Sieltähän se hepun LinkedIn-profiilista löytyy ilman kirjautumistakin:Jossain kerrottiin että tämä Olli Aro on ollut aikaisemmin Bluesin myyntijohtaja. Milloinkohan tämä oli, ei mitään muistikuvia tästä.
Sales Director
Blues Hockey Inc.
April 2013 – December 2014 (1 year 9 months)
Hieman tuon ajanjakson tapahtumista kuulleena pidän ihmeenä, että Aro lähti vielä kerran espoolaista kiekkoa nostamaan. Jääkiekko Espoo Oy oli tuolloin aivan sekaisin, eikä Aro kyennyt tekemään työtä sovitusti. Mutta nyt mies on takaisin ja vetelee (toivottavasti) itse naruista. Nyt alkaa tapahtumaan, väitän mä.Sieltähän se hepun LinkedIn-profiilista löytyy ilman kirjautumistakin:
Sieltähän se hepun LinkedIn-profiilista löytyy ilman kirjautumistakin:
Hyvää tarinaa Hirsolta http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2016090122250002_jk.shtml
En tiennytkään että on 3+1 sopimus joka tarkoittanee sitä että pelaa uransa loppuun Espoossa.
Muistan vieläkin ne Kiekko-Espoon alkuajat, ja pelaajat, jotka toimivat silloisen joukkueen tukirankana. Hirso pääsee olemaan se Unitedin alkutaipaleen tukiranka, joka varmasti saa uusien nuorten fanien sydämessa saman paikan kuin esimerkiksi Långbacka kumppaneineen sai minulla. Hienoa, että Espooseen on saatu kunnon ikonipelaaja, joka ei juokse sen isoimman palkkanauhan perässä, vaan on kiinnostunut nimenomaan espoolaisen kiekkoilun parantamisesta.Hyvää tarinaa Hirsolta http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2016090122250002_jk.shtml
En tiennytkään että on 3+1 sopimus joka tarkoittanee sitä että pelaa uransa loppuun Espoossa.
Eikös junnut pelaa IFK:ta vastaan harkkahallissa 7.9.? Erikoista, että molemmissa halleissa pelataan samaan aikaan, vaikka junnujen peli taitaakin alkaa puoli tuntia myöhemmin.Eli ilmeisesti viimeiset harj.pelit on 6.9 Kouvolassa ja 7.9 Metrolla Tutoa vastaan.
Unitedin Twitteristä saattoi löytyä...Tervehdys!
Sieltä päin tullaan tänään vierailulle Sumulaaksoon Kouvostoliittoon. Tervetuloa.
Onkohan missään nähtävillä Espoo Unitedin kokoonpanoja? Joukkueen omilta sivuilta en niitä löytänyt enkä Mestis -sivustonkaan puolelta. Myöskään Liiga ei näiden muiden sarjojen joukkueiden kokoonpanoja julkaise. Onko mitään siis havaintoa millä porukalla Kouvostoliittoon rynnistetään?
Kylläpä nyt taas vituttaa?Jussi yrittää tehdä ennätyksen logojen määrässä ennen ensimmäistäkään virallista sarjaottelua?
En tiedä sinusta, ei minua ainakaan.Kylläpä nyt taas vituttaa?
On tämä saatanan surku hupaisaa touhua seurata Unitedin matkaa kohti mestis kautta! Toinen logo jo menossa, en osaa vielä sanoa onko se parempi kuin edellinen kun vedet silmissä saa nauraa tota sähellystä.Ei saatana - uusi logo! Vastahan se edellinen julkistettiin...kesäkuussa? Jännityksessä eletään mennäänkö tuolla sarjaan vai julkistetaanko vielä kauden avauksessa kolmas.
Ja onhan tuo Boston Bruins -logo toki sinänsä parempi kuin eU.
On tämä saatanan surku hupaisaa touhua seurata Unitedin matkaa kohti mestis kautta! Toinen logo jo menossa, en osaa vielä sanoa onko se parempi kuin edellinen kun vedet silmissä saa nauraa tota sähellystä.
Ai niin, tuo on jo päässyt unohtumaan.Älä unohda hevosenkenkää, kolmas logo. Toki se hevosenkenkä nyt ei ollut varsinaisesti käytössä. Mua ei ainakaan vituta tää touhu kyllä, naurattaa vain.
Ai niin, tuo on jo päässyt unohtumaan.
Eikös tuo nyt ollut sentään se kyljelleen kaatunut hevosenkenkä vai onko joku näistä monista mennyt minulta ohi?Ja olihan ihan lehdessäkin se Canadiens-versio ennen K-Espoo versiota.
Tulee tuosta uudesta logosta mieleen koripallo.Tässä pitäisi olla kaikki mukana
Sama vika. Ensimmäisenä katsoin että koripalloahan tuo kuvaa. Olisko Valavuoren käsialaa ;-)Tulee tuosta uudesta logosta mieleen koripallo.
Samaa mietin Valavuoresta. En vaan tohtinut kirjoittaa.Sama vika. Ensimmäisenä katsoin että koripalloahan tuo kuvaa. Olisko Valavuoren käsialaa ;-)