Episodi 2 uusi traileri tuli tänää

• 811
  • 9

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyllä mä ainakin näin jonkun trailerin siitä leffassa jo aikoja sitten. Hieno oli. Ihan positiivista, että siinä pätkässä ei ainakaan näkynyt Jar Jar Binksiä... en ole sitä koulukuntaa, joka syvästi vastusti niin disneymäistä hahmoa, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että se kertavitsi sai riittää yhteen leffaan.

Ruhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Jokerit
voi voi ku et viittiny lukee... tää on kokonaan uus, tänää tuli

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luin ja hyvin luinkin. Kyllä mullekin tuli sieltä starwars.comista maili, että on uusi traileri tullut, mutta tarkotin vain, että se ei ollut ensimmäinen episodi 2:n traileri. Enkä minä sitä sillä, että niin olisit väittänytkään.

Maestro

Jäsen
Viestin lähetti BigRedBob
Ihan positiivista, että siinä pätkässä ei ainakaan näkynyt Jar Jar Binksiä... en ole sitä koulukuntaa, joka syvästi vastusti niin disneymäistä hahmoa, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että se kertavitsi sai riittää yhteen leffaan.

Jar Jar Binks esiintyy kahdessa trailerissa kolmesta, jotka julkaistiin jo aiemmin. Uusinta en ole vielä päässyt näkemään.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Luojan kiitos näitä leffoja tulee tämän jälkeen enää yksi.

Näin Star Warsin ensimmäistä kertaa 7-vuotiaana ja olen siitä lähtien ollut koukussa. Leffat omistan tietenkin, myös pingpong-maista tilattuina DVD-versioina. Käytämme kaveriporukassa rutiininomaisesti lainauksia elokuvista ja kaikki osaavat ne lähes ulkoa. Universumin paras trilogia.

Sitten tuli Episode 1. Olo oli vähän samanlainen, kuin jos 15 vuotta kanssasi ollut naisihminen eräänä aamuna ilmoittaisi olevansa lesbo ja muuttaisi Ruotsiin. Voi Lucas, minkä teit! Sitten alkoi tulla juttua Episode 2:sta. N'Sync, rakkaustarina avaruudessa, toiminta ja seikkailu vain sivuosissa... nyt se lesbo on tullut takaisin tallomaan muniani korkokengillä!

No, minä ja muut Wanhat parrat katsomme Star Warsimme yhä vissiin kotona ja teeskentelemme, ettei koko ykköstrilogiaa ole tehtykään. Luojan kiitos niitä kolmea viimeistä ei tehdäkään.

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
En halua katsoa.

Mikä %¤#&! näitä vilmistudioita nykyaikana riivaa? Ihmeisille syydetään trailereissa tulevien filmien kaikki parhaat palat jo hyvissä ajoin ennen varsinaisen elokuvan julkaisua, jolloin "kokemus" elokuvateatterissa lässähtää: "Joo, nyt tulee se kohta, joo, tää kohta on tosiaan aika hiano..." Jo monta filmiä olen onnistunut itseltäni pilaamaan ylenmääräisiä trailereita katsomalla. Jurassic Park III:n (olemattomasta) juonesta ja tapahtumista tiesin etukäteen käytännössä kaiken trailereiden ansiosta. Trailerit haisee.

Nyt en takuulla katso. Saatana.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Maestro

Jar Jar Binks esiintyy kahdessa trailerissa kolmesta, jotka julkaistiin jo aiemmin. Uusinta en ole vielä päässyt näkemään.
Jaa, no voi perse. Siinä trailerissa, jonka näin elokuvateatterissa n. kuukausi sitten ei näkynyt Binksiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy