Niin. Julkaisetko samalla myös myyntitekstin? Kiitos. Se toki voi tehdä sinusta naurettavan samalla, mutta toivoisin sitä toki.
En ole saanut sellaista. Käyn yleensä katsomassa kauppaehdotukset suoraan ESPN:n sivuilta, enkä sähköpostin kautta. Käsittääkseni mitkään kirjoitukset eivät tuolla näy tai ainakaan itse en ole sellaisia huomannut. Tosin tällä kertaa viestiä ei näköjään ollut tullut sähköpostiinkaan, en tiedä miksi.
Pahoittelen, jos pahoitit mielesi. Jos joku pelaajani kuitenkin kiinnostaa, niin laita rohkeasti vaan edes vähän varteenotettava tarjous äläkä sysää vastuuta ideoinnista mulle (ainakin
oletan, että tuo mainostamasi teksti näin tekisi). Varmasti laitan jonkun counterin, jos lähellä toivottavaa liikutaan.
Jos sitä vielä omankin joukkueen tänne laittaisi:
Tuomo Ruutu - Eric Staal - Daniel Cleary
Scott Hartnell - Jordan Staal - Milan Hejduk
Milan Lucic - Rick Peverley - Trent Hunter
Mikkel Boedker - Paul Gaustad - Chris Stewart
(Dave Steckel)
Duncan Keith - Brent Seabrook
Drew Doughty - Dennis Wideman
Brett Clark - Kris Letang
Jose Theodore
Dwayne Roloson
(Peter Budaj)
(Brian Boucher)
Myöhästyin draftista, joten kone hoiteli alkukierrokset (ilman mitään listoja). Se vähän otti päähän, mutta myöhemmin tarkastelin asiaa lähemmin ja oikein hyviä pelaajiahan mulle oli tarttunut mukaan. Maalivahtia oli tosin tarkoitus katsella kahdelta ensimmäiseltä kierrokselta, mutta ei voi mitään. Nyt tuo osasto jäi kuitenkin aika laihaksi.