Kiekko-Espoon fanitoiminta ja -matkat

  • 186 275
  • 1 054
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Onko Bluesin fanikatsomoliput taas myynnissä vasta pelipäivänä hallilla? Ja kuinka moni uskaltaa tehdä ostopäätöksensä vasta silloin kun on finaaleista kyse? Helvetti soikoon keskiviikkona on pakko mennä päästä katsomaan kauden ekaa DDR:n peliä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joka peliin paikanpäälle. Tästä en tingi.

Tällaisina hetkinä saattaa unohtaa kuinka ainutkertaisia nämä finaalit ovat (ovathan nämäkin jo meidän toiset muutaman vuoden sisään). On kuitenkin lukuinen määrä jengejä, ja faneja, jotka eivät _ikinä_ pääse seuraamaan omaa joukkuettaan finaaleissa. Meille tätä tarjoillaan nyt jo toisen kerran suhteellisen lyhyen ajan sisään, ja mikä parasta, tää maistuu yllätyksineen vielä paremmalta kuin edellisellä kerralla.

Tällä kertaa huudan keuhkoni rikki, jos se sen vaatii. Mut tätä tilaisuutta ei missata.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Onko Bluesin fanikatsomoliput taas myynnissä vasta pelipäivänä hallilla? Ja kuinka moni uskaltaa tehdä ostopäätöksensä vasta silloin kun on finaaleista kyse? Helvetti soikoon keskiviikkona on pakko mennä päästä katsomaan kauden ekaa DDR:n peliä.

Osta lippu heti huomenna ja tule sitten fanikatsomoon. Et ainakaan missaa pelejä. Ei voi jäädä odottamaan lippuja.

Tietoa milloin voi ostaa vierasmatseihin BFC:n kautta liput?
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Samaa pohdin muiden kirjoittajien kanssa. Kaikki pelit on pakko nähdä. Saako Fan Clubin kautta lippuja vai pitääkö huomenna rynnätä lippupalvelun toimistoon. Tietoa jollain?Miten fanimaailman liput?

Nyt vituttaa kun en playoff-kausaria lunastanut.Toisin kuin aina yleensä. Juhaht:n kanssa samoilla linjoilla, että näitä ei tosiaan ole Espoossa totuttu näkemään, eikä IFK ole pelannut yli 10-vuoteen finaaleissa. Siellä on ollut vielä pidempi odotus. Tämä on ainutkertainen mahdollisuus, vielä paikalliskamppailu.

Kaiken lisäksi Blues on jokatapauksessa voittaja. Kaikki mitä Ässät sarjan jälkeen tuli on plussaa. Toki unelma ensimmäisestä liigamestaruudesta on syttynyt!
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kaiken lisäksi Blues on jokatapauksessa voittaja. Kaikki mitä Ässät sarjan jälkeen tuli on plussaa. Toki unelma ensimmäisestä liigamestaruudesta on syttynyt!

Näinhän se. Tosin mä pidin jossakin vaiheessa että Kärppien pudottaminen on Meidän mestaruus. Mutta eihän tässä tuumaakaan anneta periksi kun tässä vaiheessa jo ollaan. Kuka vitun Peltonen? Never heard. Meillä on sentään Roope Talaja.

ps. Vitun huonon otsikon alla tätä keskustelua käydään
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Oletteko broidisi kanssa koskaan aiemmin yrittäneet ostaa lippuja pleijarisarjan jo varmistuneisiin peleihin? Jos olette, tiedät varmaan vastauksen, jos ette, niin jännitys säilyy.

No eipä oo tullu kolmeen vuoteen käytyä. Enkä minä oo meistä se Bluesin kannattaja, mutta mun ne liput pitäis hommata. Olipa muuten asiallinen ja informatiivinen vastaus.

Haista vittu.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
No eipä oo tullu kolmeen vuoteen käytyä. Enkä minä oo meistä se Bluesin kannattaja, mutta mun ne liput pitäis hommata. Olipa muuten asiallinen ja informatiivinen vastaus.

Haista vittu.
Pistä vähän fonttia valkoisemmaksi. Kolmeen vuoteen ette ole käyneet? Ei se mun mielestä siinä ajassa kovin radikaalisti ole lippusysteemi muuttunut, että milloin tulee myyntiin. Milloin sen sun suosikkijengin liput tulee myyntiin esim runkosarjan osalta? Myydäänkö niitä jotenkin eri päivinä kysynnän tasaamiseksi, ettei vaan myydä lippuja sellaiseen otteluun joka on jo tiedossa? Informatiivisuutesi puutteeseen en valitettavasti pysty enempää tekohengittämään.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Pistä vähän fonttia valkoisemmaksi. Kolmeen vuoteen ette ole käyneet? Ei se mun mielestä siinä ajassa kovin radikaalisti ole lippusysteemi muuttunut, että milloin tulee myyntiin. Milloin sen sun suosikkijengin liput tulee myyntiin esim runkosarjan osalta? Myydäänkö niitä jotenkin eri päivinä kysynnän tasaamiseksi, ettei vaan myydä lippuja sellaiseen otteluun joka on jo tiedossa? Informatiivisuutesi puutteeseen en valitettavasti pysty enempää tekohengittämään.

Niin minä en ole käynyt. Enkä tosiaan viimeksikään niitä lippuja hankkinut. Minkäköhän suosikkijengin? Espoolaisena ajattelin kannustaa Bluesia tuolla finaaleissa vaikken mikään fani olekaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Niin minä en ole käynyt. Enkä tosiaan viimeksikään niitä lippuja hankkinut. Minkäköhän suosikkijengin? Espoolaisena ajattelin kannustaa Bluesia tuolla finaaleissa vaikken mikään fani olekaan.
Ai no sitten. Tervetuloa myös runkosarjaan joskus, ihan sama jengi siellä pelaa ja kannustusta nekin kaipaa.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mistä tämä Wundermannille vittuilu nyt yhtäkkiä lähti? Äijä esitti ihan järkevän kysymyksen ja silti tulee vaan tuollaisia turhia viestejä takaisin. Esim. en itsekkään tiennyt että miten nuo nyt näissä play-offeissa tulee myyntiin kun en ole play-offeihin ostanut lippuja moneen vuoteen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuleekohan 18.4. matsin liput myyntiin jo huomenna. En löytänyt tietoa tuolta sivuilta. Ei pääse broidin kanssa tsiigaamaan ennen tota.

Tulee myyntiin, ja siitä saakka sitä mukaa kun matsit varmistuvat.
 

Himos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kiekko-Espoo
Olkaahan valmiina sitten lipunmyyntiin, jotta sinistä näkyy myös DDR-hallissa!

Liput myyntiin Lippupalveluun lauantaina klo 12:00. Lippupalvelun nettimyynnistä ei voi varata lippuja, ainoastaan ostaa liput saman tien. Varauksia voi tehdä puhelinpalvelun kautta. Varaus on voimassa vuorokauden. Maanantaista lähtien voi tehdä vain pikavarauksia, jotka on lunastettava kahden tunnin kuluessa puhelintilauksesta. (Tiedot Bluesin ja HIFK:n sivuilta).

Miksei lippuja voi varata Lippupalvelun nettimyynnistä, niin kuin muissakin peleissä?Olen aina käyttänyt Lippupalvelun nettimyynnin varauspalvelua, kun olen ostanut liput Bluesin kotiotteluihin.
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
Miksei lippuja voi varata Lippupalvelun nettimyynnistä, niin kuin muissakin peleissä?Olen aina käyttänyt Lippupalvelun nettimyynnin varauspalvelua, kun olen ostanut liput Bluesin kotiotteluihin.

Tieto poimittu IFK:n sivujen lipunmyynti-infosta. Mahdollista toki, että joukkueiden myyntitapa Lippupalvelussa on erilainen finaaleihin, mutta ainakin on varoitettu.

e. Nyt lukee myös Lippupalvelun sivuilla, että Bluesin kotiotteluihin varaukset ainoastaan puhelimitse. Eli lunastus samantien, jos nettimyynnistä aikoo hankkia.
 
Viimeksi muokattu:

BluePhoria

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mihin katsomoon jengi on menossa tonne DDR-halliin?
Siis Blues-kannattajat.
Itse en kerkeä keskiviikkona, mutta lauantaille ajattelin koittaa liput saada.
Ja kotipeleihin tietty.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mihin menevät vierasfanit Baronalla? Itse nimittäin olen ostamassa lippua yläkatsomoon ja ei viitsisi ostaa mihinkään jullien faniporukan keskelle. Oliko 403:ssa jotain blues-fani viritelmiä?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mihin menevät vierasfanit Baronalla? Itse nimittäin olen ostamassa lippua yläkatsomoon ja ei viitsisi ostaa mihinkään jullien faniporukan keskelle. Oliko 403:ssa jotain blues-fani viritelmiä?

Joo ja vierasfanit ovat varmaan siellä toisella puolella (404?).
 

BluePhoria

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mielestäni vierasfanit ovat yleensä tuolla E1-2 -seuduilla. Itse en viitsi ahtautua ihan sinne nurkkaan, mutta jonnekin sinne tuntumaan.

A2-E3 vaikuttais olevan hyviä, tarpeeksi kaukana Hifk:n fanikatsomoista...
En ole aikoihin käynyt DDR-hallissa, mutta muistikuvani mukaan noista yläkatsomoista ei kyllä kovin hyvin peliä näe...
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihin menevät vierasfanit Baronalla? Itse nimittäin olen ostamassa lippua yläkatsomoon ja ei viitsisi ostaa mihinkään jullien faniporukan keskelle. Oliko 403:ssa jotain blues-fani viritelmiä?
IFK:n faneille suositellaan lipunostoa katsomoihin 401, 402 ja 403 eli eiköhän Blues-fanit sitten toisella puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös