Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2022–2023

  • 12 089
  • 46
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mikä tämän funktio on? Jauhaa tunti samaa paskaa kuin täälläkin? Jolle tai kukaan muukaan ei 99,9% varmuudella ole tulossa, kun eivät ole julkisuuteenkaan tulleet. Teillä on jotain lisätietoa, mutta ette sitä voi tai aio tuossa kuitenkaan kertoa kun ette ole täälläkään voineet. Miksi ihmeessä siis pidetään joku helvetin kyselytunti? Eteläpäädyn egon pönkittämiseksi?
Ja näin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihan fiksuja juttuja. Toivotaan, että hommat selviää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä ja asiallinen podcast.
Ehkä olisin muistuttanut, et Jokerit on historiassa pelannut Mestistä aikasemminkin.
Niinä vuosina oli kyllä "Jokerivihaa" ihan aidosti aistittavissa (Moberg; Helsinki ei tarvitse toista jääkiekon liigaseuraa yms).
Fanipohja piti mestisvuosien aikana (ja saattoi tulla uusiakin, sen verran värikästä toiminta oli).
Sitten uhkas konkurssi, fanit osti osakkeita pelastaakseen seuran. (meikäläiselläkin niitä muutamia, edelleen, muistona)
Sit tuli Hjallis. Ja fanit saivat palkintonsa.
Podcastissa oli paljon hyviä ideoita ja visioita.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Tuohon HockeyManPowerin juttuun sen verran että eka divari vuosi oli aika vaimea väkeä oli siinä 1000 kieppeillä kun kausi eteni. Seuraavana kautena iso juttu oli että Tony Arima ja Anssi Melametsä tulivat nostamaan vanhaa seuraa ylös ja joukkueeseen oli tullut myös muuan Teukka.
Moberg tosiaan laski että kun Jokerit tippuu täyttyy halli Julli peleissä mutta toisin kävi.

Itse olen pähkäillyt tätä että jos Team Jokerit saa nipun kasaan paljonko Metro Areenalla olisi porukkaa tai jos Jokereiden esiintuoja olisi Naurava Narri olisiko porukkaa enemmän ? Ainakaan tämä suhmurointi ei nosta innostusta ja se vanha fanipohja joka mellasti Areenalla aikoinaan kuinka moni heistä palaa kun aikaa on mennyt plus 10 vuotta.

Kuka muistaa Hjalliksen ajan kun osti PK-35.n ja totesi fanit seuraa mukana ....
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen pähkäillyt tätä että jos Team Jokerit saa nipun kasaan paljonko Metro Areenalla olisi porukkaa tai jos Jokereiden esiintuoja olisi Naurava Narri olisiko porukkaa enemmän ? Ainakaan tämä suhmurointi ei nosta innostusta ja se vanha fanipohja joka mellasti Areenalla aikoinaan kuinka moni heistä palaa kun aikaa on mennyt plus 10 vuotta.
Noh, sanoisin, että tämä jossittelu on turhaa. Jokerit ei tule Mestistä pelaamaan kaudella -23 ainakaan TJ:n johdolla. Voi kääntää suorilta katseet kauteen 24-25, Nauravaan Narriin? ja Suomi-sarjaan. Päiviä sitten oltiin tilanteessa, että "hakemuksella ei ollut mitään edellytyksiä" tulla hyväksytyksi, siis painotan mitään, niin tässä kuukaudessa parissa asia ei tule muuksi muuttumaan.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen pähkäillyt tätä että jos Team Jokerit saa nipun kasaan paljonko Metro Areenalla olisi porukkaa tai jos Jokereiden esiintuoja olisi Naurava Narri olisiko porukkaa enemmän ? Ainakaan tämä suhmurointi ei nosta innostusta ja se vanha fanipohja joka mellasti Areenalla aikoinaan kuinka moni heistä palaa kun aikaa on mennyt plus 10 vuotta.
Mutulla kun mennään, niin ainakin tämä NN-kuvio olisi helpompi myydä juurikin vanhoille faneille ja isommalle yleisölle ajatuksella Teukka, Keke & co nostamassa Jokereita toistamiseen osaltaan.

...

Noin muutoin tuohon podcastiin, niin paljon siellä oli lopulta samoja mietteitä ja kysymyksiä, kuin täälläkin. Tulokulma asioihin hiukan eri, kun osalle meistä tietyt henkilöt ja asiat ovat ehdoton punainen vaate, kun osa taas mutustelee niitä.

Saapa nähdä mitä tästä nyt tulee. Itsellä on ainakin usko ja luotto touhuun mennyt ja kokisin paremmaksi, kun homma käynnistettäisiin uudestaan järkevällä pohjalla avoimin kortein - niinkun alunalkajenkin olisi tullut toimia. Tiesi se sitten lisää odottelua ja ihmettelyä. Nyt vaikuttaa huonolta, kuulostaa huonolta, maistuu huonolta ja haisee Harkimolta.
 

vensteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen pähkäillyt tätä että jos Team Jokerit saa nipun kasaan paljonko Metro Areenalla olisi porukkaa tai jos Jokereiden esiintuoja olisi Naurava Narri olisiko porukkaa enemmän ? Ainakaan tämä suhmurointi ei nosta innostusta ja se vanha fanipohja joka mellasti Areenalla aikoinaan kuinka moni heistä palaa kun aikaa on mennyt plus 10 vuotta.
Mutulla kun mennään, niin ainakin tämä NN-kuvio olisi helpompi myydä juurikin vanhoille faneille ja isommalle yleisölle ajatuksella Teukka, Keke & co nostamassa Jokereita toistamiseen osaltaan.

Jos tällä nykyisellä TJ Oy:n nipulla mentäisiin niin veikkaan että ainoastaan muutamat/yksittäiset fanit jättäytyisivät pois, kuten minä. Suurin osa varmaan kuitenkin kävisi peleissä. Riippuu myös miten faniyhdistykset reagoisivat koska monien yksilöiden oma toiminta on siitä kiinni miten laajemmat massat toimivat. "Jos muut niin minäkin". Nykyinen meininki näyttää siltä että faniyhdistykset menisivät peleihin vaikka omistajana, valmentajana ja ainoana pelaajana olisi Roman Rotenberg.

Toki kuten Konteksti sanoi niin NN-kuvio ja "jokeri legendat" myyvät helpommin kuin harkimon suhmurointi oy.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tällä nykyisellä TJ Oy:n nipulla mentäisiin
Hiukan tein muutamalta taholta Jokerit+Mestis yhdistelmästä kyselyä ja Jokerit on niin kaukana Mestiksestä tällä hetkellä, että astetta suuremman ihmeen vaatii Jokereiden ensi kauden Mestispaikka. Sanoisin todennäköisyyksistä kuulemani perusteella, että 95% sen puolesta että ei pelaa ja 5% sen puolesta, että pelaa Mestistä kaudella 23-24. Saa ottaa talteen, mieluusti olen väärässä ja nostamassa käden pystyyn jos tuo 5% toteutuu.
Toki kuten Konteksti sanoi niin NN-kuvio ja "jokeri legendat" myyvät helpommin kuin harkimon suhmurointi oy.
Kyllä. Nokka kohti Suomi-sarjaa, uusi startti uusilla omistajilla, ilman Harkimoita ja maltilla eteenpäin, avoimesti & yhdessä ilman suhmurointeja. Itse lähinnä odottelen, että koska loppupyykkiä aletaan pestä tämän koko kujanjuoksun osalta joka alkoi helmikuussa, kenen toimesta ja missä foorumeissa(lue:medioissa.)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Pelit jatkuu viikonloppuna. Sunnuntaina reissataan Turkuun. Ilmoittautuminen ja infot täältä:


Mulla on semmoinen kutina, että tästä voi tulla aika isokin reissu!

-Roope, Eteläpääty ry
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Eteläpääty avaa verkkokaupan! Alkuun uudet EP-tuotteet on ennakkotilattavissa täältä:

 

Liitteet

  • IMG-20230413-WA0000.jpg
    IMG-20230413-WA0000.jpg
    133,5 KB · kertaa luettu: 78
  • IMG-20230413-WA0003.jpg
    IMG-20230413-WA0003.jpg
    63,2 KB · kertaa luettu: 77
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Tänään on viimeinen päivä tilata ennakkoon uusia Eteläpääty-tuotteita edullisemmalla hinnalla!

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös