Fallout: New Vegas

  • 17 384
  • 73

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Maailman parhaan pelisarjan uusi uljas osa julkaistiin euroopassa tänään. Käväisin PC -version kaupasta hakemassa ja hieman on päässyt nyt peliä hakkaamaan. Kolmosen enginellähän tämä on toteutettu, joten siltä osin olo on alusta alkaen hyvin kotoisa. Tunnelmasta tulee jostain syystä minulle mieleen Fallout kakkonen. Ja Fallout 2 kun on se pelisarjan paras osa, niin ei huono asia ollenkaan!

Peli noudattaa sarjan perinteitä siinäkin suhteessa, että se on buginen kuin mikä. Pari päivitystä on jo ehtinyt ilmaantumaan. Toistaiseksi lyhyen pelikokemukseni aikana olen havainnut semmoisen outouden, että erään koiran silmät leijuivat jostain syystä tämän ruumiin vieressä ja kerran onnistuin jäämään auton katolla autotallissa pomppiessa auttamattomasti jumiin. Onneksi jälkimmäisessä tilanteessa pelasti World Mapin avulla liikkuminen ja koirakin näytti saaneen silmänsä myöhemmin takaisin sinne minne ne kuuluvat.

Ei muuta kuin tarinoimaan pelikokemuksista. Minä lähden nyt takaisin Goodspringsiin seikkailemaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Muutama tunti tullut nyt pelattua, ja varsin tutultahan tämä tuntuu. Alun hahmonluontijakso oli mielestäni huomattavasti parempi kuin se kolmosen pitkäveteinen, väkisin venytetty kasvutarina.

Vähän olen nyt hukassa juonen kanssa kun viime yönä taisi tulla pelattua liian väsyneenä, ja muutamat asiat ovat pelkästään pip-boyn takana muistissa... toivottavasti.
 
Eilen tuli postissa ja jokunen tunti väännetty. Helvetin hyvältä vaikuttaa. Näyttäisi myös siltä, että seikkaillaan enemmän ulkoilmassa ja Kolmosen metrotunnlit ym. putkijuoksut ovat jääneet vähemmälle. Tämä onkin hyvä, sillä mojaven aavikko vaikuttaa mielenkiintoiselta. Aloitin HC-moodilla, joten pitää aina välillä vetää aavikkopuskasta jalapenoa tai jotain muuta hiukopalaa, ettei kuole nälkään. Mukavaa vaihtelua muuten tämä. Ainoa joka vähän vituttaa, on tuo ammusten paino repussa, kun tuntuu carry weight olevan maksimissa koko ajan.

Pari kertaa tuli jo turpaan kunnolla, kun löysin goodspringsin läheltä Yantze(?) Memorialin ja tämän vieressä olevassa laaksossa sitten muutama Giant Radscorpion yllätti ja teki mun kuriirista reikäjuustoa. Nyt löysin jonkun vankilan ja ennen pientä taukoa lahtasin muutaman powder gangerin sieltä. Nämä kun ovat mulle vihaisia kun puolustin goodspringsiä heidän hyökkäyksiltään. Kohta voisi sukeltaa takaisin Fallout maailman, mutta pitää hiukan fiilistellä Lukon murskavoittoa vielä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Pari kertaa tuli jo turpaan kunnolla, kun löysin goodspringsin läheltä Yantze(?) Memorialin ja tämän vieressä olevassa laaksossa sitten muutama Giant Radscorpion yllätti ja teki mun kuriirista reikäjuustoa.
Nuo on muuten pirun kovia paskiaisia, varmaan helpottuu myöhemmin kunhan saa esim. AP-kuteja... 10mm pislalla jonka löysin pahantekijältä Prillin jälkeen meni noin lipas, että sai yhden moisen kuoliaaksi.

Mohave Outpostista saa sitten jo tehtävän suorittamalla varsin hyvän kiväärin, jolla tappaminen ei ole enää tunnin urakka.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pari tuntia pelattu vasta täällä ja tuskailin myös tuossa yhden jättiskorpparin kanssa. Kävi vaan hauskasti kun pari Powder Gangeria tuli sattumalta apuun ja porukassa sitten lahdattiin otus. Yksi apuun rientäneistä vielä kuoli ja loottasin toki ruumiin ja sain noiden puvunkin. Tuli sitten tuo puku päällä käppäiltyä parin muun gangerin nuotiolle, enkä voinut sitten vastustaa kiusausta kun dynamiittia löysin ja posautin kiitokseksi molemmat taivaan tuuliin. Hienoja hetkiä taas falloutin maailmassa :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noin 5 tuntia pelattuna eikä ainakaan vielä ole aiheuttanut kovin suurta riippuvuutta. Hyvä peli kaikinpuolin, mutta en oikein tahdo päästä eteenpäin. Samoilen vain aavikolla ja tapan kaikki vastaantulevat ihmiset,hyönteiset ja sekasikiöt. Hieman opetteluahan tämä on ollut, kun ei tuota Fallout 3:sta tullut kovin paljoa pelattua.

Jos jollain on hyviä vinkkejä miten pääsen kunnolla alkuun tässä niin saa heittää ilmoille. Level 4 ukko mulla on, mutta melkein kaikki parannukset pistänyt "GUNS" eli aseisiin.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Steam näyttää minulla olevan takana nyt 19 tuntia pelaamista. 10 levelillä olen ja koukuttaa kovasti. Lähdin Goodspringsistä kohti Primmiä ja sitten olen käytännössä seurannut tuota etelästä koukkaavaa päätietä, jutellen matkanvarrella olleiden asutuksien ihmisille ja suoritellen näiden antamia tehtäviä.

Suosittelisin siis Calcichewiakin vain rupattelemaan kaikille hahmoille, niin kyllä sieltä tulee vastaan mielenkiintoisia tehtäviä ja kartalle ilmestyy uusia kylien/vastaavien sijainteja, joita kohti voi sitten ruveta talsimaan, kun kaikki tehtävä on tunnetuissa sijainneissa tehty. Niin ja onhan sielä se "päätehtäväkin", mutta ainakin minä tykkään vain seikkailla omaan tahtiin ja siinä sivussa sitten etenee tuo juonikin.

Toki jos olet tappanut kaikki vastaantulevat ihmiset myös noista asutuksista, niin sitten voi olla hiljaista niiden tehtävien kanssa...

Itse olen pyrkinyt NCR:n suosioon ja sinne olenkin jo Acceptedin verran päässyt. Haittapuolena tässä on se, että olen saanut Legionin vihat päälleni ja näin ollen joudun taistelemaan heidän jäseniään vastaan aika ahkerasti. Suuria ongelmia ei kuitenkaan ole tämä tuottanut, sillä heidän tappaminen on onnistunut ainakin toistaiseksi suhteellisen helposti. Mukaani lähtenyt sniper-kaveri auttaa tässä mielellään ja tehokkaasti.

Jason Brightin antama tehtävä oli muuten lopetukseltaan yksi Fallout-historian mieleenpainuvimmista. Näin voi tapahtua vain Falloutissa!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelisin siis Calcichewiakin vain rupattelemaan kaikille hahmoille, niin kyllä sieltä tulee vastaan mielenkiintoisia tehtäviä ja kartalle ilmestyy uusia kylien/vastaavien sijainteja, joita kohti voi sitten ruveta talsimaan, kun kaikki tehtävä on tunnetuissa sijainneissa tehty. Niin ja onhan sielä se "päätehtäväkin", mutta ainakin minä tykkään vain seikkailla omaan tahtiin ja siinä sivussa sitten etenee tuo juonikin.

Toki jos olet tappanut kaikki vastaantulevat ihmiset myös noista asutuksista, niin sitten voi olla hiljaista niiden tehtävien kanssa...


En mä onneks ihan kaikkia ihmisiä noista asutusalueista ole lahdannut. Joku 4 tehtävää mulla on nyt kesken, kun en ole vielä jaksanut tehdä. Voisi illalla sitten niitä väsäillä.

Mun ukkeli on joku lääkeaddikti! popsin eilen kaikenmaailman nappeja ja peli kehottaa kääntymään lääkärin puoleen, jotta sivuvaikutukset lakkaisivat. Mistä löydän lekurin?

Eilen oli kusiset paikat, kun löysin jonkun ihme luolan jostain päin aavikkoa. Sisällä 4 kappaletta Night Stalkereita ja monen monta Fire gekkoa. HP:t oli aivan nollissa, mutta silti sain kaikki tapettua. Huikea taistelu. Lopuksi löysin jonkun helvetin ison kivenlohkareen sieltä luolasta jonka olisi pystynyt aktivoimaan jos olisi ollut Chemistin arvot vähintään 40. Muistaakseni joku Chemist taso jos okein muistan. Harmi ettei ollut, niin olisi nähnyt mitä siitäkin olisi tapahtunut..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lekuri löytyy esimerkiksi Goodspringssistä. Kyseessä on tämä kaveri, joka pelin alussa herättelee pelaajan.

Aivan. Olipas tyhmä kysymys. Harmi vain, että ammuin hänetkin. :D

Mites muuten saiko joku PS3:sella pelaava pelin ostamisen yhteydessä jonkun koodin jollai saisi jotain aseita tms. heti pelin alkuun?

Minä sain, mutta en muistanut laittaa koodia mihinkään, enkä oikeastaan edes nähnytkään paikkaa mihin koodia tyrkätä. Onko järkeä aloittaa peliä alusta jotta saisi tuon pikku bonuksen heti pelin alkuun?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Aivan. Olipas tyhmä kysymys. Harmi vain, että ammuin hänetkin. :D
Niin no, jos ammut kaikki ihmiset ja kyselet vasta sitten niiltä, että hay guise wats goin on?, niin tuskinpa viittovat sua kovinkaan hyvin oikeille reiteille =D

Ja kyllä, REPCONN-keskuksen ghoul-tehtävä oli loistavaa Fallouttia!
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan. Olipas tyhmä kysymys. Harmi vain, että ammuin hänetkin. :D

Noh, onneksi post-apocalyptisestä maailmasta löytyy enemmänkin noita lekureita.. eiku. Kerran törmäsin kiertävään lääkäriin, joka kulki karavaanin mukana, ehkä siinä on sun sauma.

Aloitin itse ilman HC-pelimuotoa ja vaikeustasolla hard. Tag skilleiksi valitsin guns, sneak ja speech. Eli gentleman-gunslingerillä mennään. Olen pikkuhiljaa tehnyt pääjuonta eteenpäin, samalla tutkien aika varovaisesti ympäristöä. Itellä ei oo tapana ampua kyselemättä, vaikka hahmo olisikin siihen vallan sopiva. Speech-skillillä aukee kivasti välillä erilaisia vaihtoehtoja dialogiin. Tuntuu näistä New Vegasin hahmoista välittyvän se tietty Fallout-tunnelma paremmin kuin Fallout 3:ssa.

Harmittavasti oon kerinnyt vasta kuutisen tuntia pelata, koska NHL11 ja "oikea elämä" on vienyt aikaa. Tavoite olisi pelailla tällä hahmolla läpi ilman paineita. Eri factionit ja reputation takaa sen, että tutkittavaa jää myös toiselle pelikerralle. Toinen pelikerta pitänee sitten aloittaa HC-pelimuodolla ja kunnon survivor-hahmolla, jonka ainoa tarkoitus on selvitä hengissä ja rikastua, keinoja kaihtamatta.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kerran törmäsin kiertävään lääkäriin, joka kulki karavaanin mukana, ehkä siinä on sun sauma.

Lisäksi ainakin Novac ja Camp Forlorn Hope tulevat mieleen paikoista, joissa olen törmännyt lääkäriin.

Addiktio peliin on nyt luokkaa järjetön. Eilen en muistanut edes käydä suihkussa, kun piti hakata vähän Fallouttia... Syödä sentään muistin.

Olen erikoistunut tarkka-ampujaksi (mm. Commando ja Sniper -perkit hankittuna) ja kun kaveri hallitsee saman touhun, niin mikäs sen kivempaa kuin seikkailla pitkin aavikkoa ja tiputella viholliset sen verran pitkän matkan takaa yksi kerrallaan, että he eivät edes tule tietoiseksi meidän läsnäolostamme. Night scopella varustettu Varmint Rifleni vaihtui juuri Sniper Rifleen, kun tämmöisen eräältä henkilöltä sain ostettua. Kun tuon saa vielä korjattua täyteen kuntoonsa, niin eipä tule olemaan helppoa ulkona oleskevilla vihollisilla.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse hyökkäsiin sinne Goodspringssin lähellä olevaan linnoitukseen, joka vilisee niitä sinisiä munapäitä. En sen porukan nimeä nyt muista. Muuten oli helppo nakki, mutta se päärakennus vilisi niitä. Ekalla yrittämällä kuolin heti, mutta toisella kerralla tein niin, että miinoitin oven edustan kolmella frag minella ja kun ne tuli mun perässä ulos, niin ne kuoli kaikki kerrasta. Oli semmonen mitä vittua fiilis, kun ei laukaustakaan tarvinnut ampua.

Ei siinä mitään, mutta taisi olla joitain ihan nimellä varustettuja kavereita, joten toivottavasti tämä ei sulkenut pois mitään tehtäviä jatkossa. Nämä kaverithan tosin jahtas mua jo ennestäänkin, kun olis Goodspringsissä lahdannu niitä siinä yhdessä tehtävässä.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Ei siinä mitään, mutta taisi olla joitain ihan nimellä varustettuja kavereita, joten toivottavasti tämä ei sulkenut pois mitään tehtäviä jatkossa..

Powder Gangers oli poppoon nimi. Tämä linnoitus taasen on tarkemmin ottaen vankila, jossa vangit (= pulverijengi) olivat ottaneet vallan. Eipä tuo porukan lahtaaminen tietääkseni mitään tehtäviä pois sulkenut, kun heidän kanssaan ei ole ollut aikeissa kaveerata. Yhteen tehtävään olisi tullut kyllä yksi vaihtoehto lisää, mutta tuonkin suorittaminen kuitenkin onnistuu.

Cazadorit ovat muuten aika pirullisia otuksia. Eli nämä ampiaisen tapaiset lentävät perkeleet. Niitä kun saa tehottomammalla aseella paukuttaa aika monta kertaa, ennen kuin tipahtavat ja henki lähtee aika helposti, jos pääsevät iholle asti. Tajusin sentään jo tässä vaiheessa, että mistä nuo eri panostyypit saa vaihdettua käyttöön ja näköjään niillä on aika iso vaikutus osumien tehokkuuteen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cazadorit ovat muuten aika pirullisia otuksia. Eli nämä ampiaisen tapaiset lentävät perkeleet. Niitä kun saa tehottomammalla aseella paukuttaa aika monta kertaa, ennen kuin tipahtavat ja henki lähtee aika helposti, jos pääsevät iholle asti. Tajusin sentään jo tässä vaiheessa, että mistä nuo eri panostyypit saa vaihdettua käyttöön ja näköjään niillä on aika iso vaikutus osumien tehokkuuteen.

Joo Cazadorit ovat ilkeitä vihollisia! Sain itsekin todeta monta kertaa, kunnes päätin kokeilla niiden kiertämistä. Muutama Young Deathclaw hyökkäsi sitten kiertotielläni, mutta heidät sain nitistettyä jopa melko helposti. Normi Deathclawia en ole vielä onnistunut tappamaan, aina ollut joko ammukset lopussa tai HP lopussa.

Aseita olen onnistunut melko hyvin haalimaan, tällä hetkellä runsaassa käytössä Trail Carbine rifle. On muuten melko tehokas. Joku ihme haarniska tms mulla on jonka value on reilu 2500 capsia! Täytyypä ehkä myydä jossain..

Nyt, kun olen ottanut neuvokseni puhua lähes kaikille, ennenkuin posautan pään irti, niin olen saanut pelistä paljon enemmän nautintoa. (ylläri) Tehtäviä on hauska suorittaa ja leveliä kasvattaa. Level tällä hetkellä 7.

Koukutus on tällä hetkellä suuri! lähinnä vituttaa olla töissä, kun voisi olla pelaamassa Fallouttia. Vitusti tärkeämpää siis. :D
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Onko kukaan löytäny jotain asuntoa, johon voisi varastoida tavaroita, joita ei halua myydä.

Novacissa on ainakin mahdollisuus saada itselleen hotellihuone (siis ihan omaksi ja niin, että siitä ei tarvitse maksaa). Sinne olen tavaraa säilönyt ja hyvin on tallessa pysynyt.

Crazy, Crazy, Crazy -tehtävä oli loppukoetukseltaan taas mahtavuutta. Meinasi tulla hymy naamalle.

Nuo tietokoneilta löytyvät päiväkirjat ja muut ovat muuten aina mielenkiintoista luettavaa. Joko ne ovat hauskoja, tai sitten niissä esimerkiksi kerrotaan jonkun ei-niin-putkeen menneen projektin etenemisestä tai ydinsodan alkuhetkistä.

Löysin tuossa kerran samoillessani erään mystisen paikan, jossa alkoi yön saapuessa myrsky. Lisää tutkimalla paikasta paljastui bunkkereita, joiden ovet olivat kuitenkin lukossa ja säälittävällä tasolla ollut Lockpick -kykyni ei asian suhteen apua tarjonnut. Joka yö raivoava myrsky ja bunkkerit olivat sen verran kiinnostava yhdistelmä, suorastaan Lostimainen mysteeri, että tiirikoinnin opettelu tuli aiheelliseksi. Nykyisellään Guns ja Speech kykyni ovat olleet jo pikän aikaa 100% ja näin olen päässyt nostamaan hiljalleen Sciencen ja Lockpickin päälle 90%. Jälkimmäisen ansiosta pääsinkin sitten vihdoin tiirikoimaan itseni sisään... Ja mitä sieltä löytyikään!

Yleensäkkin noihin paikkoihin on vähän panostettu enemmän, verrattuna Fallout 3:n loputtomiin metrotunneleihin ja kaupunkiraunioihin.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen ehtinyt tasolle 13 ja touhu helpottui merkittävästi, kun sain ensimmäisen apurin mukaan. Seuraavilla pelikerroilla jo tietääkin, mistä apureita löytää. Olin jo tasolla 12 kun ensimmäisen onnistuin värväämään. Tähän mennessä sähäkin taisteluni oli, kun löntystelin ensimmäistä kertaa kohti Vegasia, Samsonin kivimurskaamon läpi. Kuusi tai seitsemän fiendiä hyökkäsi ja siinä ei auttanut kuin perääntyä ja ampua mennessään. Miinojen pudottelusta oli hyötyä ja melkoista kuurupiiloa se oli ennenkuin viimeinenkin jahtaaja oli surmattu. Pelin tunnelmaa parantaa mielestäni erinomaisella tavalla se, että ykkös- ja kakkososan musiikit pauhaavat ajoittain.
Lakaisija kirjoitti:
Pari kertaa tuli jo turpaan kunnolla, kun löysin goodspringsin läheltä Yantze(?) Memorialin ja tämän vieressä olevassa laaksossa sitten muutama Giant Radscorpion yllätti ja teki mun kuriirista reikäjuustoa.
Minullekin kävi samoin juuri tuossa paikassa. Toinen vastaava jättiskorpionin lymypaikka oli ainakin avaralla aavikolla lojuva lentokoneen hylky Mojave Outpostista itään/kaakkoon. Ajattelin että ei perkele, ei noita päihitä vielä pitkään aikaan. Pakoonkaan ei pääse, kun saman tien saavat kiinni. Hidden Valleystä itään taisi olla myös yksi jättipeto.
 
Viimeksi muokattu:

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
60 pelituntia takana ja olen levelillä 25.

Tilanne on mennyt aika kiemuraiseksi sen suhteen, että kenen puolella sitä pitäisi lopulta olla, kun valtataistelu pääsee kunnolla käyntiin. Uudelleenpeluuarvo näyttäisi ainakin olevan aika valtaisa, kun hommia voi lähteä tekemään niin monelta eri kantilta, monen eri leirin pussiin pelaten.

Jälleen yksi mahtava hahmo tuli tuossa pari päivää sitten vastaan; Yes Man.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
60 pelituntia takana ja olen levelillä 25.

Tilanne on mennyt aika kiemuraiseksi sen suhteen, että kenen puolella sitä pitäisi lopulta olla, kun valtataistelu pääsee kunnolla käyntiin. Uudelleenpeluuarvo näyttäisi ainakin olevan aika valtaisa, kun hommia voi lähteä tekemään niin monelta eri kantilta, monen eri leirin pussiin pelaten.

Jälleen yksi mahtava hahmo tuli tuossa pari päivää sitten vastaan; Yes Man.
Mulla taitaa olla joku 15-20 tuntia peliä nyt pelattuna, hahmo on noin tasolla 15. Alkuun koitin saada NCR-mainetta, mutta sitten tuli tenkkapoo ja tapoin joukkueellisen NCR:n miehiä Vegasin laitamilla joten siihen meni osa suosiosta. Ehkä vain parempi vetää lonkalta ja ali siitä mistä aita on korkein.

Ja kyllä, Yes Man on loistava, tekoälyohjelmoinnin riemuvoitto, heh.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tulipa tämäkin aloitettua tuossa viime viikon lopulla. Vasta vähän alusta on ehditty mennä, mutta on tässä jotenkin koukuttavampi fiilis kuin kolmosessa, voi toki olla uutuden viehätystäkin. Tasolle 7 on oma tyyppi nyt raahattu, vaikka paikkoja on tutkittuna vasta muutama hassu (Niptonissa olen).

Armoreiden löytäminen on tuottanut melkoista tuskaa, tosin tuossa matkalla joku jengi yritti laskea ilmat pihalle, niin niiltä sai sentään metal armorin, että edes vähän parempi. Aseistus tuntuu olevan ihan riittävä ja tuntuisi että noiden yksinkertaisten pistoolienkin tehoja on hieman nostettu, ainakin kun korjaa ne täysin ehjiksi. Hyvin yleisellä 9mm pistoolilla saa pääosan ötököistä ja hipeistä lahdattua melko vaivatta, ainkin kun aloittelee kauempaa tuolla Varmint riflella, jonka saa jo heit alussa. Nyt vielä yksi kaveri "lainasi" tuollaisen Cowboy Repeaterin niin alkaa olla laaki ja vainaa meinikiä. Oli kyllä melkoinen yllätys kun löysin jo heti alkumetreillä Plasma Riflen, mutta se on vielä repussa, koska tuollainen mahdollisuus ei käynyt edes mielessä ja energy weaponsit on "melko" heikot. Niin joo, eilen löytyi kranaattikivääri, mutta sitä ei ole vielä ehditty testaamaan...
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
On kyllä ihan sairaan hyvä peli kyseessä. Bugeista huolimatta sijoittuu mun alltime -listalla kakkoseksi heti Oblivionin jälkeen. Level 26 tällä hetkellä ja nyt taitaa pääjuoni olla jo sen verran lähellä loppua että on aika ruveta tosissaan kiertämään tuota maailmaa ja säästellä loppuhuipennusta myöhäsemmäksi.

Raha on näköjään menettänyt merkityksensä tässä vaiheessa peliä, kaikki implantit hankittu, aseet ja varusteet ovat paremmat kuin mitä kaupoista tällä hetkellä löytyy ja korjaaminenkin on sen lvl 14(?) perkin kautta helppoa kun pystyy korjailemaan itse aseet ja varusteet lähes millä tahansa esineellä.
Tällä hetkellä on yli 30 000 capsia ja ei ole aavistustakaan mihin noita voisi enään käyttää ?
 

nikozwan

Jäsen
Onkos poijjaat pelanneet HC-moodilla? Itse pelaan, mutta vastapainoksi "Combat Difficulty" on sitten Easyllä. Muutenkin olen aika tissiposki kun aseena on koko ajan Sniper Rifle ja Sneakki satasessa niin aika moni vihollinen puree hiekkaa ennenkuin ehtii edes nähdä minua. Cazadorit yllättivät pahasti, olin tappanut ison nipun Deathclaweja snaipperilla, mukaanlukien Alpha Malen ja Mother Deathclawn, mutta kun vastaan napsahti n. kuuden Cazadorin nippu vuoristossa niin otin jalat alleni. Ja käytin about 30 stimpakia.

Kyllä tämä hakkaa Fallout 3:n mennen tullen, vaikkei huono peli ollut sekään. Ainoastaan grafiikka on aikansa elänyttä, mutta ei se alkumetrien jälkeen haittaa kun sisältö on puhdasta kultaa. Ja täältä myös propsit Yes Manille, Fiston ohella pelin hauskin hahmo.

Assume the Position! :)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Vaimennettu Sniper Rifle saa kyllä peukut ylös täältä, siinä on melkoinen jokapaikan höylä aseeksi. Lähitaistelussakin useimmat perusvastukset on laaki ja vainaa tavaraa, mutta silloin kun pääsee jostain mäen päältä ampumaan, aijai. Parasta on se, että ammuksia ei tarvitse tuhlata, sadalla kudilla pärjää jo todella pitkälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös