Jos olisin kuullut tämän ensimmäistä kertaa radiosta, olisin varmaan uskonut saman tien jonkun suositun nykyjenkkipopräpartistin (joita en juurikaan osaa nimetä :D) biisiksi. Mielestäni laadukkaimmin tuotettu ja ruotsalaisella esiintyjällä viisujen top5 sijoitus olisi jo hanskassa.Modernia pop-räppiä. Menettelee, muttei edelleenkään sytytä. Voisi kuvitella olevan ruotsalaista tuotantoa.
Makuasioita tosiaan. Itse jos vertaan esim. Lxandran viimevuotiseen balladiin, niin kyllä tässä Saran biisissä on paljon enemmän syvyyttä. Joku jossain reaktiovideossa sanoi hyvin että "the melody gives you a ballad, but the beat gives you a banger". Eli taustabiitti ikään kuin sotii muuta biisiä vastaan eikä ehkä ihan täytä balladin kriteereitä (mitä ne ikinä ovatkaan), mikä tekee kappaleesta mielenkiintoisemman kuin perus balladi.Itselle suurin ongelma tuossa on ihan oma musiikkimaku. Mulle maistuu kyllä biisit melko laidasta laitaan, mutta balladit ei toimi oikein koskaan. Vähintäänkin vaatii hienon live-esityksen ja nappiin osuvan laulusuorituksen, että pystyn balladista nauttimaan.
Paskana-biisin video oli mun mielestä todella huono, mutta balladeille on kyllä vaikea tehdä videoita ylipäätään. Livenä tuo voi iskeä ihan eri tavalla.
En jätä yhtäkään tähän mennessä julkaistua biisiä pois laskuista, sillä jokainen voi olla liven jälkeen eri tasolla.
Samaa mieltä siitä, että voittaa Lxandran mennen tullen ja palatessa. Mutta tosiaan, kun balladit ei oikein omaan makuun istu, niin kaipaan sitä voimakasta visuaalista elementtiä kaveriksi. Video ei sellaista tuonut, mutta toivottavasti live tuo.Makuasioita tosiaan. Itse jos vertaan esim. Lxandran viimevuotiseen balladiin, niin kyllä tässä Saran biisissä on paljon enemmän syvyyttä. Joku jossain reaktiovideossa sanoi hyvin että "the melody gives you a ballad, but the beat gives you a banger". Eli taustabiitti ikään kuin sotii muuta biisiä vastaan eikä ehkä ihan täytä balladin kriteereitä (mitä ne ikinä ovatkaan), mikä tekee kappaleesta mielenkiintoisemman kuin perus balladi.
Musavideosta samaa mieltä, sehän oli pelkkää seisoskelua ja edestakas kävelyä, välillä makuulla käyden, alusta loppuun :D
Tässä esimerkki naapurista, jossa osataan tämä "tekoälyrock". Sopivan futuristista, mutta perinteistä semiraskasta jyystöä. Miksi Cyan Kicks ei voi kaikkea pistää +1, niin ehkä mielenkiinto kasvaisi.
Sama juttu, tuon jenkkiläisemmältä on täysin mahdoton kuulostaa. Mistä juurikin johtuu, että tuo on minulle aivan vastenmielisimmästä päästä olevaa kamaa mitä musiikissa vain olla voi.. toki tällä biisillä Markin ei taatusti UMK:n voittoa vie, mutta olisihan tämä totta vieköön jotakin josta kukaan viisuissa ei ikinä osaisi yhdistää, että on Suomen edustajaJos olisin kuullut tämän ensimmäistä kertaa radiosta, olisin varmaan uskonut saman tien jonkun suositun nykyjenkkipopräpartistin (joita en juurikaan osaa nimetä :D) biisiksi. Mielestäni laadukkaimmin tuotettu ja ruotsalaisella esiintyjällä viisujen top5 sijoitus olisi jo hanskassa.
Ei ole omaa musiikkiani, mutta kyllä näistä neljästä julkaistusta näkisin tällä Markinilla olevan parhaat mahdollisuudet menestyä raadeissa. Näitä vastaavia biisejähän joka vuosi löytyy viisujen kärkipäästä, ei toki kolmeatoista tusinassa.
Jep. On Amaranthen laulaja.Eikös tuo Elize Ryd ole amaranthissa?
Kyllä kyllä. Ei riitä panos nyt.Eikös tuo Elize Ryd ole amaranthissa?
Semmonen balladi sieltä sitten. Kyllähän tuon nyt kuunteli, mutta jotenkin nääh. Ei jatkoon.
Kiva vibailubiisi, voisi mennä kyllä omalle soittolistalle mutta ei euroviisuihin. Ei huono silti!