Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä

  • 1 663 417
  • 36 364

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oikeellisuus- ja oikaisu lautakunnassa hra Pilkunnussija, päivää!
Alla ketjun sääntöjä, joita on toivottavaa noudattaa eli sama tai samanniminen kappale ei käy eikä toki sama artisti tai yhtyekään. Nih!


...
10.6.2009 tsydeemin viilausta:

Time out! Täällä ehdittiinkin jo kaipailemaan lisää vaikeusastetta. Jokusen biisinkin olen bongannut toisella kierroksella jo, joten ehkä nyt on aika ottaa Phase II käyttöön: eli biisin nimestä vain yksi substantiivi tai verbi kelpaavat jatkoon, ei koko biisin nimi, eikä esittäjä saa olla kokonaan sama kuin edellisessä. Esittäjän nimestä joko etu- tai sukunimi, tai bändin nimestä joku osa, joka sisältää siis substantiivin tai verbin.

Esimerkiksi vaikka näin:
1) Billy Paul - Me and Mrs Jones
jatkoon menevät Billy, Paul, Mrs tai Jones
(esim. Michael Bublen Me and Mrs Jones ei käy eikä Billy Paulin mikävaan)
Foo Fighters - Long Road to Ruin
jatkoon Foo (köh, onhan se kai substantiivi, onhan?), Fighters, Long, Road, Ruin
(esim. Tom Pettyn Love is Long Road ei käy eikä Foo Fightersin mikävaan)

OK?

3.7.2009
Lisähöyläystä: saman esittäjän samaa biisiä ei saa käyttää kuin kerran vuorokaudessa. Tarkista vuorokauden viestit ennen kuin postaat.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Oikeellisuus- ja oikaisu lautakunnassa hra Pilkunnussija, päivää!
Alla ketjun sääntöjä, joita on toivottavaa noudattaa eli sama tai samanniminen kappale ei käy eikä toki sama artisti tai yhtyekään. Nih!
Mutta on kuitenkin ok laittaa sama biisi joka on ollut tässä ketjussa jo jotain 10 kertaa aikaisemmin tänä vuonna. En näe logiikkaa, eikä tässä ketjussa ole toisaalta taidettu noudattaa mitään tarkkoja sääntöjä enää pitkään aikaan, joten ihan sama mulle niin kauan kuin ketjun luoja ei tule ärähtämään ja murahtamaan.

Muistan kun @Vintsukka laittoi tänne pitkään pelkkää Kari Peitsamon tuotantoa. Luultavasti siinäkään ei ihan noudatettu ketjun alkuperäistä etikettiä mutta pidin sitä ihan hauskana huumorina.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mutta on kuitenkin ok laittaa sama biisi joka on ollut tässä ketjussa jo jotain 10 kertaa aikaisemmin tänä vuonna. En näe logiikkaa, eikä tässä ketjussa ole taidettu muutenkaan noudattaa mitään tarkkoja sääntöjä pitkään aikaan, joten ihan sama.
Niin - kuten lainaamassani viestissä lukee, samaa biisiä ei voi käyttää kuin kerran vuorokaudessa. Se on ainoa rajoitus toiston suhteen muutoin. Jokainenhan toki tekee niin kuin parhaimmaksi näkee ja kokee.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Niin - kuten lainaamassani viestissä lukee, samaa biisiä ei voi käyttää kuin kerran vuorokaudessa. Se on ainoa rajoitus toiston suhteen muutoin. Jokainenhan toki tekee niin kuin parhaimmaksi näkee ja kokee.
Mulla ei ole ollut tapana käyttää samaa biisiä tässä pelissä useammin kuin kerran. Tai siihen pyrin, yksittäisiä huolimattomuusvahinkoja on sattunut matkan varrelle mikä on inhimillistä. Yleensä, jos en ole täysin varma, niin käyn jopa tarkistamassa hakutoiminnolla, olenko vastannut tällä biisillä joskus, ennen kuin lähetän viestiä. Toki teen tämän pelin itselleni tällä tavalla haastavammaksi, mutta toisaalta myös stimuloivammaksi.

Mun mielestä niin kauan kun ei etsi vastausta saman bändin biisikatalogista kuin mikä edellisessä viestissä, niin tässä pelissä on ihan riittävästi maustetta ja haastetta. Tuskin tästä ketjusta löytyy ensimmäistäkään Delaney Janen biisiä ennen tuota äsköistä, kun taas jotain Metallicaa... niin. Siinä voi kukin itse miettiä, kummalla on ns. helpompi jatkaa.

Kuten itsekin sanoit, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös