Erikoinen juttu Nielikäiseltä

• 1 135
  • 7

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pasin vielä pelatessa alasarjoissa, hän kerran innostui opettemaan vastustajalle käytöksen kultaisia sääntöjä.

Sanottuaan ensin pari painokelvotonta sanaa, Pasi laittoi mailansa tupen vastustajan visiirin alle (siis kasvojen ja visiirin väliin), piti itse alempaa varresta kiinni ja kopisteli tuppea kanin vauhdilla vuoroin vastustajan otsaan, vuoroin visiiriin.

Vastustaja sai lievää suuremmat henkiset vammat, kipeän pään ja lähes tajuttomuuden. Visiirille kävi pahiten: se hajosi.

Ja jos nyt jotakin sattuu tämä tarina epäilyttämään, niin kerrottakoon, että se on täyttä paskaa, valetta, sairaan mielikuvitukseni tuotetta ja hölynpölyä. Ne, jotka tarinaa eivät epäile mahtavat olla oikeassa.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Nämä ovat totta!!!

*Bussimatka*

Tämä tapahtui muutama vuosi sitten,kun olin lähdössä matsin jälkeen hallilta himaan.Hyppäsin dösään siitä hallin edestä kaverini kanssa.Hifk oli juuri voittanut Porin Ässät,ja Jokerit oli hävinnyt oman "vähäpätöisen"matsinsa vieraissa.Koska "rakas"veljeni on kokenut hyvinkin paljon traumaattisia asioita elämässään,ymmärrän,että hän "mielenhäiriössä"oli valinnut juuri tämän kyseisen seuran suosikikseen.

Meillä on kuitenkin tapana vittuilla rajusti,mikäli oma jengi voittaa ja toinen häviää.Tällä kertaa kävikin juuri noin ihanasti,ja tietenkin naputtelin heti bussiin päästyäni broidini numeron.Veljeni vastatessa,aloitin"massiivisen"vittuilun,broidini nauraessa toisessa päässä.Kaverini istui siinä ikkunapaikalla,ja minä luonnollisesti siinä käytävän puoleisella penkillä.Siinä viereisellä penkillä istui,about nelikymppinen ukko,joka alkoi vetää hernettä nenukkaan puheluni johdosta.Kirjoitetaan nyt tähän,että mitenkään kovaan ääneen en siinä"haastellut".

No....tämä ukko rupesi siinä sitten,kesken puheluni höpöttelemään,että kovat on puheet,miten itse teot!!!!Ymmärtänette,että olin hetken aikaa,niinsanotusti"pihalla".Selitin tälle ukolle kesken puhelun,että veljelleni minä tässä soitan ja hänelle vittuilen.Kerroin myös,että meillä on tälläinen jo perinnettä.Mitä vielä...jannu jatkoi vaan,että kovat on puheet,miten itse teot!!!Tämän jälkeen tämä järjen jättiläinen huitaisi minua ja lippikseni lensi sen johdosta päästäni.Sain saatananmoiset kilarit,nappasin sen ukon siitä penkiltä ylös,ja rupesin mättämään.Kaverini sanoi myöhemmin,että olin huudellut(BOB HALKIDIS...HOITAA HOMMAT!!!)Siinä sitä sitten mätettiin vuoronperään,siinä oli pylväs tiellä,kun yritin häntä lyödä,joten otin häntä hiuksista kiinni ja siirsin hänen päätään.

Matkustajat olivat siirtyneet sinne bussin takaosaan,missä me kävimme omaa talvisotaamme.Joku oli kuitenkin soittanut miliisit,ja Sörkassa tämä dösä pysähtyi.Kolme poliisiautoa oli piirittänyt sen bussin.Edestä ja takaa ryntäsi miliisejä sisään,mutta me olimme jo lopettaneet matsin.Poliisit sanoivat meille,että koittakaa nyt aikuiset ihmiset elää sovinnossa keskenänne.Tämän riemastuttavan"Mennään Bussilla"episodin lopputulokseksi saimme.

Allekirjoittanut:Kännykkä risana,kello lunastukseen,mustasilmä.

Hattivatti:Takki hajalla,poski turvoksissa,rinta kipuja.

Tämän jälkeen sovimme tämän miehen kanssa riitamme,ja menimme pubiin juhlistamaan tätä sopua.Kavereina erottiin,mutta en kyllä saanut häneltä vastausta,miksi hän yritti ensiksi lyödä.

*Supistukset*

Tämä tapahtui vuonna 1998(Mä muistin,mä muistin!!!:D)

Vaimoni oli viimeisillään raskaana ja supistukset olivat senkaltaiset.Soittelimme pitkin iltaa Naistenklinikalle,ja viimein meidän piti sinne lähteä.Taksi huristi siihen pihaan,ja ei kun kyytiin.Vaimoni meni sinne takapenkille ja minä eteen.Melko hiljaisena ihmisenä minä rupesin miltei välittömästi höpöttämään pian alkavasta finaalisarjasta.Taksikuski oli näköjään myös Hifk-fani,joten meillä riitti juttelemista.Alkoi vilkas keskustelu,jossa pohdimme Ilveksen mahdollisia heikkouksia,ja miten me nämä hyödynnämme.Välillä tämä kuski ajoi hiukan harhaan reitiltään,mutta se ei meitä kahta juurikaan haitannut(kuskia ja minua).Pääasia oli juuri sillähetkellä,että saimme keskustella meille kovinkin tärkeästä asiasta.

Matkan taittuessa rupesi vaimoni siellä takapenkillä ähisemään,tämä luonnollisesti hiukan häiritsi meidän "tärkeää keskustelua",joten närkästyimme hiukan(uskokaa tai älkää,mutta totta se on....Minä häpeän!!!)Noh..perille päästiin ja synnytyskin alkoi miltei välittömästi.Kaikki meni hyvin ja potra poikahan sieltä tuli.Synnytyksen jälkeen me lähdimme sieltä synnytys-salista kätilön kanssa kohti osastoa.Minulla oli bootsit jalassa,joten ne kopisivat siellä käytävillä.Kätilö ja vaimoni menivät edellä ja minä perässä.Tällöin huomasin siellä sivussa TV:n,jossa oli juuri menossa NHL-ottelu.Kyseessä oli Montrealin peli,joten ymmärtänette,että minua kiinnosti ja kybällä.

Minä työnsin poikaani sellaisilla kärryillä,ja ajattelin että kyllä hän siinä hetken pärjää,jos minä vaan kipasen sinne telkkarin luo.Telkkari oli ihan siinä "hollilla",joten ryhdyin ajatuksista tekoihin.Olin välittömästi sen toosan luona,ja ilokseni huomasin Habsin johtavan,siihen se ilo sitten jäi.Nimittäin kun mulla oli ne kämäset bootsit,niin nämä naiset huomasivat heti kun kopina loppui.Kätilö oli kääntynyt ja huomannut näitten kärryjen matkaavan yksinään hiljaista vauhtia siellä käytävällä.Voinette uskoa,että tätä jullia hävetti ja saatanasti.Yritin siinä kertoa,että katsoin vain miten pelissä menee,mutta kummaltakaan ei juuri ymmärrystä herunnut(eikä mikään ihme!!!).

*Pojat puuhasilla*

Olimme kokoontuneet kavereiden kanssa minun asuntooni,jossa oli menossa Suomi-Ruotsi matsi.Kyseessä oli joku kämänen turnaus.Eväänä meillä oli luonnollisesti pullaa ja maitoa.Ilta sujuikin riehakkaasti,sillä me kaikki joimme yllinkyllin tuota mainiota juomaa.Pelin loppupuolella Suomi oli johdossa kahdella maalilla ja siitäkös veljeni riemastui.Tämä mainio Jokeri-ikoni otti tyylipuhtaan asennon,ja alkoi hoilottaa Maamme-laulua.Kyyneleet silmissä tämä "elämää suurempi"laulaja valmistautui voittojuhliin.

Sitten alkoikin tapahtua,ensin Ruatti kavensi,ja lopulta tasoitti.Juuri ennen pelin päättymistä nämä heebot menivät vielä johtoon.Voinette arvata että tätä jullia rupesi,suoraan sanottuna vituttamaan moinen rallatus,kun peli oli vielä kesken.Mainitsin tästä "hyvin asiallisella sävyllä"veljelleni,mutta tämä rabies tartunnan saanut Virmas klooni rytäsikin kimppuuni.Olin muutamaa päivää aiemmin ostanut hänelle Jokereiden t-paidan,koska olen niin hieno ihminen.Repäisin paidan hajalle,sillä peljästyin kovasti,kun tuommoinen norsu ryntäsi minun päälle.Tämän asiantuntevan"studion"loppuraportiksi saamme.Rikkinäinen CD-torni,pöytä hajalla,patsas(alaston-nainen..murskana),pari taulua sökönä,paita hajalla ja melko paha mieli molemmilla.Seuraavana päivänä me siivosimme kämpän ja kas kummaa...Suomella oli silloinkin matsi.Samat hemmot tulivat jälleen kyläilemään,mutta nyt me otimme iisisti.

Tositarinoita Oiva,ota oppia!!!!:D :D :D

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hehehehe...Hauskaa luettavaa kerta kaikkiaan.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
hyvä reds, hyvä:D :D

Itselläni kun oli ensimmäinen vaipan vaihto poikani kanssa, oli hauskaa nähdä kätilön ilme seuraavan keskustelun jälkeen.

Kätilö: "no nyt isi tulee sitten vaihtamaan pojan vaipan"
Minä: "No poikani" nuuhkien ilmaa "täällähän haisee jokerit"
Kätilö hölmistyneenä: "Anteeksi mitä???"
Minä: "niin, että täällähän haisee jokerit"
Kätilö hymyillen "joko se tuossa iässä alkaa"
Vaimoni: "ei kyllä se on alkanut jo aikaa sitten"
sousituin laulu vaimon vatsalle oli....kyllä...IIIEFKOOO IIEFKOOO IIEFKOOOO, IIEFKOOO IIEFKOOOO IIEFKOOOO-OO, IIEFKOOO IIEFKOOO IIEFKOOOO, IIEFKOO-O, IIEFKOOOO
:D

EDIT: ai niin, ei tässä kyllä ollut mitään juttua Nielikäisestä, mutta menköön;)

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Nämä ovat totta!!!

Viestin lähetti reds1897
*Bussimatka*
.

Allekirjoittanut:Kännykkä risana,kello lunastukseen,mustasilmä.

Hattivatti:Takki hajalla,poski turvoksissa,rinta kipuja.

Sorry Reds, mutta en muista kyseistä juttua ! Jos minä olisin ollut paikalla, olisi bussikin mennyt lunastukseen :D

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minä katselin nuoremman lapseni syntyessä Ranska-Kroatia MM- välierää synnytys-salissa.
Silloinen avovaimo meni ihan vaan pyörähtämään naistenklinikalle ja järkytys oli melkoinen kun hän soitti, että synnytys laitetaan tänään käyntiin. Tänään! Kuinka helvetissä he voivatkin valita juuri sen välieräpäivän, kun sen jälkeen olisi ennen pronssimatsia ja finaalia ollut useampi päivä aikaa - tahallaan sikailevat!
No minä synnytys-saliin päästessäni kysäisin kätilöltä heti kättelyssä, että olisikohan tv:tä missään ja olihan siellä onneksi. Kärräsivät sen sitten sinne huoneeseen ja päiväni oli pelastettu.

Toinen tuskaili supistuksia ja toinen katseli jalkapalloa, reilu peli. Meni vielä siinäkin mielessä onnellisesti tuo homma, että matsi kerkesi jo loppumaan ennen kuin varsinainen työntövaihe pääsi käyntiin. Näin siis helposti molemmat tapahtumat. Ranskan valitettavan välierävoiton ja poikani onnellisen syntymän.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mike

Samanlainen toope tunnut olevan.Yritän muuten iltasella ehtiä Wanhaan,mutta mitään en lupaa.Mun pitää lähteä muijani kavereiden kanssa leffaan ja hörppimään...Mielummin olisin jäänyt himaan ja Wanhaan,mutta sano se tälle S.Angerkoskelle,niin et saa "hellyyttä"jumalauta,ennekuin seuraavana jouluna.

Ps:Lähdemme muuten juuri ennen matsin alkua.:mad: :mad:

Ps2:Vittu mä kostan ja vedän KOOMAT!!!!!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy