Viestin lähetti pernaveikko
Toivottavasti ei mistään. Esim. viinan juonti on katsomossa kiellettyä, mutta sitten noita helvetin rumpuja saa sitten olla. Se viinan juonti ei häiritse yhtään ketään.
On se säälittävää, jos ei muuten lähden ääntä.
Viestin lähetti pernaveikko
Se viinan juonti ei häiritse yhtään ketään.
Viestin lähetti Jone29
Oisko kellään tietoa mistä saisi ostettua fanirummun, mitä voisi jäähallilla takoa?
Ja sumutorvienko paikka on jäähallissa? Voi kyseisen henkilön mielestä ollakin, mutta ei liigapelien aikana. Ne kun on kielletty liigan toimesta, rummut vielä toistaiseksi ei ole ja en usko että ihan heti kielletäänkään.Viestin lähetti teemu73
Mieluummin kuitenkin vaikka sumutorvia. Rumpujen paikka on soittokämppä, ei jäähalli.
Jälkimmäisestä samaa mieltä, ensimmäisestä sen verran, että sumutorvien paikka on sumussa, ei jäähallissa.Viestin lähetti teemu73
Mieluummin kuitenkin vaikka sumutorvia. Rumpujen paikka on soittokämppä, ei jäähalli.
Viestin lähetti BigRedBob
Jälkimmäisestä samaa mieltä, ensimmäisestä sen verran, että sumutorvien paikka on sumussa, ei jäähallissa.
Viestin lähetti Kenu
Suuri miinus on tietysti se, että jos istuu ihan lähistöllä niin varmasti sattuu korviin, ellei käytä korvatulppia. Voisi olla ehkä asiallista kantaa mukanaan muutamia korvatulppapareja, jos meinaa rumpuja paukutella? :)
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Tämä minua on aina ihmetyttänyt. Sattuuko teitä muita tosiaan korviin se rumpujen paukuttelu? Hippoksella olen usein TODELLA lähellä sitä isointa rumpua (n. 10-50cm), eikä minulla satu korviin. Olenko jo puoliksi kuuro vai olenko sitten tottunut siihen meluun? Minun mielipide on, että rummut halliin, jos on tarvetta.
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Tämä minua on aina ihmetyttänyt. Sattuuko teitä muita tosiaan korviin se rumpujen paukuttelu? Hippoksella olen usein TODELLA lähellä sitä isointa rumpua (n. 10-50cm), eikä minulla satu korviin. Olenko jo puoliksi kuuro vai olenko sitten tottunut siihen meluun? Minun mielipide on, että rummut halliin, jos on tarvetta.