Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 663 228
  • 36 359

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Oikeellisuus- ja oikaisu lautakunnassa hra Pilkunnussija, päivää!
Alla ketjun sääntöjä, joita on toivottavaa noudattaa eli sama tai samanniminen kappale ei käy eikä toki sama artisti tai yhtyekään. Nih!

Samannimisiä kappaleita on erittäin runsaasti. Omasta mielestäni saa laittaa samannimisen biisin, jos se ei ole coveri edellisestä biisistä. Lisäksi löytyy tuhansia vain yhdellä sanalla otsikoituja biisejä, jolloin olisi sopivaa etsiä sellainen esittäjä, jonka nimestä saa myös biisien nimiä. Olen itse noudattanut linjaa, etten laita seuraavaa biisiä edellisen biisin artistilta.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En näe logiikkaa, eikä tässä ketjussa ole toisaalta taidettu noudattaa mitään tarkkoja sääntöjä enää pitkään aikaan, joten ihan sama mulle niin kauan kuin ketjun luoja ei tule ärähtämään ja murahtamaan.

Muistan kun @Vintsukka laittoi tänne pitkään pelkkää Kari Peitsamon tuotantoa. Luultavasti siinäkään ei ihan noudatettu ketjun alkuperäistä etikettiä mutta pidin sitä ihan hauskana huumorina.

Kauheeta. Olen aivan unohtanut, että täällä on tällainen ketju, mutta kiitos @Surukuku pilkkujen valvomisesta! Tässä ärinää ja murinaa ketjun henkeen sopiva määrä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös