F1 23

  • 620
  • 1

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Eipä näemmä ole tehty F1 pelisarjan uusimmalle painokselle omaa osiota niin päätin sitten ottaa vallan ja tehdä sellaisen koska onhan tämäkin nyt ollut julkaistuna jo kauemman aikaa ja olen ihmetellyt että pelaako tätä ylipäätään kukaan ja ketjun ideana on tietenkin tuoda myös F1 pelisarjan ystävät yhteen täällä jatkiksessa ja vaikka oikeasti F1 kausi alkaa olla lopuillaan niin ei se pelaamisen osalta kuitenkaan loppua tarkoita. Mutta sen pidemmittä puheitta en itse tässä kohtaa lähde (vielä) enempää jaarittelemaan kun toivotan F1 pelien ystävät tervetulleeksi käymään keskustelua pelistä!
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
On tuolla nettikisojen puolella kyllä niin vittumaista sakkia vastassa ketkä eivät ilmeisesti sulata sitä jos olet nopeampi ja menossa ohi.

Päätin irtaantua uramoodista ainakin hetkeksi aikaa ja olenkin nyt vajaan viikon verran ajellut noita netin ranking kisoja ja melkein jokaisessa kisassa tulee vastaan joko ääliö tai ääliöitä jotka haluavat vaan pilata sinun sekä muiden pelaajien kisan.

Lähdöissä on melkeinpä parempi olla siellä viimeisten joukossa koska sieltä tulee näitä sankareita jotka päättävät ensimmäiseen mutkaan ajaa täysillä kaikkia päin ja ohituksien kanssa saa myös olla todella varovainen kun ainakin mulle on tullut näitä kiilaajia vastaan ja sitten myös niitä jotka vetäsee jarrut lukkoon ja täräytät tietysti päin kun et ehdi sitä kuuluisaa kissaa sanoa ja oma kisa on mennyt pilalle kun joko etusiipi hajoaa ja joudut käymään varikolla vaihtamassa uuden tai sitten rengas irtoaa ja se on tietenkin heti keskeytys siinä kohtaa.

Itseä harmittaa jo se että kun ei oikein hallitse sitä ruuhkassa ajoa kun väistelee muita että pilaa jonkun toisen kisan kun yritän olla siisti kisaaja mutta vahinkoja on sattunut kun ei oikein ehdi älyämään että siinä ympärillä on varsinkin lähtöjen aikana muitakin kun lähtee itse yrittämään ohitusta ja vahingossa osuu toiseen mutta kyllä sillä onneksi on iso ero että onko kyseessä puhdas vahinko vaiko että olisi tahallinen teko.

Ja mainitaan omasta ajamisesta sen verran ettö ajoapuja mun on pakko ollut käyttää kun en tota ajamista koskaan ole oppinut kunnolla (kokeiltu on) ja ilman niitä löydän itseni joko palasina seinästä tai auton nokka väärään suuntaan. Tosin tämän vuoden formulassa kun noita F1 Worldin haasteita vai mitä lie onkaan on tullut ajettua niin siellä traction controlin ollessa mediumilla ajaminen onnistui mutta ilman sitä ei tullut yhtään mitään. Ajolinjaa tykkään myös pitää päällä kun ratojen opetteluun kuluisi hirveästi aikaa koska oppimiskyky tuntuu olevan jotenkin haastavaa ja ilman sitä ajolinjaa on myös noita F1 Worldin haasteita tullut ajettua mutta eihän siitä ilman sitä tullut yhtään mitään :D

Itse sitä autoa täytyy kuitenkin ohjata oli sitten apuja käytössä tai ei ja jos joidenkin väittämät pitävät paikkansa että ilman ajoapuja ajaa nopeemmin kun niitten kanssa niin eipähän sille mitään mahda mutta itellä ei kyllä riitä mitenkään kärsivällisyys opetelle ajamaan täysin ilman apuja. Plekellä (5) tätä ajelen ja ohjaimella kun on sen verran ahdas kämppä ettei tänne saa mitään rattisettiä mahtumaan.

Olis mukavaa jos jatkiksen porukalla saatais sellanen sarja joskus kehiin mikä olisi tehty jokaiselle eli saisi vetää joko ajoapujen kanssa taikka ilman niin olisi tosiaan jokaisella mahdollisuus halutessaan osallistua ja tietenkin mahdollisimman siistiä kisailua (vahingoille ei voi mitään) koska jos haluaa törmäillä toisiin niin sitä varten löytyy Wreckfest.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös