EPIC THREAD: MitÄ viddua make "THE FAILED VERSION"

  • 3 030
  • 31
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä ketjussa on kaikki ainekset klassikkoon, eikä vähiten liitekuvien vuoksi.

Vastaan A.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liitekuvien ansiosta jo nostan tämän ketjun yhdeksi kaikkien aikojen parhaista. Heittämällä menee top-100 osastoon.

Vastaan A.

Edit. Jo toinen samanlainen ketju! Montako vielä tulee? Itse veikkaan, että vielä yksi tulee. Ja samalta henkilöltä toki kaikki :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään niin hyvä ketju, että sen aloittaja päätti laittaa avauksen kaksi kertaa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Pahoittelen, tuli pieni kämmi tämän Jatkoajan kanssa, ja näitä ketjuja ei näköjään saa poistettua. Anteeksi tuplaketjuista! Poistakaa tämä mahd. pian, pyydän.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Se on rintamasuunta seinää päin ja tuo ruumista markkeeraava tikku-ukko on sohvan alla, palasina. Poliisi on jo ovella.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Yli 9000 tuntia paintissa, vastaus on kuitenkin vaihtoehto A.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Vaihtoehto B ja makaan vielä puoliksi sohvan ulkopuolella kuten kuvassa. Tekee muuten hyvää vatsalihaksille.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lainaus siirretty tuosta toisesta samaa nimeä kantavasta ketjusta.

Mahtava ketju ja todella tyylikkäästi tehdyt kuvat!
Yleensä makaan kyljelläni oikeassa reunassa, ja katson telkkaria läppärin yli.


Kuvat ovat tosiaan tyylikkäät. Täällä vaihtoehto A on oikea, mutta itsehän makaan sohvalla täysin samalla tavalla kuin Red Label. Onneksi sohvat eivät sentään ole samat.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikea ratkaisu on totta kai kulmasohva. Voi pötkötellä sitten ihan miten päin vain töllöä katsellessa. Yleensä makaan poikittain telkkariin nähden, mutta jostain syystä leffoja katsellessa tulee usein käännyttyä niin, että jalat osoittavat telkkarin suuntaan.

Hieno ketjunavaus, Chapeu käyttäjä Kai Nu Laiselle!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Istujat päissään.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
*ei mitään*
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sohvani on yksiöni olohuoneessa asennossa A, istun kuitenkin sohvallani televisioon nähden siten, että asentoni on kuin istuisin sohvalla joka on asennossa B. Oikea poskeni on kohti ruutua. Jos minulla on vieras kylässä, niin istun nenä kohti televisiota. Jos minulla on nainen kylässä, niin vasen poskeni on kohti tv-ruutua, sillä makaan silloin naisen päällä otsa kohti jääkaappia. Niin se on, niinhän se vain on.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Mulla on kaks sohvaa. Vitun köyhät.

Hah. Älä rupee. Mulla on kolme. Ja kaikki on asennossa B. Toki yksi niistä on parvekkeella. Samassa paikassa ikäänkuin kuin toinen olohuoneen sohvista, mutta vain toisella puolella seinää. Siinä on sekin hyvä puoli, että sinne voi tarvittaessa laittaa sen vitun apinan (tuttu säilytätkö banaanisi... -ketjusta) syömään sitä väärin säilytettyä banaaniansa samalla, kun yrittää kurkkia telkkaria verhojen lomasta ja lahdata niitä kusipääkärpäsiään.
 

penzwei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Kolme sohvaa, kaksi niistä valkokangasta vastapäätä(A), yksi samalla seinällä kankaan kanssa(ihmismäärästä riippuen optio siirtää B-positioon).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös