Eric Beaudoin HPK:n testiin

  • 12 905
  • 64

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
JasonMiller kirjoitti:
Miltäs se Ericin osaaminen tällä osastolla näytti? Oliko vain Toivosmaista uhoamista vai oliko ilmassa sellaiset merkit, että olisi tarvittaessa resursseja isompaankin kapinaan?

Ajo täydellä vauhdilla pesosen päälle, kun yritti voden kaa jotain täristä. Ihan hyvältä se näytti, ei se pelännyt ainakaan.
 

hemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit ry
Kyllähän Beduiini pelasi asenteella. Kulmissa vahva, menee maskiin ja myös pysyy maskissa (hyvänä esimerkkinä Lampun 5-1), taklaa (mutta ei liian kovaa. Liian kovaa on tässä liigassa 5 + 20), menee suojelemaan omia kavereita. Vaikuttaa siltä, että pystyy hoitamaan Loserstedtit sun muut. Ei ole maailman taitavin tai nopein. Jos tuon kokoisella kaverilla olisi Buren jalat ja Gretzkyn kädet, niin perunalaskussakin olisi lopussa yksi nolla lisää. Luulenpa, että on kova kaveri tekemään niitä kuuluisia räkämaaleja.

Ehdottomasti kannattaisi jatkaa ainakin try-out-sopimusta, jos ei parempia kavereita ole jo tiedossa. Holden ei se parempi kaveri todnäk tule olemaan. HIFK ja Jokerit tarjosivat sen verran enemmän.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kahden pelin try-out oli kyllä sinänsä vitsi. Mutta eipä tuolla varmaankaan muuta haettu kuin apua loukkaantumisten takia. Joukkueeseen ilmeisesti haetaan erilaista pelaajaa, tai sitten mennään näillä eikä etsitä ketään.
 
Tarkkailija kirjoitti:
...vaikuttaisi siltä, että tämä ex-Jokeri on hankittu pelkästään paikkaamaan loukkaantuneita. Maaottelutauon jälkeen tilanne on kuitenkin taas (toivottavasti) valoisampi pelaajaosastolla.

Tässähän olin ihan oikeassa. Ei johdolla ollut aikomustakaan palkata uutta hyökkääjää joukkueeseen.
Pidetään edelleen peukkuja sen suhteen, että loukkaantuneiden lista lyhenee huomattavasti tauon aikana.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tarkkailija kirjoitti:
Tässähän olin ihan oikeassa. Ei johdolla ollut aikomustakaan palkata uutta hyökkääjää joukkueeseen.
Pidetään edelleen peukkuja sen suhteen, että loukkaantuneiden lista lyhenee huomattavasti tauon aikana.
Kaverille kyllä tarjottiin pidennettyä try-outia, mutta ei kelvannut. Olisi pitänyt tehdä loppukauden kestävä sopimus kahden keskinkertaisen pelin jälkeen. Kiva olisi ollut katsoa mitä olisi saanut tauon jälkeen aikaan, mutta eiköhän vastaavan tasoisia kavereita ole saatavilla muualtakin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tarkkailija kirjoitti:
Tässähän olin ihan oikeassa. Ei johdolla ollut aikomustakaan palkata uutta hyökkääjää joukkueeseen.

Totta kirjoitat, ei ollut aikomustakaan palkata Beaudoinia. Syykin kerrottin jo kauan sitten tuolla Jokeri-puolella eli Beuadoin oli kallis kaveri eikä sitä kalleutta vähentänyt lainkaan se, että hänestä olisi mennyt täydet verot. HPK olisi ollut itse asiassa vähän tyhmä, jos olisi Baudoinin palkannut kun pian saa vähintään samaa tasoa olevia kavereita Suomeen 15 prosentin verolla. Ei Korpela tällaiseen olisi sortunut, joten pika-apua haettiin. Ei muuta.
 

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Onko muuten tietoa kenelläkään, mihin Beaudoin seuraavaksi menee?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
cobol kirjoitti:
HPK olisi ollut itse asiassa vähän tyhmä, jos olisi Baudoinin palkannut kun pian saa vähintään samaa tasoa olevia kavereita Suomeen 15 prosentin verolla.
Voisiko cobol tai joku muu täsmentää koska tämä 15 prosentin (lähdeveroko?) astuu voimaan?

Itse olin ymmärtänyt, että se olisi jo voimassa, saatan olla väärässäkin.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
SergeiK kirjoitti:
Voisiko cobol tai joku muu täsmentää koska tämä 15 prosentin (lähdeveroko?) astuu voimaan?

Itse olin ymmärtänyt, että se olisi jo voimassa, saatan olla väärässäkin.

Tuo 15 pinnan verohan käsittää alle 6 kk:n työrupeamia, joten siinä mielessähän se on aina voimassa. Beaudoin taisi tulla kriisiapuun Jokereihin sen verran aikaisin, että HPK:n pronssimatsi olisi ylittänyt tuon puolen vuoden rajan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
SergeiK kirjoitti:
Voisiko cobol tai joku muu täsmentää koska tämä 15 prosentin (lähdeveroko?) astuu voimaan?

Itse olin ymmärtänyt, että se olisi jo voimassa, saatan olla väärässäkin.

Taitaahan se jo olla voimassa. Puolivuotta viimeisestä finaalista taaksepäin (HPK:n osalta kannattanee laskea pronssiottelusta) eli kun viides finaali pelataan 24. huhtikuuta, raja on jo ylitetty.

Beaudoin olisi ollut joka tapauksessa täyden veron piirissä ja siksi kiinnostamaton uutena pelaajana suomalaisseuroille kauden tässä vaiheessa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Taitaahan se jo olla voimassa. Puolivuotta viimeisestä finaalista taaksepäin (HPK:n osalta kannattanee laskea pronssiottelusta) eli kun viides finaali pelataan 24. huhtikuuta, raja on jo ylitetty.
Mutta eihän sitä siitä finaalipäivästä voi laskea. Vero lasketaan maassaoleskelun mukaan, eikö? Ja tuskin samana päivänä pelaaja lähtee poes. Vai lasketaanko ensimmäinen 6kk joka tapauksessa lähdeveron puolelle? Tuossahan voisi käydä kylmät, kun on sovittu, että pelaaja poistuu maasta vaikka 1.5., mutta bileet venähtääkin pitkäksi. Mutta nyt varmaankin jo ollaan raja ylitetty joka tapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös