Erikoinen sarjakierros!!!

  • 1 253
  • 4
Suosikkijoukkue
ILVES
Olen tätä aihetta aikoinani jo kolunnut ja kaikki eivät oikein ymmärtäneet. Mutta nyt otan sen esille, tämänpäiväisen sarjakierroksen takia.
Eli tänään liigassa on 5 peliä ja kaikissa niissä on maiden keskinäinen kamppailu!!!

Espoossa kohtaa kaksi ruudun joukkuetta, Tampereella ja Porissa on patojen yhteenotto, Jyväskylässä hertat iskevät yhteen ja Turussa ristit. Erittäin mielenkiintoista. Patojen alkukausihan on sujunut todella kehnosti, vain Ässät pitää lippua korkealla.

Toivottavasti Ilves on se, joka padan kurssin kääntää.
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hmm... ollakko vai eikö olla -kkö? Siinäpä vasta pulma.
Mitähän Iltalehden horoskoopissa luvataan, entäs tarot-kortit?
Ja vessanpöntön veteen haijastui minulle sama kuva, minkä näin unessa...


Mitä pelikorttimailla on tekemistä jääkiekon kanssa? Olet näitä ihmeellisiä juttujasi ennenkin viljellyt. Valotapa nyt hieman enemmän meitä heikkotietoisia, mikä on tämän todella tärkeän asian merkitys.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti keltainen vaara
Olen tätä aihetta aikoinani jo kolunnut ja kaikki eivät oikein ymmärtäneet.

.....Ja sama touhu jatkuu. Mistähän mahtaa olla kysymys? Ymmärtäisin tän Ruutujen kohtaamisen perjantain kierroksen osalta, mutta nyt lentää hieman korkealta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitä tekemistä Ipalla on padan kanssa, muuta kuin että ne ottaa aina pataansa? ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös