Faniristeilystä..

  • 3 046
  • 9

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Olipas kerrassaan upea matka taas tuonne lahden toiselle puolella, Viroon. 1300 fania meitä siellä oli ja mekkalaa riitti, Espoon Oilers oli myös juhlimassa salibandyn Suomen mestaruutta samaan aikaan. Fiilis oli aivan mahtava, kerrassaan sanoinkuvailematon, kukaan suomalainen urheiluseura ja niiden fanit eivät pysty järjestään näin loistavaa matkaa ja yleisömäärää.

Laivaan pääsyn jälkeen alkoi melkein heti kauden parhaitten palkitseminen, Toivosen Hanski nappasi pari palkintoa, Miettinen ja Tuulola saivat ainakin yhdet, myös Laakkonen ja Sillanpää. Ja kun kaikkia herroja ei paikalla ollut, niin muut korjasivat palkinnot talteen ja valmentajat kertoivat tietoja pelaajista. Sitten herrat pitivät tunnin tauon ja pelaajat jakoivat nimmareita ja muuta krääsää faneille. Sitten iltaa jatkettiin karaokella, laulettiin ja fiilisteltiin siellä. Kello taisi olla 20.00 jo ja alkoi huutokauppa ja Jalosen Jukka sepitteli siellä ensi kaudesta. Joku jamppa siellä osti Miettisen paidan 600 eurolla, muutakin tavaraa meni hyvin kaupaksi. Ilta alkoi hämärtyä ja artistit hyppäsivät lavalle, varsinkin Antti & The Outlaws soitteli aika hyvää musiikkia siihen yöaikaan. Loppuilta siinä meni sitten juopotellen, sehän aloitettiin kyllä jo aikaisemmin ja viimeiset taisivat juhlia aamuun asti, itse en kuitenkaan siihen kyennyt ;)

Lopuksi, matka oli loistava, siitä kiitos järjestäjille (Matka-Vekalle) ja ihmisille jotka jaksoivat pitää henkeä yllä laivalla. Ensi vuonna sitten uudestaan.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Hah!

Arvasinpa oikein! Chellohan se faniristeilyltä koitti minua herätellä kännipäissään siinä kahden aikaan yöllä!:) Valitettavasti olin lähes pakotettu painamaan näppäintä "c", kun soitit - työpäiväni alkaa näet vasta kuudelta aamulla. Olit muutaman tunnin etuajassa, mutta laitetaan alkoholin syyksi:D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Chello
Fiilis oli aivan mahtava, kerrassaan sanoinkuvailematon, kukaan suomalainen urheiluseura ja niiden fanit eivät pysty järjestään näin loistavaa matkaa ja yleisömäärää.


Äläpäs liioittele, samoilla aalloilla oli päivää aikaisemmin Ilveksen faniristeily ja kourallinen Ifk-faneja ja mä väitän että tunnelma oli yhtä hyvä kuin Ipan kotipeleissä tällä kaudella.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ei todellakaan ollut mikään pursiseuran kokous...

Itsekin pikakomennuksen tähän kaikkien aikojen suurimpaan itsekehu- ja selkääntaputtelugaalaan saaneena, voin sanoa että meininki oli varsin rentoa. Jopa niin rentoa, että ensimmäiset vetävän näköiset ja vaikeasti tavoiteltavat jannut lepäilivät omissa pedeissään jo hyvissä ajoin ennen valomerkkien vilkahtelua.

Hyttien ulkopuolelta kuulunut mahtava seläntaputtelun läiske ja itsekehun pärske kuului varmasti yli Tallinnan kauniin kaupungin. Ja niin pitikin kuulua.

Hieno reissu taas kerran. Kyllä Kerholaiset sitten on ylivertaista sakkia!! =)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Ei todellakaan ollut mikään pursiseuran kokous...

Viestin lähetti Rontti
Jopa niin rentoa, että ensimmäiset vetävän näköiset ja vaikeasti tavoiteltavat jannut lepäilivät omissa pedeissään jo hyvissä ajoin ennen valomerkkien vilkahtelua.

Niin, eli tässä kävi taas vanhanaikasesti. "Vetävän näköiset jannut" muuttuivat kuin taikaiskusta "vetäneen näköisiksi jannuiksi".

Itse näkisin, että tästä huolestuttavasta asiasta on järjestettävä vakavahenkinen symposiumi viimeistään tulevan suven heinäkuussa tuolla Eesti Vabariikissa.

Täältä tähän
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Ei todellakaan ollut mikään pursiseuran kokous...

Viestin lähetti ifota
Kuulunko mä noiden joukkoon? Ei mitään muistikuvia tapahtumista buffee -tyyppisen ruokailun jälkeen.
Hieno reissu, ainoastaan bussimatkalla kotiin ei ollut kivaa. Loppukaneettina mainittakoon, että Jomppa ja Rontti ovat viimeisen päälle pelimiehiä. Niin ja Olli Korkeavuori on pelannut minua vastaan sählyä lukiossa!

Tuohon on aikas vaikea vastata, kun itselläkin tuli muistipätkii-efekti. Olihan pojat aika näky, kun kaksi yhteispituudeltaan lähes 4 metriä olevaa jannua jonottaa pikku-fanien kanssa nimmareita. Tulihan siinä samalla Jukalta pelipaikkaakin kyseltyä. Ei lämmennyt.

Loppuun vielä terveistet Yli-Junnilalle ja Sillanpäälle. Ei me teitä meinattu oikeasti poikahuoriksi ottaa siellä hississä.

Ensi vuonna reissun voisikin sitten varata vähän aikaisemmin kuin puoli tuntia ennen linja-auton lähtöä.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitäs siellä risteilyllä on oikein sikailtu? Tämän päiväisissä Kaupunkiuutisissa on tulikivenkatkuinen yleisönosastokirjoitus faniristeilyn mekkaloinnista.

Käytävillä ja hyteissä oli kuulemma tullut hiljaista vasta 4-5 aikaan. Hui kauheeta!;-)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Prookie
Käytävillä ja hyteissä oli kuulemma tullut hiljaista vasta 4-5 aikaan. Hui kauheeta!;-)


Niin, itse olen sitä mieltä, että jos laivalle lähtee ko. porukalla, niin on suorastaan ihme, että hiljaista tuli JO 4-5 aikaan.

Itse en tosin ollut mukana talkoissa, valitettavasti.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Prookie
Käytävillä ja hyteissä oli kuulemma tullut hiljaista vasta 4-5 aikaan. Hui kauheeta!;-)
Onneksi kaikki vetävän näköiset jannut olivat kuitenkin silloin jo unten mailla. Ja näin siis poissa kaikenlaisten silkkipippeleiden, muiden kateellisten panettelijoiden sekä hienohelmojen silmistä ja korvista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös