Nyt tarvitaan oikeasti malttia, jotta saadaan sitä paljon tarvittua katsoja- ja fanikivijalkaa muurattua. Markkinointia ei vaan kannata aloittaa ennen kuin kohderyhmää oikeasti kiinnostaa. Ja tärkein kohderyhmä on ne satunnaiskävijät, jotka voidaan saada innostua käymään kolmen matsin/kausi sijasta vaikkapa 5-10 matsia per kausi. Fanit ovat tärkeitä ja kausariasiakkaat samoin, mutta paras kate on irtolippulaisissa ja näitä tarvitaan lisää.
Toki jonkinlainen kivijalkaa näin kesälläkin kannattaa alkaa rakentaa. Esimerkiksi juuri FB sivuilla näyttää olevan alle tuhat seuraajaa.Jonkinlainen aktivoituminen lisäisi seuraajien määrää ja se taas auttaa sitten kun aletaan myymään kausikortteja ja kun enemmän tiedotettavaa. Käytännössä nyt jos seura julkaisee kotisivuille jotain tai facebookiin harva siitä kuulee mitään ellei media tartu juttuihin.