Euro tourin finaalit!

• 1 847
  • 2

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Olisiko ketään tulossa tänne katsomaan eka ottelua Perjantaina 16/4? Lippuja vaikuttaa ainakin vielä olevan runsaasti jäljellä tähän peliin lippumyynnin mukaan.
Itse tilasin tähän jo muutama viikko sitten paikat.
Toinen ja ratkaiseva pelataankin sitten siellä suomessa pari päivää myöhemmin eli Sunnuntaina samalla viikolla.
Sinne on varmaankin monella lyhempi matka? =)

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti kaasumies
Olisiko ketään tulossa tänne katsomaan eka ottelua Perjantaina 16/4? Lippuja vaikuttaa ainakin vielä olevan runsaasti jäljellä tähän peliin lippumyynnin mukaan.
Toinen ja ratkaiseva pelataankin sitten siellä suomessa pari päivää myöhemmin eli Sunnuntaina samalla viikolla.
Sinne on varmaankin monella lyhempi matka? =)

Näissä peleissä pelataankin jo sitten MM kalustolla, lukuunottamatta NHL vahvistuksia.

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti kaasumies
Tilasin liput kyllä 20. päivä, kun ne tulivat myyntiin Ticnetissä. Mistähän niitä on jo muutama viikko sitten saanut? En tätä ruotsalaista lipunmyyntikulttuuria oikein vielä täysin hahmota. No, joka tapauksessa piippuhyllylle ei enää paikkoja löytynyt ja halvimmasta kategoriasta tarjolla oli vain ihan päätypaikkoja. Siellä sitten istutaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy