Epämieluisin pudotuspelivastustaja?

  • 1 064
  • 18

Epämieluisin pudotuspelivastustaja?

  • Tuto

  • IPK

  • JoKP

  • Keupa

  • Ketterä

  • Kiekko-Vantaa

  • RoKi

  • Hermes

  • Hokki


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Gemondo

Jäsen
Yksinkertainen kysymys; mitä joukkuetta et haluaisi Jokereiden kohtaavan kevään pudotuspeleissä?
 

Gemondo

Jäsen
Itse itselleni vastaten: RoKi.

Tulee vahvasti samat vibat kuin viime kauden Hermeksestä. Vaikuttaa sitkeältä, suurella sydämellä pelaavalta joukkueelta. Muutama huippuyksilö (#azevedo), jotka voivat ratkoa pelejä yksinään. Muuten melko harmaata massaa (#jyp #lukko). Ainoa joukkue jota vastaan pudotuspelisarjaan lähteminen tämän kevään Mestiksessä hieman jopa pelottaisi.

Logistiikan kannalta Helsinki-Rovaniemi olisi myös paskin vaihtoehto. Joten toivokaamme parasta (#KiVa) ja pelätkäämme pahinta.
 

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Voi teidän kanssa kun nyt on taas koko maa ja tontit myyty.. musta se ajatus pitäs heivaa v*ttuun et meidän pitäis olla ylivoimasia joissain peleissä. Ku ei se aina urheilussa mee niin. Meidänki jätkille perkeleesti parempi näin, että vaikeuksia kohdataan. Ei me mitää kermaperseitä olla
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Mulle ainoastaan Hokki tai KeuPa olis sellaisia ikäviä, kun oletan niiden kohtaamisen tarkoittavan karsintaotteluita. Tosin pieni sauma on Top3 sijoilta saada KeuPaa vastaan ja sitten se ei ois ikävä ollenkaan. Mulle on aina ollu lopulta aika sama, kun vastustaja mikä tulee on voitettava. Ennakkoon helpompi onkin taas asenteelta vaikeampi. Mielummin vastus jonka ottaa tosissaan, niin ei tule ohipelejä.
 
On tullut seurattua Jokereita tällä kaudella suurella mielenkiinnolla niin oli pakko myös antaa ääni täällä.

Itse äänestin keupaa siitä syystä että se ei kiinnosta ketään eikä ole koskaan kiinnostanutkaan. Eli yleisöä olisi todella vaikeaa saada.

Toivoisin 7 pelin finaalisarjan jossa olisi (Jokereiden lisäksi) joko RoKi, JoKP, TuTo tai Hermes. Olisi hallit täynnä.
 

Tiki30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Riemu
On tullut seurattua Jokereita tällä kaudella suurella mielenkiinnolla niin oli pakko myös antaa ääni täällä.

Itse äänestin keupaa siitä syystä että se ei kiinnosta ketään eikä ole koskaan kiinnostanutkaan. Eli yleisöä olisi todella vaikeaa saada.

Toivoisin 7 pelin finaalisarjan jossa olisi (Jokereiden lisäksi) joko RoKi, JoKP, TuTo tai Hermes. Olisi hallit täynnä.
KeuPa on myös ollut oikein kunnon musta hevonen tällä kaudella, kukaan ei oikein tainnut odottaa porukalta mitään mutta niin vain on tällä hetkellä neljäntenä sarjassa.
 

Nortti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Roki, koska se on ollut hankala vastustaja viime ja tällä kaudella.
Roki pelaa ailahtelevasti.Parhaana hakkaa kaikki, heikkona häviää kaikille.
Pelaa sääntöjen rajoilla ja on varsinainen muukalaislegioona.
Heille häviäminen on vaikeaa, koska ovat Lapista ( Joukkue, ei kovin monta pelaajaa).
Ei houkuta yleisöä.Rovaniemelle on pisin matka.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ylläty, että tuplavieraspelien aikaan tehdyssä kyselyssä ko. jengi nousee korkeimmalle. Tulokset vääristyvät herkästi tällaisessa hetkessä.
 

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Hermes tottakai. Tulee olemaan keväällä inhottava vastus jälleen.

Mutta meidän odotukset on niin suuria, niin ollaan itsellemme pahin vastus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös