Facebook

  • 990 033
  • 3 095

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Zuckerbergin omaisuudesta pudonnu illan kuluessa muutama nolla perästä, mutta silti taitaa olla siinä numeroiden määrä mun pankkitilin saldoa suurempi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Zuckerbergin omaisuudesta pudonnu illan kuluessa muutama nolla perästä, mutta silti taitaa olla siinä numeroiden määrä mun pankkitilin saldoa suurempi.
En usko että Zuckerbergin varsinaiseen pankkitiliin tämä on vaikuttanut mitenkään, tuskin hän on omia käteisvarojaan sitonut kiinni Facebookiin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Voiko sohvan takaa jo tulla pois? Onneksi sain kaikki Linkun juontamat NHL Weekly - VHS:t turvaan ja -95 leijonajuliste tekee hyvää suojaa. Mikään tai kukaan ei ole vahvempi kuin Kulta-Curren hymy ja jutipumppu.
Tiesin että olet nopean toiminnan mies. Sulla ei ole enää kuin kaksi huolta:

1. Kestääkö VHS:n magneettinauha EMP-shokin?

2. Jos eivät kestä, miten helvetissä siitä mennään edes nukkumalla eteenpäin?
 

Barney

Jäsen
Joku sen varmaan tänne kirjoittaa.
Vihjaatko siis, että Tamilla on tunnukset tälle palstalle? Tuskin hän ainakaan minään Tauno Tasalakkina täällä meidän keskellä pyörii. No nyt liikutaan sen verran vaarallisilla vesillä, että poistun äkkiä takavasemmalle ennen kuin alkaa bannivasara heilua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikö Facebookin omistamista voi laskea omaisuuteen mukaan, vai onko niin ettei yli 100 miljardin omistuksia huomioida.
Joo, toki omaisuudesta on siis varmasti jotain hävinnyt (tai no mistäs minä tiedän miten paljon kurssi on heilunut), mutta kun puhuit tuossa omasta pankkitilistäsi niin tuskin tämä Zuckerbergin omaan pankkitiliin on vaikuttanut mitenkään.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pahinta tässä on ettei malta mennä nukkumaan kun on niin kertakaikkisen upeeta tämä somekatkos. Mieli masentuu kun järjestelmät taas alkaa pelaamaan.
 

MegaForce

Jäsen
Hah hah. 3miljardia käyttäjää hiljaisuudessa. Mua ei haittaa yhtään, mutta aika surkeaa ylläpitoa. Varmaan säästetty siinä, ettei hommata kunnon ammattilaisia ja joku junnu laittaa koko paskan bittiavaruuteen. No nyt saattaa hieman osake ottaa hittiä.
Eli alennusmyynti tulee sijoittajalle. Eiköhän se tuosta elvy kun alkaa taas toimimaan.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets













Nyt on hommat Facebookilla pahemman kerran viturallaan. Asioista paremmin ymmärtävät selittäkööt, mutta sen verran voin minäkin sanoa ettei tätä ongelmaa ratkaista päivässä vaan useissa päivissä. Sen aikaa ei mikään Facebookin palvelu toimi. Facebookin toimistolla kun ei päästä edes konferenssihuoneisiin sisälle, niin se tekee asioista aika vaivalloista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tämmöinen kämmi lämmittää kaltaiseni huonon ihmisen mieltä. Facebookissa olen tainnut käydä viimeksi joskus heinäkuussa, whatsappia sen koommin kuin instagramiakaan en ole käyttänyt ikinä. Ei siis ole multa pois tämä tilanne juuri ollenkaan, mutta monelta muulta on ja vahingonilohan on sitä aidointa iloa.

Teksti-tv kuitenkin toimii, muulla ei niin väliä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Twitter osaa ottaa tästä onneksi ilon irti.
 

Liitteet

  • 0A872466-7337-44DD-8ED9-7DB4C6AF9C22.jpeg
    0A872466-7337-44DD-8ED9-7DB4C6AF9C22.jpeg
    39,4 KB · kertaa luettu: 264

Ruutu8

Jäsen
Mahtaa olla veli Zuckerbergilla kuumat paikat, kun Kuusamakujalta lähtee kohta nmt-puhelu kohti Amerikkoja.

Eivät ole Facebookin officella enää unisia veljiä sen jälkeen, kun Tami antaa heille tästä tunaroinnista todellisen kuudenkymmenen minuutin paineen + vähintään viisi vihellystä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Voisiko vielä muutama henkilö tulla tänne kertomaan, että heitä tämä ei haittaa yhtään koska some on perseestä?
Nämä ovat niitä jotka juovat kaljansa alkoholittomina, limunsa ilman sokeria ja kahvinsa ilman kofeiinia.
Kuten aikaisemmin mainitsin niin aivan massiivinen katastrofihan tämä on ja refreshiä kyseisten appien kohdalla on painettu jo tuntien ajan
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos Whatsapp ei lähiaikoina toimi, niin se aiheuttaa kyllä isoja haasteita ainakin näin sosiaalialalle työskentelevälle. Se on kuitenkin väline, jolla kateissa olevaa nuorisoa parhaiten tavoittaa. Soittaminen on 90 % tapauksista täysin turhaa.

Instagram vaikuttaa lähinnä henkilökohtaiseen elämään, sillä se on sellainen ajanviettoon mukava some. Facea ilman pärjää aika hyvin, vaikkakin tapahtumakalenterina se on mainio.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Voisiko vielä muutama henkilö tulla tänne kertomaan, että heitä tämä ei haittaa yhtään koska some on perseestä?

Kiitos kutsusta: ei haittaa yhtään koska some on perseestä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä ihmettelinkin, miksi en äsken päässyt Naamakirjan sivuille. Näköjään jo muutaman tunnin olleet sivut alhaalla, kun tsekkasin tätä ketjua taakse päin. Enköhän mä tästä kriisistä kuitenkin selviä. Voi olla joillekin toisille vähän hankalampaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voi olla joillekin toisille vähän hankalampaa.
Monille yrittäjille Facebook ja Instagram on kuitenkin ihan tärkeitä mainoskanavia. Kyllä minua ainakin vituttaisi jos näitä ei pystyisi käyttämään mikäli ne olisi tärkeitä työni kannalta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Monille yrittäjille Facebook ja Instagram on kuitenkin ihan tärkeitä mainoskanavia. Kyllä minua ainakin vituttaisi jos näitä ei pystyisi käyttämään mikäli ne olisi tärkeitä työni kannalta.
Kyllä. Joku mainitsi muutama sivu sitten, että olisivat pari päivää alhaalla. Ei kai nyt sentään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös