EtKärpät ei järjestä fanikatsomoa kyseiseen Jokeri-otteluun. Asiasta tehdyn tiedotteen voi lukea täältä http://www.etakarpat.net/www/content/view/121/42/
Jaakko kirjoitti:Tämä ei ole mitenkään harvinaista SM-liigassa. Itse en muista oikeastaan yhtään finaalisarjaa tai isompaa reissua, missä kaikki meidän porukat olisivat samaan paikaan pääseet. Todella hyvä, että asiaan joskus oikeasti puututaankin.
oukka kirjoitti:Näin se homma etenee.
Ihme homma ettei liigalla sen kummemmin kuin fanien kattojärjestölläkään riittänyt kiinnostusta selvittää tuota keväistä temppua. Kertoo paljon kummastakin instanssista.
Tomi kirjoitti:Minun saamieni tietoja mukaan viime keväänä oli myös Oulussa käynyt aivan vastaavasti kuin Helsingissä eli Jokerifanitkaan eivät saaneet paikkoja yhdestä katsomon osasta.
Tomi kirjoitti:Minun saamieni tietoja mukaan viime keväänä oli myös Oulussa käynyt aivan vastaavasti kuin Helsingissä eli Jokerifanitkaan eivät saaneet paikkoja yhdestä katsomon osasta.
oukka kirjoitti:Minun saamieni tietojen mukaan Jokerifanit saivat juuri ne paikat jotka itse esitetyistä vaihtoehdoista valitsivat. Toinen vaihtoehto olisi ollut yhtenäinen blokki mutta tämä ei ollut kelvannut kun osa paikoista olisi ollut seisomapaikkoja.
eli edes kannattamansa seura ei ole vastannut selvityspyyntöön. Todella ihmeellistä omien faniensa ylenkatsomista.Etelä-Suomen Kärppäfanit ry. teki asiasta selvityspyynnön ja toimitti sen SM-liigalle, Jokereille ja Kärpille SM-liigakauden 2005-2006 kynnyksellä. Etelä-Suomen Kärppäfanit ry. ei ole saanut vastauksia selvityspyyntöön, joten se ei voi luottaa Jokereiden paikkajärjestelyjen olevan tulevaisuudessakaan sovitunlaiset vierasjoukkueiden kannattajille.