Espoolaiset! Valeri Krykov

• 2 635
  • 22

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Kun tämä kysely rupeaa tulemaan oikein tavaksi. Niinpä ajattelin kysyä onko Espoolaisilla tietoa onko Vallu siirtymässä johonkin. HIFK? Kelpaa kyllä meikäläiselle.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Uskon

Uskon huhuun , sillä Valluhan on hortonomi Matikaisen hyviä frendejä edelliseltä IFK vierailulta ............

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vallu oli lopettamassa mutta oli ainakin palannut Espoon treeneihin..optio ainakin oli tulevalle kaudelle...ei ole tarkempaa tietoa mutta olen antanut itseni ymmärtää että ei jatkaisi Espoossa,vaikka se yksi vaihtoehto onkin..mutta tähän tulee ainakin Bluesin osalta lisää tietoa torstaina...

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Uskon

Viestin lähettänyt käyttäjä Brewer
Uskon huhuun , sillä Valluhan on hortonomi Matikaisen hyviä frendejä edelliseltä IFK vierailulta ............

Jos postimies tosiaan tulisi joukkueeseen. Olisin ainakin itse ihan tyytyväinen puutarhuri Matikaisen hankintoihin ja aikaansaannoksiin. Siinä vaiheessa meinaan hyökkäyksen joka jampalle olisi korvaajat löydetty. Pakkipuoleen ei viitti sanoa paskankaan vertaa. Jokainen varmaan itsekin tietää tilanteen.

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähettänyt käyttäjä Nikke
.mutta tähän tulee ainakin Bluesin osalta lisää tietoa torstaina...

Onko Jokereilla ja pikku jokereilla samana päivänä tiedotustilaisuus? Tulee kiivas torstai :)

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Vahingossa !?

Kirjoititko Ruoska " vahingossa " tuon lauseen : " Korvaajat löydetty , joka jampalle " Jampalle ? Hmmm ...

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Vahingossa !?

Viestin lähettänyt käyttäjä Brewer
Kirjoititko Ruoska " vahingossa " tuon lauseen : " Korvaajat löydetty , joka jampalle " Jampalle ? Hmmm ...

En tarkottanut Jampalla Pubin korvaajaa. Puhuin lähtevistä hyökkääjistä. Lähtijät Lasse, Marvin ja Soosi. Eiköhän Latvian poika, Vallu ja Vauhkonen korvaisi nämä miehet. Niinku sanoin pakkipuoli asia todellakin erikseen

Viimeksi muokattu:

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jaha

Kyllähän se Vallu kai ihan pätevä sentteri on, mutta itse en kyllä pätkääkään toivo hänen saapuvan joukkueeseen.. Lisää puujalkoja, ei kiitos..

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Tuli mieleen, että Krykov latoi HIFKissä aikoinaan yli 30 maalia liigassa yhtenä kautena eikä maajoukkueen ja HIFKin ykkösluotsi Matikainen heltynyt myöntämään Vallulle edes yhtä koepeliä maajoukkueessa. Selitys kuului, että maajoukkueeseen ei ole oikotietä... (Samaan aikaan Leijonissa kokeiltiin kaiken maailman mikävälilöitä ja muita kolmos-nelosketjun miehiä).

Joten ainakaan tuolloin ei Pena kovinkaan näkyvästi luottanut Valluun.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Valluhan uhkasi lopettaa pelaamisen kokonaan (tai siirtyä salibandyn pariin) HIFK-aikoina, mutta saatuaan Tapparalta tarjouksen jatkoi pelaamistaan. Oikeastaan hyvä niin, sillä taitava mies on kyseessä ja tarjosi monia hyviä hetkiä Tapparan kannattajille.

Suhteista Matikaiseen en tiedä juuta enkää jaata, arvelenpahan vaan miesten olevan eri aaltopituudella.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähettänyt käyttäjä WPK
Tuli mieleen, että Krykov latoi HIFKissä aikoinaan yli 30 maalia liigassa yhtenä kautena

Ei tuollaista kautta ole koskaan ollut.

Paras HIFK-kausi tuotti kaudella 1991-92 tehot 27+15=42 ja pistepörssin kärkipää takoi yli 20 pistettä enemmän tuolla kaudella.

Pena ei kylläkään tuolla kaudella HIFK:ta valmentanut vaan Harri Rindell, parhaana Matikaisen kautena Krykov kynäili tehot 44.16+20=36. Pistepörssin voittaja Raimo Summanen pisti vähemmillä peleillä tuplaten, 40.39+31=70

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Vallu oli viikonlopun faniristeilyllä sanonut että "katotaan sitten keskiviikkona, onko mulla sopimusta... ja hymyillyt perään."

Myöhemmin oli sitten kuitenkin lurauttanut, että "pojat kyllä tykkäisivät vielä nähdä isin pelaavan."

Mitä itse olen näiden lausahduksien lisäksi ymmärtänyt, niin vaihtoehdot ovat Blues tai uran lopettaminen, onhan Espoolla kaiken lisäksi optiokin Vallusta.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis mitä helvettiä?
Jos pelaaja on vähänkin arvostetumpi niin heti ollaan siirtymässä HIFK:hon?!

Ei todellakaan.

Ihmetyttää ylimieliset HIFK-fanit, jotka luulevat että HIFK saa joka pelaajan kenet haluaa. Onhan teillä Levokari, Cipruss ja Vauhkonen.

Tämä Krykovin huhu on lähtenyt liikkeelle pelkästään ylimielisistä HIFK-faneista.

Viimeksi muokattu:

theref

Jäsen
ruoska

"Pubi, Jamppa, Marvin, Soosi..."

Onhan noita lempinimiä joka joukkueessa, mutta ainakin minusta olisi selkeämpää mainita jokaisen nimen yhteydessä oikeakin nimi.

Kirjoitinhan itsekin Myllykoski-jutussa Mylistä, mutta siinä vaiheessa kaikille oli varmasti jo tullut selväksi kenestä puhutaan.

Kaikki jääkiekkoa seuraavat eivät kuitenkaan osaa kaikkien muiden joukkueiden kaikkia lempinimiä ulkoa.

nimim. SaiPan paras kenttä ensi kaudella on Höylä-Riksa-Tore-Raksa-Imppu...

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei luopiota tarvita joihin lasken Krykovin.Kertoi Mobergille että lopettaa ja sitten kumminkin lähti Tapparaan.Kiitos EI!

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei Tommy!

Viestin lähettänyt käyttäjä Tommy
Siis mitä helvettiä?
Jos pelaaja on vähänkin arvostetumpi niin heti ollaan siirtymässä HIFK:hon?!

Ei todellakaan.

Ihmetyttää ylimieliset HIFK-fanit, jotka luulevat että HIFK saa joka pelaajan kenet haluaa. Onhan teillä Levokari, Cipruss ja Vauhkonen.

Tämä Krykovin huhu on lähtenyt liikkeelle pelkästään ylimielisistä HIFK-faneista.

Lueppa uudestaan Ruoskan viesti, mun mielestä se ei ole huhu, vaan kysymys joka on esitty Blues faneille, josko ne tietää asiasta jotain.

Ruoska kirjoitti:
"Kun tämä kysely rupeaa tulemaan oikein tavaksi. Niinpä ajattelin kysyä onko Espoolaisilla tietoa onko Vallu siirtymässä johonkin. HIFK? Kelpaa kyllä meikäläiselle. "

Huomaa piste sanojen johonkin ja HIFK? välissä. Ja mistä päättelet että me luulemme saavamme kaikki jota haluamme, ei pidä hermostua jos me ihmetellään, ilmeisesti ilman sopimusta olevan, entisen IFK pelaajaan tulevaisuutta

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri näin Isokissa! Lukutaito kunniaan. Ja muutenkin: varokaa sanojanne tai isopaha Mane tulee ja lyö teidät pilvistä takaisin maanpinnalle heittämällä tilastot kehiin. ;)

Ja mielipiteeni itse asista: Ei Vallua enää IFK:hon. Menneen talven lumia!

Terveisin,
ylimielinen HIFK-fani

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Vallun kyvyistä + kapteeni?

Monien punapaitojen niin kovasti Vallua mollattua olisi ehkä puolustuksen puheenvuoron aika:

Vallu pelasi todella hyvä viime kauden. Painaa paljon töitä, on kokenut ja arvokas pelaaja joukkueelle, pelaa joukkueen eteen ja uurastaa tunnollisesti. Kaiken lisäksi mies saa ihan hyvin tehojakin aikaan.

Kyllä ehdottomasti olen sitä mieltä että "Postimies" saisi soitella Espoossa vielä ensi kaudellakin.

Hiukan asian vierestäkin: On Vallu muuten aika lähellä kapteenin roolia jos siis jatkaa Bluesissa, mitä pidän tällä hetkellä kuitenkin vaihtoehdoista todennäköisimpänä. Muita paikasta kisaajia ovat varmaan Pirnes, Hirvonen ja ehkä Vykoukalkin, vaikka harvemmin kuitenkaan ulkomaalainen on joukkueen kapteenina.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Aika Multaa Muistot...

Mane tarkkana miehenä jo korjasikin Vallusta heittämiäni mutu-tietoja. Matikainen tosiaan ei ollut enää HIFK-ruodussa, kun Krykov 91-92 oli liigan kolmanneksi paras maalintekijä 27 osumallaan. Mulla oli kai jäänyt se 30 mieleen sen takia, että pleijareissa tuli vielä 4 lisäbyyriä - mutta näinhän maalitilastoja ei ole tapana laskea. Joka tapauksessa Krykovilta tehokas liigakausi (vain Selänne ja Riihijärvi parempia maalitykkejä) eikä Matikainen siis heltynyt siinäkään vaiheessa minkäänlaiseen maajoukkuetestiin. Krykov ei siis koskaan ole pukenut Leijona-paitaa päälleen - ei ollut olemassa oikotietä, eikä kiertotietäkään armoitettujen joukkoon, kuten ei kahdella pitkän liigauran luoneella ketjutoverillakaan , Kortelaisella ja Laukkasella.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: ruoska

Viestin lähettänyt käyttäjä theref
"Pubi, Jamppa, Marvin, Soosi..."

Onhan noita lempinimiä joka joukkueessa, mutta ainakin minusta olisi selkeämpää mainita jokaisen nimen yhteydessä oikeakin nimi.

Kirjoitinhan itsekin Myllykoski-jutussa Mylistä, mutta siinä vaiheessa kaikille oli varmasti jo tullut selväksi kenestä puhutaan.

Kaikki jääkiekkoa seuraavat eivät kuitenkaan osaa kaikkien muiden joukkueiden kaikkia lempinimiä ulkoa.

nimim. SaiPan paras kenttä ensi kaudella on Höylä-Riksa-Tore-Raksa-Imppu...

Kaikki vähänkin kiekkoa seuraavat varmaan tietävät kuka Soosi on eli Toni Sihvonen. Sen verta useasti kaverista käytetään nimeä Soosi. Jopa sinä tuomari varmaan itse tiedät ketä hän on. Ton Jamppa kommentin heitin ihan suoraan Brewerille. Hän varmaankin tietää kenestä pelaajasta puhutaan. Calounista käytetään useasti joko Pubi, Honza tai Jamppa lempinimeä. Marvinistakin on puhuttu pitkin kautta potkuista ja monelle on jäänyt varmaan mieleen, että Markku Hurme on kyseessä. Jos tämä rupeaa menemään nyt tähän, että porukka ei ymmärrä kenestä puhutaan niin puhutaan sitten omalla nimellä. Yleensä tulee tylysti heitettyä "oman seuran" miehistä lempinimillä. Ainakin meikäläinen puhuu frendien kesken lempinimillä kun puhutaan pelaajista. Täytyy muuttaa tapoja niin muutkin kuin HIFK:n fanit tietävät kenestä puhutaan.

theref

Jäsen
ruoska:

Niin, en minä sitä millään pahalla kirjoittanut. Minä tiedän kuka on Soosi jne, mutta tälläkin palstalla varmaankin on aika paljon porukkaa, jolle esim tuo Marvin tai muut vastaavat ovat täysin tuntemattomia pelureita.

Se oli vaan sellainen opastus/pyyntö, ei mitään suurempaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy