Fanitoiminta ja -matkat kaudella 2012–2013

  • 174 107
  • 403

Bodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sika-Jokerit: Antti Tyrväinen, Rudi, Semir & Jere
Itseäni mietityttää nämä sadat nuoret pojat ja tytöt jotka ovat lähivuosina aloittaneet kannattamaan Jokereita ja käymään peleissä.

Kiinnostaako heitä todella tulla katsomaan rahajoukkueita ja hyppimään Eteläpäätyyn enään?

Olen tuolla sosiaalisessa mediassa törmännyt aika moneen RIP Jokerit viestiin nuoren jokerifanin kirjoittamana.

Näyttää siltä, että suuri työ näiden nuorien mukaan saamiseen on nyt tuhottu. He siirtyvät Nordikselle ja Jokerit menettää nämä nuoret.

RIP Jokerit.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Itseäni mietityttää nämä sadat nuoret pojat ja tytöt jotka ovat lähivuosina aloittaneet kannattamaan Jokereita ja käymään peleissä.

Kiinnostaako heitä todella tulla katsomaan rahajoukkueita ja hyppimään Eteläpäätyyn enään?

Olen tuolla sosiaalisessa mediassa törmännyt aika moneen RIP Jokerit viestiin nuoren jokerifanin kirjoittamana.

Näyttää siltä, että suuri työ näiden nuorien mukaan saamiseen on nyt tuhottu. He siirtyvät Nordikselle ja Jokerit menettää nämä nuoret.

RIP Jokerit.

DDR-bunkkerin hinnoillako teinit siirtyisivät katsomaan huonompaa kiekkoa huonommassa seurassa? Jos pidettäisiin tämä ketju ihan yhdistyksen tiedotuskanavana, mihin se on tarkoitettu. Janarit voivat suksia helvettiin täältä. Teidän mielipiteet eivät kiinnosta.
 

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
Itseäni mietityttää nämä sadat nuoret pojat ja tytöt jotka ovat lähivuosina aloittaneet kannattamaan Jokereita ja käymään peleissä.

Kiinnostaako heitä todella tulla katsomaan rahajoukkueita ja hyppimään Eteläpäätyyn enään?

Olen tuolla sosiaalisessa mediassa törmännyt aika moneen RIP Jokerit viestiin nuoren jokerifanin kirjoittamana.

Näyttää siltä, että suuri työ näiden nuorien mukaan saamiseen on nyt tuhottu. He siirtyvät Nordikselle ja Jokerit menettää nämä nuoret.

RIP Jokerit.
En tiedä minkä ikäisiin tällä viittasit, mutta itse olen 16-vuotias, KHL-taipaleen alkaessa 17, ja aika innoissani tästä mahdollisuudesta. Ja kyllä aion normaaliin tapaan käydä peleissä, varmaan vielä useamminkin kun mielenkiintoisemmat vastustajat jne.

Ja oonhan mä jo useissa KHL-peleissä ollutkin, laatulätkää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös