Ex-Sportilaiset maailmalla

  • 661 614
  • 1 673

teukka2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
No kyllä minua on ainakin koko kauden ottanut aivoon, että Hovinen päästettiin Sportista Tapparan kautta HIFKiin.
Reijola olisi voinut lähteä mun puolesta koska vaan, mutta ongelma toki oli silloin se, ettei Tappara olisi Reijolaa huolinut.
Svoboda taas on ihan liian ailahteleva ollakseen voittava ykkösvahti. Toivottavasti on edes edullinen :)
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
No kyllä minua on ainakin koko kauden ottanut aivoon, että Hovinen päästettiin Sportista Tapparan kautta HIFKiin.
Reijola olisi voinut lähteä mun puolesta koska vaan, mutta ongelma toki oli silloin se, ettei Tappara olisi Reijolaa huolinut.
Svoboda taas on ihan liian ailahteleva ollakseen voittava ykkösvahti. Toivottavasti on edes edullinen :)
Vähän kyllä hirvittää lähteä kauteen Svoboda-Huhtamaa kaksikolla. Svoboda on hyvänä päivänä ihan huippu, mutta välillä kyllä lipsahtaa helppoja maaleja ja pää ei meinaa kestää.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
No kyllä minua on ainakin koko kauden ottanut aivoon, että Hovinen päästettiin Sportista Tapparan kautta HIFKiin.
Reijola olisi voinut lähteä mun puolesta koska vaan, mutta ongelma toki oli silloin se, ettei Tappara olisi Reijolaa huolinut.
Svoboda taas on ihan liian ailahteleva ollakseen voittava ykkösvahti. Toivottavasti on edes edullinen :)
Hovinenhan ei enää kestänyt ykkösvahdin kuormaa ja siksi ei ollut Sportille enää vaihtoehto. Sopivalla kuormalla on edelleen liigan parhaita kuten nyt HIFKissä nähdään, mutta Sportille olisi ollut liian kallis kakkosvahti.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Nyt viimeistään ne paikallislohkot historiaan ettei Lööke pääse rokottelemaan Sportia kuutta kertaa seuraavilla kausilla.
Toivotaan toki onnistumisia kaikkia muita vastaan.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Lööken siirron varmistuminen on näköjään ohitettu Ilves-osiossa olankohtautuksella. Ei ole herättänyt siellä mitään keskustelua, että saivat meidän parhaan maalintekijän.

No, realiteetit ovat erilaiset :D
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lööken siirron varmistuminen on näköjään ohitettu Ilves-osiossa olankohtautuksella. Ei ole herättänyt siellä mitään keskustelua, että saivat meidän parhaan maalintekijän.

No, realiteetit ovat erilaiset :D
Muutamissa roskamedioissa näkynyt orastavaa hehkutusta. Mutta näinhän se menee, Sportin pelaaja muuttuu hyväksi vain silloin kun vaihtaa seuraa.
 

Fläppitaulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, KOOVEE, Ilves
Lööken siirron varmistuminen on näköjään ohitettu Ilves-osiossa olankohtautuksella. Ei ole herättänyt siellä mitään keskustelua, että saivat meidän parhaan maalintekijän.

No, realiteetit ovat erilaiset :D
:D

Muutaman hassun pisteen tehnyt. Puhutaan sitten kun tulee änäristä paluumuuttajia tai maajoukkuemiehiä :D
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lööken siirron varmistuminen on näköjään ohitettu Ilves-osiossa olankohtautuksella. Ei ole herättänyt siellä mitään keskustelua, että saivat meidän parhaan maalintekijän.

No, realiteetit ovat erilaiset :D
:D

Muutaman hassun pisteen tehnyt. Puhutaan sitten kun tulee änäristä paluumuuttajia tai maajoukkuemiehiä :D
Pikkupennasia näköjään kaikki kannattajatkin. Ei mitään hehkutusta saati kättelyä ja tervetulotoivotusta...
 

Fläppitaulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, KOOVEE, Ilves
Tyyliä ei voi ostaa eikä ylimielisyys ole koskaan muotia. Ulostulosi kuvaa hyvin Ilveksen koko kannattajakuntaa.
Myöskään huumorintajua ei voi koskaan ostaa. Ulostulosi kuvaa hyvin rantaruottalaisuuttasi, jossa ei edes poikkeuksellinen hymiö (joita ei tapana foorumilla viljellä) saa ymmärtämään että kyse on huumorista :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös