Esittelyni

• 5 185
  • 41

Raimo H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Terve, olen uusi asiallinen kirjoittaja ja päätin esittäytyä näin julkisesti, koska näen tärkeänä, että ihmiset saavat hieman tietoa ennen mielipiteiden muokkaamista minusta. Muutenkin esittäytyminen kuuluu hyviin käytöstapoihin.

Olen pitkään lueskellut palstaa suhteellisen aktiivisesti, mutta vasta nyt päätin rekisteröityä. Ajoitin rekisteröitymiseni näin kesän alkuun, koska kesähän on tunnetusti jääkiekkokeskustelujen hiljaisinta aikaa. Nyt kun Stanley Cup on ohi, niin keskustelu voi jäädä olemattomaksi. Pyrin omalla panoksellani pitämään keskustelua yllä myös kesällä, jotta saamme päivittäisen jääkiekkoannoksemme.

Henkilökohtaisesta taustastani en vielä kerro enempää, mutta kuriositeettina mainittakoon, että elän onnellisesti Stadissa ja olen keski-ikään ehtinyt.

Sen sijaan että kertoisin teille, arvon jatkoaikalaiset, itsestäni, kerron hieman tulevaisuuden näkymistä. Olen erityisen kiinnostunut suomalaisesta jääkiekkoilusta, joten tulen epäilemättä keskustelemaan siitä paljon. Suosikkiseurani IFK:n otteita tulen varmasti kommentoimaan, mutta sympatiseeraan myös - mikä ihmeellisintä - rakasta paikallisvastustamme, koska tunnen seuran sisällä toimivia henkilöitä.

Olen myös huomannut, että 'Vapaa keskustelu'-osio on täynnä mitä erinomaisimpia keskusteluja, joihin minulla on palava halu päästä mukaan.

Ystävällisin kesäterveisin,

Raimo H

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tervetuloa vaan joukkoon tummaan, Ras.. eikun Raip... eikun Raimo H. Asiallisuus täällä on vähän samanlainen juttu kuin että kysyisit firman kahvitunnilla asiallisen kysymyksen ja toivoisit saavasi asiallisen vastauksen. Harvassa on.

Sinänsä en heti muista toista joka olisi heti kättelyssä avannut itselleen otsikon.

JanJ

Jäsen
Minäpä muistan.
"Pentti Lohivesi" avasi otsikon "olen saapunut" jossa esitteli vale-persoonansa. Seuraava viesti taisikin sitten olla että moderaattori on homo. Lyhyt oli visiitti. Toivotaan tällä kertaa pidempää.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tervetuloa joukkoon jatkoaikalaisten!

Esittäytyminen tosiaan on hyvä tapa, muistuipa vaan mieleen oma ensimmäinen viestini tänne reilun vuoden takaa.

Hyviä hetkiä olen viettänyt täällä, toivoa sopii, että Sinulle käy samoin.

Asiallisia kirjoittajia ei kuunaan ole liikaa.

vlad#16.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti vlad
Asiallisia kirjoittajia ei kuunaan ole liikaa.

Pitää täsmälleen paikkansa. Itse asiassa ei olisi ollenkaan hassumpi ajatus uusien kirjoittajien käydä halutessaan tässä ketjussa esittäytymässä. Enempää ketjuja ei tosin asiaa varten tule avata. Tervetuloa vaan minunkin puolestani.

Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tervetuloa Raimo H ja kiitos esittelystäsi. Muistan minä vlad sinunkin esittelysi aikanaan, sääli ettei se tullut tavaksi palstalla, mutta ehkä tämä ketju nyt rohkaisee uusia kirjoittajia esittäytymään.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Esittäytyipä kerran myös muuan "taanrii", joka uroteostaan jaksaa edelleen Futisforumilla hihkua..

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tervetuloa.

Vapaa keskustelu on totta tosiaan mitä hedelmällisintä maaperää mielenkiintoisille keskusteluille.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Raimo H
Terve, olen uusi asiallinen kirjoittaja ....

Terve. Ja tuloa. Kuten ehkä olet huomanut, meitä 'epäasiallisia' ja 'asiattomia'han täällä riittää. Mutta ei kun sekaan vaan, kyllä tänne mahtuu. Ylilyöntejä!

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Raimo H
Terve, olen uusi asiallinen kirjoittaja...

Kuulostaa todella tutulle...jäljet johtavat sylttytehtaalle. Tässä tapauksessa PotkisPalstalle.

JanJ

Jäsen
FF-mies Salsahan se asialla.
Ote ircistä:
[00:35] <Salsa`> Kertoo jonkin verran JA:n tasosta, että siellä ollaan innoissaan ottamassa vastaan Raimo H:ta
[00:36] <JanJ> no pitäisikö sun oikat heti ottaa pois kun ne kerran sait?
[00:36] <Salsa`> JanJ, en näe sille syitä, koska olen kirjoitellut pelkästään asiallisia viestejä

Odotellaan koska uusi lohivesi repäisee.
Suomesta jalkapalloyhteiskunta?

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Aaah...jäljet päätyivät sinne minne odotettiinkin.
Salsa siis on täällä iltojemme ilona.
Odotan mielenkiinnolla "keskusteluja".

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Hienoa tälläiset asialliset esittelyt. Tämä tulisi kuulua pääsyvaatimuksiin!

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juu, ei mahda kauaa mennä ennen kuin tämä tunnari menee lukkoon... Itse esittely oli kyllä melkoisen heikko, mutta muutama kohtuullinen yritys löytyy muista viesteistä. Toki vain kohtuullinen ja toki vain yritys. Eivät ottaneet tuulta alleen.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja hauskinta tässä kaikessa oli...?

"Hehee... Kirjoitin JA:n asiallisen viestin ja ne otti sen tosissaan. Höhöhöö... Chris Waddle!".

Voi jalkapallo mitä toimintaa (anteeksi ruma kielenkäyttöni). Huvinsa kullakin.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti V-man
"Hehee... Kirjoitin JA:n asiallisen viestin ja ne otti sen tosissaan. Höhöhöö... Chris Waddle!".

Voi jalkapallo mitä toimintaa (anteeksi ruma kielenkäyttöni). Huvinsa kullakin.

Ei kyllä mene minun päähäni, että mitä kiksejä tästä voi saada? Miten jonkun lajin kannattaja voi tuntea tuollaista katkeruutta jääkiekkoa kohtaan? Ai niin, mitä vitun katkeruutta? Kaikki tämä johtuu siitä, että jalkapallon kannattajat ovat älykköjä verrattuna jossain apinan ja puuttuvat lenkin välissä sijaitseviin lätkäfaneihin. Tämäkin hauska ketju jatkoajassa toki vain todistaa, että poikkeus vahvistaa säännön.

Mitä taas tulee Chris Waddleen, niin Fast show on hyvä ohjelma.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli
Miten jonkun lajin kannattaja voi tuntea tuollaista katkeruutta jääkiekkoa kohtaan.

Taitaa nämä edellä mainitut futis-janarit olla niitä noin 14-vuotiaita pikkupoikia, joille iskä on ostanut ekat Copa Mundiaalit...?

Nämä FF-peelojen vittuiluyrityksethän ovat samalla tasolla kuin kotimainen potkupallo!

Kai se sitten on hauskaa, kun joku mauste rekisteröityy ja kirjoittaa "hauskan" esittelyn Ilves-legendalta pöllityllä nimimerkillä. Vatsaan sattuu.

On ne kummia.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vaikka itse käyn kausikorttilaisena sekä jääkiekko- että jalkapallo-otteluissa niin ei mene jakeluun mikä järki tuossa on. Kaipa tämä on jonkun teinin mielestä tapa kasvattaa sitä jalkapallokulttuuria Suomessa. FF:ia tulee nykyään harvemmin enää luettuakaan kun harva sinne mitään järkevää kirjoittaa. Mutta mitäs tässä, uuh €ooh ja kovenee...

PS. En nähnyt...

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jääkiekossa on se hyvä puoli, että Suomi ei siinä lajissa häviä Italialle.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JanJ
Minäpä muistan.
"Pentti Lohivesi" avasi otsikon "olen saapunut" jossa esitteli vale-persoonansa. Seuraava viesti taisikin sitten olla että moderaattori on homo. Lyhyt oli visiitti. Toivotaan tällä kertaa pidempää.

Näin on marjat, as you know.

JanJ

Jäsen
No nythän se jo tarjoaa yksityisviesteissä näitä ff-sanontoja kuten rotsi ja kanoottimainen... no pitäisikö veikata kauanko sillä vielä pokka pitää. Viikko? Vähemmän?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy