Facebook

  • 993 483
  • 3 109

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Mulla oli sama homma eilen ja toissapäivänäkin, kunnes luin Jatkoaikaa ja vaihdoin Facessa kielen enkuksi. Nyt toimii moitteetta.

Kiitoksia. Olisi pitänyt itsekin lueskella enemmän, mutta hätä kun on ja niin helvetin tärkeää tietää ketkä siellä nyt ovatkaan kirjautuneena..blaah..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jee, kieleksi englanti ja johan pelittää ja mielenrauha on taas turvattu.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jee, kieleksi englanti ja johan pelittää ja mielenrauha on taas turvattu.

Myös ruotsinkielisenä toimii. Hauskasta testailua sekin, tai sitten vain silkkaa hulluutta. Mistä näistä tietää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Totaalisen jumissa tuntuu olevan ainakin oma naamakirja vaikka kielenä on englanti. Nyt tökkii kunnolla omalle seinälle kirjoittaminen.
Ja ei en ole riippuvainen naamakirjasta
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Etusivulla on vasemmalla suodatinpalkki mihin on merkitty Uutiset, Kuvat yms. juttuja. Raahaa kaikki vähänkin tarpeettomat paksumman palkin alapuolelle ja sitten pitäisi tuloksena tulla etusivulle esim. pelkät tilapäivitykset, mikäli niin haluaa.

Tähän vielä tarkennuksena jos on valinnut news feedin niin etusivulle tulee kaikki mitä on viivan yläpuolella. Sieltä vasemmalta sitten voi klikata esim. status updates jolloin ainoastaan tilapäivitykset näkyvät etusivulla.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Höh, ei vieläkään pelitä kun vaihtaa kieleksi suomen, joten mennään sit enkulla? Miks eivät saa vikaa korjattua ihmettelen mie??
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tökkiikö muillakin FB juuri nyt? Kielenä espanja, jolla yleensä toiminut. Jumittaa niin paljon, etten pääse edes testaamaan, pelittäisikö paremmin jollain muulla kielllä. Kaikki muut sivustot toimivat normaalisti.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tökkiikö muillakin FB juuri nyt? Kielenä espanja, jolla yleensä toiminut. Jumittaa niin paljon, etten pääse edes testaamaan, pelittäisikö paremmin jollain muulla kielllä. Kaikki muut sivustot toimivat normaalisti.

Mulla ainakin toimii ihan moitteettomasti, kielenä englanti ja kummallakin käyttälläni selaimella eli mozillalla ja ie:llä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Muuten toimii, mut keskusteluun ei pääse, mikäli käyttökielenä suomi, perkele, korjatkaa jo!!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muuten toimii, mut keskusteluun ei pääse, mikäli käyttökielenä suomi, perkele, korjatkaa jo!!

Miksi se edes pitäisi olla suomeksi? Jotenkin kökköä käyttää sitä suomeksi, ainakin minulle tuntui ne kaikki suomennokset vain lähinnä huvittavilta. Englanti on facebookissa hyvä.

Päivittäin tulee käytettyä ihan reilusti palvelua. Hyvä sopia lounasajat kavereitten kanssa chatissa ja vaihdella kuulumisia. Minulla facebook on korvannut messengerin lähes täysin, en edes muista milloin mese on ollut viimeksi päällä.
 

passenger

Jäsen
Miksi se edes pitäisi olla suomeksi? Jotenkin kökköä käyttää sitä suomeksi, ainakin minulle tuntui ne kaikki suomennokset vain lähinnä huvittavilta. Englanti on facebookissa hyvä.

Päivittäin tulee käytettyä ihan reilusti palvelua. Hyvä sopia lounasajat kavereitten kanssa chatissa ja vaihdella kuulumisia. Minulla facebook on korvannut messengerin lähes täysin, en edes muista milloin mese on ollut viimeksi päällä.

Sama juttu. Eipä ole juurikaan meseä tarvinnut pitkiin aikoihin käyttää kun kaikki ovat tuon fb:n ottaneet käyttöön. Suomeksi en ole edes kokeillut itse, niin tottunut tuohon että ei tarvetta. On eilen toki ainakin tökkinyt tuo chat osittain englannillakin. Sellainen ongelma oli että linjoilla näkyi olevan 54 ihmistä, mutta kun chat-listan avasi ei näkynyt kuin muutama nimi eikä muita saanut näkyviin millään.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Tökkiikö muilla naamakirja tällä hetkellä yhtä pahasti kuin meikällä? Chatti ei toimi millään kielellä, tällä hetkellä kielenä on englanti, mutta kokeiltu on vaikka mitä kieliä. Muutenkin koko systeemi tuntuu olevan täysin jumissa. Perkele, kyllä nyt kysytään hermoja.

Edit. Ja minäkö koukussa? Ehei, pois se minusta...
 

axe

Jäsen
Käskekää sen Tukiaisen ottaa bikinikuvat pois profiilistaan, niin rupeaa koko ohjelmakin taas toimimaan.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Tökkiikö muilla naamakirja tällä hetkellä yhtä pahasti kuin meikällä? Chatti ei toimi millään kielellä, tällä hetkellä kielenä on englanti, mutta kokeiltu on vaikka mitä kieliä. Muutenkin koko systeemi tuntuu olevan täysin jumissa.

Sama homma. Varsinkin jos erehtyy pelaamaan Mafia Wars'ia, niin alkaa tökkiä ihan helvetisti. Välillä jumittaa muutenkin, mutta luulin vian olevan nettiyhteydessä. Tiedä sitten.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sama homma. Varsinkin jos erehtyy pelaamaan Mafia Wars'ia, niin alkaa tökkiä ihan helvetisti. Välillä jumittaa muutenkin, mutta luulin vian olevan nettiyhteydessä. Tiedä sitten.

Mulla toimii ihan hyvin. Viime viikonloppu ja vielä alkuviiosta piti kielenä olla englanti, että keskustelu toimi.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Eilen alko pelittää normaalisti keskustelut ym ihan kotikielelläkin. Jihaa!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Naamakirjassa tulee välillä "ilmoitus" että X on antanut sinulle palkinnon sovelluksessa kaverifaktat. Milläs tuon "palkinnon", eli kredittejä tjsp voi antaa jollekkin haluamallensa henkilölle.
 

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Mulla taas on hukassa toiminto, josta voi lisätä kaverin tiedot eli sen, mistä tuntee kaverin.. Onko tuo jäänyt pois kaikessa hiljaisuudessa?

Sain lisättyä yhden kaverin tiedot, kun oli ensin lisännyt mut kaverikseen.. Mutta mistään en itsekään ole tuota enää löytänyt. Onko muilla tietoa tästä?
 

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
Sain lisättyä yhden kaverin tiedot, kun oli ensin lisännyt mut kaverikseen.. Mutta mistään en itsekään ole tuota enää löytänyt. Onko muilla tietoa tästä?

En nyt varma ole, mutta uskoakseni tuo vanha "mistä-tuntee-kaverin" -toiminto on kuopattu ja tilalle on ilmeisesti tullut kavereiden ryhmittelytoiminto. Tuolta Friends-sivun alta löytyy vasemmasta laidasta Lists-otsake, jonka alle voi tehdä omat ryhmät vaikka työ/koulukavereista tms. miten sitten haluaakaan.

Sitä en tiedä näkyykö nuo listat ulkopuolisille (tuskinpa), mutta eipä tainnut näkyä se vanhakaan systeemi...?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sitä en tiedä näkyykö nuo listat ulkopuolisille (tuskinpa), mutta eipä tainnut näkyä se vanhakaan systeemi...?
kyllä se vanha systeemi (eli kuvaus mistä tuntee henkilön) näkyi.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pätkii taas enklannillakin niin pirusti.
 

Jospa

Jäsen
Osaako joku sanoa miksi itse näen joidenkin kaverilistan ulkopuolisten ihmisten profiilit kokonaan (seinän, kuvat, tiedot yms.), mutta siskoni ei näitä kuitenkaan näe?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Osaako joku sanoa miksi itse näen joidenkin kaverilistan ulkopuolisten ihmisten profiilit kokonaan (seinän, kuvat, tiedot yms.), mutta siskoni ei näitä kuitenkaan näe?

Näin nopeasti arvaten tulis mieleen että oisko teillä eri verkostot käytössä, eli sä kuuluisit johonkin sellaiseen verkostoon mihin siskosi ei kuulu.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Näin nopeasti arvaten tulis mieleen että oisko teillä eri verkostot käytössä, eli sä kuuluisit johonkin sellaiseen verkostoon mihin siskosi ei kuulu.

Tai sitten joillain on asetuksissa, että näytä kavereille ja kavereiden kavereille, mutta ei muille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös