Tottakai pääsisit jos se biisi olisi riittävän hyvä omassa segmentissään.Minä en pääsisi UMK:hon, vaikka tekisin huikean kappaleen.
Miksi et pääsisi?
Väitätkö ettei Yle ota musiikillisesti parhaita kappaleita finaaliin?
Tottakai pääsisit jos se biisi olisi riittävän hyvä omassa segmentissään.Minä en pääsisi UMK:hon, vaikka tekisin huikean kappaleen.
Tottakai pääsisit jos se biisi olisi riittävän hyvä omassa segmentissään.
Miksi et pääsisi?
Väitätkö ettei Yle ota musiikillisesti parhaita kappaleita finaaliin?
Eli väität.Se musiikillinen ulottuvuus kappaleesta ei ole ainoa ulottuvuus. Toinen tärkeä ulottuvuus on se esittäjä itse (eli tässä tapauksessa minä). Kun ei ole esiintymiskokemusta niin Yle ei voine ottaa riskiä siitä, että UMK:hon valitaan hapuileva ja paineessa murtuva kaveri.
Eli väität.
Susta tulisi hyvä poliitikko.
Kysyin yksinkertaisen kysymyksen. Vastausta en saanut, mutta perään kokonaisen kappaleen jotain epämääräistä.
Musiikki | UMK on muuttunut tavalla, joka turhauttaa ammattimuusikoita – ”Sähköpostissa tuli hylsy, jossa ei ollut mitään perusteluita”
UMK:ssa voi olla mahdotonta päästä edes karsintoihin ilman ison levy-yhtiön tukea. Joukko muusikoita kertoo HS:lle, miten kisaa tulisi heidän mielestään muuttaa.www.hs.fi
Tuossa on varmasti raflaavin osa siitä.Haastattelu on maksumuurin takana mutta tuossa nyt olennaisin osa siitä.