksen niin nopeasti, että maksoinkin tuosta 300e (miinus omistaja-alennus) ennen kuin muuttivat hinnan siihen 251 euroon :D
 

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy todeta, että meidän Lippis "geimi" on surullisen paskaa. Itse snapbackien suurkuluttajan oon odottanu et tulis iha perus mustaa snäbäriä punakeltasella logolla, tai edes retroväreillä ja punakeltasella logolla, mut ei mitää. Tän kauden liila retrolätsä meni ostoon ja se on iha makee, mut nyt eile hallilla nähdyt pari uutta snäbäriä oli mallia kauheet. Logot on pieniä ja huonolaatusia sekä mustavalkosia jostain syystä.

Pistin viime kaudella mailia toimistolle asiasta, mutta ei mitään. Kohelovuosina oli se harmaa snäbäri joka oli iha magee, mut miten voi olla ettei saada perus mustaa lippistä jengin logolla hyvän kokosena (ja väreissä) myyntii? Harmittaa, kun ostohousut olis jalassa, mutta ei oo fiksua kamaa mitä ostaa.
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy todeta, että meidän Lippis "geimi" on surullisen paskaa. Itse snapbackien suurkuluttajan oon odottanu et tulis iha perus mustaa snäbäriä punakeltasella logolla, tai edes retroväreillä ja punakeltasella logolla, mut ei mitää. Tän kauden liila retrolätsä meni ostoon ja se on iha makee, mut nyt eile hallilla nähdyt pari uutta snäbäriä oli mallia kauheet. Logot on pieniä ja huonolaatusia sekä mustavalkosia jostain syystä.

Pistin viime kaudella mailia toimistolle asiasta, mutta ei mitään. Kohelovuosina oli se harmaa snäbäri joka oli iha magee, mut miten voi olla ettei saada perus mustaa lippistä jengin logolla hyvän kokosena (ja väreissä) myyntii? Harmittaa, kun ostohousut olis jalassa, mutta ei oo fiksua kamaa mitä ostaa.

Yhdyn mielipiteeseen. Itsekin käytän lätsää aikalailla koko ajan ja tärkeä asuste päivän menoihin. Se uus lilan värinen on ainoa kiva, muut aika skeidaa.

Nää omistajalätsät on kyllä järkyttäviä hirvityksiä
 

Liitteet

  • Screenshot_20240918_194216_Chrome.jpg
    Screenshot_20240918_194216_Chrome.jpg
    245,5 KB · kertaa luettu: 122
  • Screenshot_20240918_194220_Chrome.jpg
    Screenshot_20240918_194220_Chrome.jpg
    221,6 KB · kertaa luettu: 122
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Yhdyn mielipiteeseen. Itsekin käytän lätsää aikalailla koko ajan ja tärkeä asuste päivän menoihin. Se uus lilan värinen on ainoa kiva, muut aika skeidaa.

Nää omistajalätsät on kyllä järkyttäviä hirvityksiä
Olikos nää Jokereiden vai Haltin lippiksiä :D
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Harmittaa, kun ostohousut olis jalassa, mutta ei oo fiksua kamaa mitä ostaa.
Tämän olen itekkin huomannut. Valikoimaa on kaiken näköistä mutta t-paita ei kokoa,huppari ei kokoa. Täälläkin päässä ois ollu ostohousut jalassa jo pitkään ja rahat polttelee taskussa mutta jos olisi jotain ostettavaa niin kokoa ei ole.

Pännii huolella.
 

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhdyn mielipiteeseen. Itsekin käytän lätsää aikalailla koko ajan ja tärkeä asuste päivän menoihin. Se uus lilan värinen on ainoa kiva, muut aika skeidaa.

Nää omistajalätsät on kyllä järkyttäviä hirvityksiä

Juu nämä olivat mallia vitun rumat, ja laitoin niistä(kin) sähköpostia toimistolle.

Sillon, kun joskus joulun aikaa pistin sähköpostia, ni liitin mukaan ite canvalla veivatut esimerkit, että minkälaista lätsää olis kiva pitää päässä. Laitan ne nyt vielä tähänki alle (retromallin värit on vähä sinnepäi, mut idea ehkä tulee esille). Sanoin jo sillon emailissa Jokereille, että väittäisin tällästen myyvän, kun häkä, ja pitäydyn edelleen mielipiteessäni.

Ehkäpä tätä kautta vois saada lisää nostetta tälle asialle uudemman kerran ja parempaa lätsää kauppaan. Mulla on iha sama vaikka se lippis maksais 40€ jos se on vaa laadukas ja hyvännäkönen. Tuen mielelläni rakastamaani seuraa ja kannan logoa ylpeänä 365 päivää vuodessa. Mutta noi nykyset on vaan niin karseita, että rahat jää ennemmin omalle tilille.

(Toki pakko antaa myös vähän posia, uudet retro hupparit/colleget/paidat ja lippis on omaan silmään todella tyylikkäitä. Hatun ostin jo harkkapelissä ja eilen olin se päässä hallilla. Silti haluaisin niitä lisää...)
 

Liitteet

  • Jokerit snapnack concept 1.png
    Jokerit snapnack concept 1.png
    179,6 KB · kertaa luettu: 184
  • Jokerit retro snapnack concept 1.png
    Jokerit retro snapnack concept 1.png
    134 KB · kertaa luettu: 182

Gemondo

Jäsen
Mulla on iha sama vaikka se lippis maksais 40€ jos se on vaa laadukas ja hyvännäkönen. Tuen mielelläni rakastamaani seuraa ja kannan logoa ylpeänä 365 päivää vuodessa. Mutta noi nykyset on vaan niin karseita, että rahat jää ennemmin omalle tilille.
Sama. Musta lippis pelkällä logolla. Ilman mitään vitun "hockey", "since", "Helsinki", "1967", "Mestis", "professional", "university" jne. tekstejä. Ei edes "Jokerit". Kaikki kyllä tietävät mikä logo on kyseessä ilman mitään tekstiä. Vain logo. Ei muuta, kiitos.

Ja sen lisäksi - kaikkein tärkeimpänä, sen lippiksen pitää olla laa-du-kas. Se ei saa menettää muotoaan tai väriään muutaman kuukauden käytössä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös