Esko Seppänen

  • 585 580
  • 1 258

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Esko saa paljon kuraa niskaansa, mutta ite oon kyllä tykännyt kuunnella tota Urheilucastia Spotifysta.

Se jätkä vetää aika tunteella noissa messissä ja sitä on viihdyttävä kuunnella. Ainoa mikä mua risoo (sama homma NHL-wamin tyyppien kanssa) on se Änäripelaajien rahahommien ylistäminen. Pinkka pöydällä, taskusta löytyy pitoa, yms. typeryydet kuulostaa jokseenkin lapselliselta palvonnalta.

Tottakai Änäripojat tienaa ihan älyttömiä summia verrattuna perustallaajiin mutta se tarpeeton ylistys ja nuoleskelu vituttaa.

Edelleen, aika säännöllisesti tulee kuunneltua.

Oon jossain nähnyt kutsuttavan perseennuolijaksi. En tiedä onko vaiko eikö. Ei sentäs viime keväänä tainnut kultaleijonien koneeseen tunkeutua?

Joissain asioissa tuntuu, että haluaa kärjistää ja olla vastavoima. Menneelle. Ehkä se ikuisuuksia jatkunut naiivi sinisilmäisyys "ei tätä rahan takia tehdä" jauhanta ja osin kriittisessä mediassakin läpimeneminen on mennyt ihon alle. Tekee alleviivaten selväksi, että sillä rahalla todellakin on merkitystä urheilubisneksessä. Kaikille osapuolille.
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Edelleen, aika säännöllisesti tulee kuunneltua.

Oon jossain nähnyt kutsuttavan perseennuolijaksi. En tiedä onko vaiko eikö. Ei sentäs viime keväänä tainnut kultaleijonien koneeseen tunkeutua?

Joissain asioissa tuntuu, että haluaa kärjistää ja olla vastavoima. Menneelle. Ehkä se ikuisuuksia jatkunut naiivi sinisilmäisyys "ei tätä rahan takia tehdä" jauhanta ja osin kriittisessä mediassakin läpimeneminen on mennyt ihon alle. Tekee alleviivaten selväksi, että sillä rahalla todellakin on merkitystä urheilubisneksessä. Kaikille osapuolille.

Niin. Viittaat varmaan tällä kultaleijonien koneeseen tunkeutumisella toiseen affiveijariin, eli Valavuoreen. Mä en tiedä miksi, mutta mulle kumpikaan näistä herroista ei ole tuottanut sellaista inhoreaktiota mitä monilla tuntuu olevan.

Mun mielestä Seppänen on yksi intohimoisimmista urheilutyypeistä mitä tiedän. En tiedä voiko häntä kutsua toimittajaksi mutta kyllä 2 tunnin podcastin tekeminen joka toinen päivä tolla intohimolla vaatii muutakin kuin perseennuolemista.

Välillä vituttaa, että tällaisia intohimolla tekijöitä (kuten Valavuorikin on) halutaan Suomessa aina lytätä samantien alimpaan paskakerrokseen. ennemmin ainakin itse seuraan Valavuoren tai Seppäsen intohimoisia, kärkkäitä kommentteja kuin jonkun puolikuivan, pystyyn kuolleen Ylen toimittajan jorinoita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Niin. Viittaat varmaan tällä kultaleijonien koneeseen tunkeutumisella toiseen affiveijariin, eli Valavuoreen. Mä en tiedä miksi, mutta mulle kumpikaan näistä herroista ei ole tuottanut sellaista inhoreaktiota mitä monilla tuntuu olevan.

Mun mielestä Seppänen on yksi intohimoisimmista urheilutyypeistä mitä tiedän. En tiedä voiko häntä kutsua toimittajaksi mutta kyllä 2 tunnin podcastin tekeminen joka toinen päivä tolla intohimolla vaatii muutakin kuin perseennuolemista.

Välillä vituttaa, että tällaisia intohimolla tekijöitä (kuten Valavuorikin on) halutaan Suomessa aina lytätä samantien alimpaan paskakerrokseen. ennemmin ainakin itse seuraan Valavuoren tai Seppäsen intohimoisia, kärkkäitä kommentteja kuin jonkun puolikuivan, pystyyn kuolleen Ylen toimittajan jorinoita.

Jotenkin Valavuori putoilee nihkeämmin. Onko jotain arvomaailmajuttuja tai muita. En oo podeja kuunnellut.

Toisaalta, vaikkapa twitterissä pudottelee näkemyksiään ja mielipiteitä asioista, joita jotkut saattavat kokea vaikeiksi tai tulenaroiksi. Sinänsä puolustaa paikkaansa. On ehkä persoonansa kautta, osin omasta, osin antipatiallisista syistä keitetty suht monissa liemissä ja on pokkaa.

Jossain määrin on osattava katsoa omien pyhien lehmiensä ja suosikkiensa ohi näiden kanssa. Ei voi ekana suutahtaa ja mennä puolustuskannalle jos vaikkapa oma suosikkijengi, urheilija, mikä lie saa paskaa. Jos on aihetta.

Kärjistämisen ja populismin raja voi toki olla veteen piirretty viiva. Silti, samaa mieltä, että Seppänen on raikkaahko tuulahdus mediakentässä. Vapaat kädet ja ääni. Enkä ala intohimoaan kiistämään, aidolta vaikuttaa. Osaa toki elää hetkessä ja tarttua kuumiin aiheisiin kuten räiskintäpeleihin. Pystyy puhuttelemaan nuorempaa sukupolvea, ja toisaalta on tietonen vanhemmista, urheilu-ura taustalla ja toimittajuuttakin rahtusen.

Ei sitä kahta tuntia paineta ratatata jos ei olis käsityksiä, elämänoppia ja sahajauhoja pää täynnä.
 

teppana

Jäsen
Valavuori on sen kokoluokan perskärpänen että en ole koskaan aiemmin nähnyt. Tuosta syystä mies ei kyllä uppoa meikäläiseen yhtään. Seppänen ei nostata verenpaineita samalla tavalla, mutta ei kuulu lemppareihin hänkään.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kuuntelin hetken ajan kesällä Seppäsen podcastia. Aloitti suurin piirtein podcastinsä näin: "Boston Bruins on perseestä, mulla meni vedot vituiksi koska Boston oli finaaleissa niin huono".

Sen jälkeen lopetin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Valavuori on sen kokoluokan perskärpänen että en ole koskaan aiemmin nähnyt. Tuosta syystä mies ei kyllä uppoa meikäläiseen yhtään. Seppänen ei nostata verenpaineita samalla tavalla, mutta ei kuulu lemppareihin hänkään.

Besko taisi irtaantua noista vedonlyöntimainostouhuista siinä vaiheessa kun poliisi ilmoitteli noille Somessa riehuneille vedonlyöntifirmojen sisäänheittäjille että heidän toimensa ovat tutkinnan alla. Tuota ennen Besko oli kyllä Valavuortakin hävyttömämpi affiliaatti, luoden mielikuvaa matkustelemisesta vetovoitoilla Super Bowliin yms suurtapahtumiin(vedonlyöntifirman maksamia reissuja), konsolipeliarvontoineen ja rekkavedonlyöntiyllytyksineen.
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Kuuntelin hetken ajan kesällä Seppäsen podcastia. Aloitti suurin piirtein podcastinsä näin: "Boston Bruins on perseestä, mulla meni vedot vituiksi koska Boston oli finaaleissa niin huono".

Sen jälkeen lopetin.

Jos Seppäsen sarkasmilla höystettyä huumoria ei ymmärrä niin silloin ei tosiaan kannata kuunnellakaan. Minulle Seppäsen yliampuvan värittävä kerrontatyyli uppoaa kyllä täysin.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Muutaman jakson kuunnellut urheilucästiä, on kyllä kattava setti ni varmasti käy ihan työstä noita puskea ulos kolmesti viikossa. Eli siinä varmaan vastaus myös, kun edellä kysyttiin mitä kaveri duunaa nykyään. Aika paljon noissa juuri näkyy se tieto mitä entuudestaan löytyy, ei noita asioita vaan ehdi koluamaan kaikkea läpi. Ei kyllä jaksa kuunnella loppuun asti noita 1,5h settejä, kun ei nyt itseä paljon ENCEn yms. tekeminen kiinnosta. Noita NHL-löpinöitä on ihan hauska kuunnella. Hyvällä innolla kyllä kaveri tekee tuota, aika semmoinen jonne-mentaliteetti siellä edelleen on mukana.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Besko taisi irtaantua noista vedonlyöntimainostouhuista siinä vaiheessa kun poliisi ilmoitteli noille Somessa riehuneille vedonlyöntifirmojen sisäänheittäjille että heidän toimensa ovat tutkinnan alla. Tuota ennen Besko oli kyllä Valavuortakin hävyttömämpi affiliaatti, luoden mielikuvaa matkustelemisesta vetovoitoilla Super Bowliin yms suurtapahtumiin(vedonlyöntifirman maksamia reissuja), konsolipeliarvontoineen ja rekkavedonlyöntiyllytyksineen.
Kyllä se vieläkin tekee.



 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jossittelu on turhaa, mutta... Jotenkin sääli, että Seppänen valitsi nämä affipelleilyt. Jollain kierolla tavalla edelleen uskon, että kotimainen urheilujournalisimi hävisi tässä. Tavallaan.

Ei Seppäsestä ikinä olisi vakavasti otettavaksi pelikirja-analyysien kirjoittajaksi ollut. Mutta Seppänen on vähintään "keskiverto urheilujournalisti" -tasolle kriteerit laskiessa kohtuullisen pätevä kielellisesti. Urheilujournalismi elättää monia, joiden kielenkäyttö ja kirjoittaminen on hieman rajallisempaa. Urheilucast, ne UL-ajat... Seppänen vaikuttaa aidosti suhtautuvan urheiluun intohimoisesti. Jos tuon intohimon olisi saanut jotenkin järkevästi hyödynnettyä mediapuolella, olisi mahdollisuuksia ollut. Miehestä olisi voinut olisi voinut kehittyä varsin pätevä urheilujournalisti, jonka jutuissa painotetaan fiilistelyä kylmän analyysin sijaan. Jonkinlainen sihvoslaisen koulukunnan vastapaino. Seppäsessä kuitenkin asuu jonkintasoinen tarinankertoja, vaikkei mitään kaunokirjallista huippua edustakaan. Ei niitä päteviä tarinankertojia kotimaisen urheilujournalismin kentällä kuitenkaan liikaa ole...

Mutta noh. Kaikkea hyvää Seppäselle valitsemallaan tiellä. Ehkä ne Röngän UL:n aikaiset roolit olivat liian raskaita. Ehkä affeilu ja jonneille sosiaalisessa mediassa flirttailu on urheilujournalismia houkuttavampi vaihtoehto. Kukin tavallaan, mikä minä sitä olen tuomitsemaan. Voi jopa olla, että Urheilucast -tyyppinen alusta sopii Seppäselle perinteistä mediaa paremmin. Ehkä hän ei vain kykene tuota median muotteihin sopivaksi valjastamaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä mulle käy tää nykyinen vaihtoehto parhaiten. Urheilucast on minulle miellyttävä tiivistys jääkiekosta ja jalkapallosta ja Seppäsen kerrontatyyliin en ole kyllästynyt. NFL NBA ja e-urheilu eivät itseä kiinnosta mutta täytyy myöntää että kyllä niistäkin tarinaa jaksaa kuunnella.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kyllä mulle käy tää nykyinen vaihtoehto parhaiten. Urheilucast on minulle miellyttävä tiivistys jääkiekosta ja jalkapallosta ja Seppäsen kerrontatyyliin en ole kyllästynyt. NFL NBA ja e-urheilu eivät itseä kiinnosta mutta täytyy myöntää että kyllä niistäkin tarinaa jaksaa kuunnella.

Voishan tuo olla hyvä, jos Seppänen ymmärtäisi jostain lajista edes vähää alusta. Nyt jauhaa pelkkää paskaa kaikesta väittäen omia mielipiteitään faktoina. Ja jonnet uskoo mitä Esko-setä sanoo.

Tuohon päälle vielä affitouhut. Oksettavaa. Ja joku vielä kuuntelee tuota.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Voishan tuo olla hyvä, jos Seppänen ymmärtäisi jostain lajista edes vähää alusta. Nyt jauhaa pelkkää paskaa kaikesta väittäen omia mielipiteitään faktoina. Ja jonnet uskoo mitä Esko-setä sanoo.

Tuohon päälle vielä affitouhut. Oksettavaa. Ja joku vielä kuuntelee tuota.

Kyllähän nuo "faktat" pitäisi ymmärtää olevan vain Esko-enon mielipiteitä. Kerronta on sujuvaa ja itse jaksan kuunnella.

Mulle toi vedonlyöntifirman mainostaminen menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei aiheuta reaktioita.
 
Voishan tuo olla hyvä, jos Seppänen ymmärtäisi jostain lajista edes vähää alusta. Nyt jauhaa pelkkää paskaa kaikesta väittäen omia mielipiteitään faktoina. Ja jonnet uskoo mitä Esko-setä sanoo.

Tuohon päälle vielä affitouhut. Oksettavaa. Ja joku vielä kuuntelee tuota.

Varsin moni tuota tuntuu kuuntelevan. Tuohan on kaikilla listoilla kärjessä kuuntelumäärissä ja oliko kaksi vai kolme kertaa peräkkäin valittu vuoden podcastiksi Suomessa. Siitä vain perässä tekemään. Mun mielestä Eskon urhielutietämys on varsin hyvällä tasolla. Skaala on varsin laaja enkä käsitä miten pystyy käyttämään noin paljon aikaa urheilun seuraamiseen. Välillä sitä miettii nukkuuko tuo tyyppi koskaan kun painaa kuitenkin noita casteja onko nyt kolme kertaa viikossa. Affitouhuista en tiedä kun en miehen somea seuraa, mutta jos ja kun sellaista on, niin sitä en arvosta. Luulisi noilla castin mainostuloilla jo tulevan toimeen.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Nurisijoita on aina, mutta mielestäni hyvä meininki Eskolla. Joku NFL ei nyt itseä kiinnosta muutenkaan, joten yksi lysti minulle kuinka paljon esim. siitä lajista ymmärtää. Ainakin sellainen olo välittyy, että ymmärtää ja se tässä tapauksessa riittää. Tärkeintä sujuva ja viihdyttävä kerronta, vaikka puhelisi mitä tahansa hevonpaskaa jostain haavipallosta.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän Eskoa kuuntelee lenkillä tai salilla. Välillä vähän häiritsee kun kuulostaa Martti Servolta.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kyllähän Eskoa kuuntelee lenkillä tai salilla. Välillä vähän häiritsee kun kuulostaa Martti Servolta.
Itsekin tulee lähinnä lenkillä kuunneltua tätä podcastia. Jokainen jakso kuunneltuna viime syksyn jälkeen. Seppästä on tullut vuosien varrella kritisoituakin, enkä hänen affitoimintaansa tai mitään muuta siihen liittyvää somehuoraamista ja aikuisjonneilua arvostakaan, on tuossa podcastissa jotain koukuttavaa.

Seppäsen urheilutietämys on kyllä laajaa, joskaan ei mistään lajista kovin syvällistä. Vähän sama kuin itselläni, sillä erolla että Seppänen tietää eri lajeista kuitenkin huomattavasti enemmän kuin minä itse. Oma raapaisuni on vielä muutamaa astetta lähempänä pintaa kuin Seppäsellä, tosin ei minua yksikään maailman urheilulaji tai -sarja niin paljoa kiinnostaaan, että jaksaisin siihen syventyä sen enempää. Pidän jalkapallosta, jääkiekosta sekä jenkkifutiksesta, mutta en minä useita tunteja viikossa jaksaisi käyttää pelkästään näihin lajeihin keskittyviin casteihin.

Lisäksi, kun aikaa on nykyään koko ajan vähemmän ja vähemmän, pysyy tämän podcastin myötä aika hyvin kartalla urheilumaailman menosta ajantasaisten aiheiden vuoksi. Esimerkiksi NHL:n seuraamiseen tämä on minulla nykyisin pääkanava, josta tietoa saan. Ja vieläpä ihan riittävästi omiin tarpeisiin, joidenkin satunnaisten juttujen lisäksi, mitä nettiä selatessa vahingossa tulee vastaan. Ehkä siis tietynlainen samankaltaisuus urheilunseuraajina Seppäsen kanssa on ajanut minut tuota podcastia kuuntelemaan. Podcastissaan Seppänen tuntuu myös vetävän ihan vain eskoseppäsenä ilman sitä samaa "betsipersoonaa", johon olen somen kautta vuosia sitten tutustunut. En olisi tätä uskonut koskaan sanovani, mutta jos podissa äänessä on aito Esko Seppänen, olen huomannut hänessä useita samankaltaisia piirteitä kuin itsessäni, kaikkine somehöpötyksiä haukkuessaan jne. Melko ironista tosin, kun muistelee Seppäsen omaa toimintaa aiempina vuosina.

Aina silloin tällöin podcastissa jotkin asiat alkavat kuitenkin hiertämään aika ajoin. Esimerkiksi joku Ilja Kovalchukin hankinta Montrealilta käytännössä ilmaiseksi. Kovalchuk tuli mukaan ilmaiseksi, kaksisuuntaisella sopimuksella ja minimipalkalla. Seppänen ehti kuitenkin lytätä tämän kokonaan ja jatkoi haukkumistaan, huolimatta Kovalchukin yllättävän hyvistä peliesityksistä. Tässä diilissä ei ollut mitään muuta kuin voitettavaa yhdelläkään osapuolella, mutta Seppänen lyttäsi Canadiensin, koska tavoittelivat kesällä Sebastian Ahoa ja nyt joutuivat tyytymään Kovalchukiin, jolla ei ole mitään annettavaa kenellekään jne, ottamatta huomioon sitä, että saivat tämän ilmaiseksi.

Myös suomalaisten NHL-pelaajien yltiöpäinen hehkuttaminen ottaa välillä korvaan. Eikä ainoastaan tämä, vaan näiden kautta suoritettu "verrokki-pelaajien" haukkuminen. En ole itse nähnyt yhtäkään peliä Rasmus Dahlinilta varmaan kahteen vuoteen, mutta Seppäsen podcastista saa kuvan kuin tämä olisi kasa paskaa. Vastaavia esimerkkejä löytyy vaikka kuinka. Lisäksi Seppäsellä on tapana kiinnittää huomiota viimeiseen peliesitykseen tai suoritukseen ja vetää tästä aivan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Joissain tapauksissa joku edellinen heikosti mennyt peli on saanut Seppäsen lyttäämään jonkun pelaajan tulevaisuuden täysin tai sitten päinvastoin joku yksi hyvä suoritus on saanut Seppäseltä loputtoman hehkutuksen.

Tai sitten Seppäsen tapa suhtautua supertähtiin. Hänellä on muutama tällainen "kuolematon" pelaaja, joita hehkuttaa jatkuvasti maasta taivaisiin. Omaan korvaani särähtää joka kerta kun esimerkiksi jääkiekosta tai jalkapallosta puhuessaan Seppänen unohtaa kyseessä olevan joukkuelaji ja hän lähtee aina sille linjalle, kuinka paremman supertähden joukkue voittaa tai kuinka joku yksittäinen pelaaja kantaa koko joukkuettaan reppuselässä. Joku Mikael Granlund oli joskus talvella kantanus Predatorsia reppuselässään aivan yksin samaan aikaan kun ketään muuta ei kiinnosta ja niin edelleen. Joo, Granlund pelasi silloin hyvää jaksoa, mutta jotain rajaa kuitenkin. Seppänen kuitenkin tiedostaa yhden pelaajan suhteellisen pienen merkityksen joukkueurheilussa, hän puhuu usein kuinka monta prosenttia (todella vähän) tai jenkkifutiksessa pistettä yhden pelaajan puuttuminen lopulta vaikuttaa lopputulokseen, mutta silti hän lähtee aina sille linjalle. Esimerkiksi talvella hän oli juuri päässyt sanomasta, että McDavidin poissaolo vaikuttaisi Oilersin voiton todennäköisyyteen noin kaksi prosenttia tai jotain vastaavaa, kunnes melkein heti tämän jälkeen McDavid loukkaantui. Tässä jaksossa Seppänen sitten sanoi, kuinka Oilersin pudotuspelihaaveet olivat tässä, Draisaitl on kasa paskaa ja Edmonton tulee voittamaan vain pari peliä sinä aikana kun McDavid on poissa ja sieltä ei enää ole nousemista.

NHL:n siirtotakarajalla Seppänen itki päivästä toiseen, kun ei silloin tule sellaisia siirtoja, joilla olisi merkitystä Stanley Cup -taistelussa. Esimerkiksi ainoasta onnistuneesta siirrosta Trade Deadlinella se nostaa kerta toisensa jälkeen jonkun NBA-kaupan vuosituhannen alusta, joka on kuulemma ainoa kerta kun siirrosta on ollut mitään merkitystä. Toki täysin ylihehkutettu koko Trade Deadline onkin, mutta Seppäsen mielestä se on paskaa, jos joku McDavid ei siirry uuteen joukkueeseen, eikä osaa nähdä, että joukkueet hakevat silloin lähinnä syvyyttä rosteriinsa, joka on hyvinkin olennaista kevään pudotuspeleissä. Seppänen ei muutenkaan tunnu näkevän kuin mestarit ja voittajat, tuomiten jonkun Henrik Lundqvistin yksinään paskaksi siitä, ettei ole onnistunut tuomaan Rangersille yhtäkään mestaruutta. Tai syyttäen Auston Matthewsia siitä, että onnistuu yksin jättämään Toronton ulos pudotuspeleistä, huolimatta 50 tehdystä maalista. Matthewsistakin voi varmasti olla montaa mieltä, mutta kyllä tuossa Torontossa muutakin on pielessä kuin hänen pelillinen panoksensa. Tuossa kohdassa taisi juurikin hehkuttaa Sebastian Ahoa Matthewsin kustannuksella, kuinka Aho raahaa ihan yksinään koko sysipaskaa Hurricanesia kohti playoffeja, samaan aikaan kun Matthews onnistuu jättämään Toronton ulos pudotuspeleistä tai jotain vastaavaa.. Ihan laadukas runkohan Carolinalla on tuossa Ahon tukena, mutta Seppänen ei tällaisia asioita tunnu näkevän.

Sitten on vielä sellaisissa asioissa asiantuntijan esittäminen, joista sitä tietämystä ei oikeasti ole. Itse seuraan erityisen tarkasti Suomen jalkapallomaajoukkuetta. Aika usein särähtää korvaan, kun Seppänen puhuu Huuhkajista, selvästi juuri mitään tietämättä tai ymmärtämättä. Toki esimerkiksi jonkun e-urheilun tapauksessa Seppänen on sanonutkin ettei aiheesta tiedä juuri mitään. Tosin siitäkin aiheesta Seppänen puhuu vähän turhankin paljon omaan tietämyksen tasoonsa nähden.

Tulipa pitkä ja sekava viesti, tarkoituksena oli kirjoittaa vain tuo ensimmäinen kappale, jonka pointtina oli, että podcast kokonaisuudessaan on epäkohdistaan huolimatta mielestäni mainettaan parempi, jos jopa minun kaltaiseni hanhinaama on siihen haksahtanut.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö ketään ärsytä Eskon ulosanti? Mun korvaan se kuulostaa lähinnä angstiselta teiniltä. Mutta makuasioita toki.
Todellakin ärsyttää! Eilen yritin kuunnella Urheilucastin jaksoa, jossa piti olla Lasse Kukkonen vieraana. Niin helvetin vastenmielistä paskaa oli, että pistin parin minuutin jälkeen jakson kiinni. En edes osaa tarkentaa, mikä siinä niin ärsytti. Varmaan se, ettei kaveri mennyt millään asiaan vaan höpötteli niitä näitä. Vasta tämän jälkeen sain Kärppäosiosta tietooni, että kyseisen podcastin pitäjänä on Esko Seppänen. Hyi helvetti. Pitää olla jo helkkarin tärkeä aihe, että enää ikinä avaan yhtään ainutta Urheilucast-jaksoa.
 

fakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL/Liiga/KHL
Urheilucastin haastattelut on kyllä hyviä, ne saa ainakin spotifyssa näppärästi suoraan auki eikä tällöin tarvitse kuunnella mainospuheita tai muita höpinöitä. Eskolla on hyvää tietopohjaa ja taitoa kaivaa myös niitä itse pelin ulkopuolelta olleita asioita esille. Valtava ero Kimanttia podcastin haastatteluihin nähden, joissa Mäkisellä on jokin pakollinen tarve haastattelun ohella myös haastatella itse itseään. Esko pöydän toisen puolen ja Mäkinen haastateltavan puolella oli taas hyvää settiä jokunen kuukausi sitten.

Jos jotain nämä urheilucastin vieraat kiinnostaa niin kuluneella viikolla oli lasse kukkonen, anton lundell ja a-j niemi. Edeltävällä viikolla aleksi virolainen, miro heiskanen ja kaapo kakko. Aikaisemmissa jaksoissa sitten ollut ainakin mikko rantasta, antti mäkistä, sami hoffrenia, artturi ja ika lehkosta, kotkaniemeä sekä pokeriammattilaiset jouhkimainen ja pärssinen. Pitäisi löytyä jokainen haastattelu spotifysta ihan vaan hakemalla kyseisten herrojen nimillä.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Netissä on paljon hyviä urheiluun liittyviä podcasteja, joita tulee kuunneltua. Kimanttia menee myös ihan hyvin ainakin itselleni lävitse. Mäkisen oma brändäys nyt on tietoista ja se kuuluu hommaan. On toiminut ainakin tähän asti asiakkaita lisää tuovasti edustamilleen yhtiöille.

Mutta tämä Seppäsen podcast. Pari kertaa sitä olen yrittänyt kuunnella ja ei ole pystynyt kuuntelemaan loppuun. Miehellä on todella rasittava ääni. Niin rasittava, että ainakin itsellä se tulee heti kynnyskysymykseksi. Lisäksi kun kaikista jauhamistaan aiheista löytyy kovemmalla ammattitaidolla tehtyjä podcasteja, niin en saa tästä mitään irti. SM-liiga, NHL, NBA ja NFL. Kaikista löytyy ammattitaitoisia, erinomaisia suomenkielisiä podcasteja joita kuuntelen säännöllisesti.

En tiedä, kenelle Urheilucast on suunnattu? Vai onko se vain vedonlyöntispedeilyyn liittyvä suojatyöpaikka?
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
En tiedä, kenelle Urheilucast on suunnattu? Vai onko se vain vedonlyöntispedeilyyn liittyvä suojatyöpaikka?
Ei vissiin Esko enää uskalla vedonlyöntispedeilyä. Sen jälkeen kun MOT teki jutun näistä affi-pojista, Esko jätti kommentoimatta ja rauhottui sen suhteen. Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta tuskin tuolla castilla nyt pelkästään itseään elättää. Tiedä vaikka heräisi joka aamu viideltä keittämään puuroa ja lakaisemaan lehtiä pihalta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei vissiin Esko enää uskalla vedonlyöntispedeilyä. Sen jälkeen kun MOT teki jutun näistä affi-pojista, Esko jätti kommentoimatta ja rauhottui sen suhteen. Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta tuskin tuolla castilla nyt pelkästään itseään elättää. Tiedä vaikka heräisi joka aamu viideltä keittämään puuroa ja lakaisemaan lehtiä pihalta.

Onhan sillä joka FB-postauksessa joku Coolbetin juttu. Tuskin tekee hyvää hyvyyttään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös