Brädihän on piste per peli -tahdissa NHL:ssä.Mitäs luulette, pääseekö ketään ex-Pelikaaneista ensi kaudella kirkkaisiin pelaamaan? Potentiaalisia nimiä ois Lambert, ehkä Kokko? Nikkasen tai Kokkosen mahiksiin en usko vielä ihan ensi kaudella.
Ihme on, jos ei vähintääkin saa mahdollisuutta kokeilla kirkkaissa valoissa AHL pisteiden perusteella. Sen verran tehokas kausi alla. Vaikkei koto-liigassa junnuna onnistunutkaan muiden suurlupausten tavalla, niin pidän kyllä edelleen yhtenä potentiaalisimpana suomalaisena änäriin. Kenties pelitapa sopii merten taakse paremmin kuin tänne? Toivottavasti lunastaa ne kaikki aikaisemmat odotukset. Kiekolliset taidot ainakin ovat sellaisella tasolla, mihin suurin osa pelaajista ei ikinä yllä ja joita "ei voi opettaa".Brädihän on piste per peli -tahdissa NHL:ssä.
Mulle tulee nimestä Ilkka Kaarna vaan mieleen vanha Iskun päätykatsomo, josta yli puolet oli vihreän seinän peitossa. Mediakuutiosta ollut tietokaan, vaan saman päädyn nurkassa oli valkokangas. Oi niitä aikoja kun siinä näytettiin kolmen pikselin voimalla pelaajaesittelyvideota ja Du Hast pauhasi!En tiedä meneekö kategoriaan, mutta Ilkalle on menossa mainintaa.
Suuri kunnia hänelle, että suosikkijoukkueemme vielä taivaltaa.
Kuudelle miehelle hieno kunnianosoitus - tässä ovat tuoreet Jääkiekkoleijonat - SuomiKiekko
Suomen Jääkiekkomuseo ry:n hallituksen asettama aatelointitoimikunta on valinnut kuusi uutta Jääkiekkoleijonaa. Vuonna 2024 Jääkiekkoleijonien joukkoon on valittu upeat pelaajaurat tehneet Jussi Jokinen (Jääkiekkoleijona #275), Lasse Kukkonen (#276) ja Pekka Rinne (#277). Lisäksi saman...www.suomikiekko.com
Ei Ilkan aikana tapahtunut mitään, mutta siinä pelastettin Lahtelainen pääsarjakiekkoilu.Mulle tulee nimestä Ilkka Kaarna vaan mieleen vanha Iskun päätykatsomo, josta yli puolet oli vihreän seinän peitossa. Mediakuutiosta ollut tietokaan, vaan saman päädyn nurkassa oli valkokangas. Oi niitä aikoja kun siinä näytettiin kolmen pikselin voimalla pelaajaesittelyvideota ja Du Hast pauhasi!
Du hast voisi tulla takaisin minun puolesta.Mulle tulee nimestä Ilkka Kaarna vaan mieleen vanha Iskun päätykatsomo, josta yli puolet oli vihreän seinän peitossa. Mediakuutiosta ollut tietokaan, vaan saman päädyn nurkassa oli valkokangas. Oi niitä aikoja kun siinä näytettiin kolmen pikselin voimalla pelaajaesittelyvideota ja Du Hast pauhasi!
Ainoa oikea - Tinan Simply the best.Du hast voisi tulla takaisin minun puolesta.
Aika monia biisejä on ollut ja Du hast selkeä ykkönen itselle, toisena sitten Hells Bells ollut ihan ok.
Oli ne hienoja aikoja kun Du hast paukkui ja Karra Sihvosta, Komarovin leksaa ja Heleniuksen Samia tulee savuista askiin ja tiesi että tänään taas sattuu ja tapahtuu vaikka ei välttämättä voitettaisi.
Ei Ilkan aikana tapahtunut mitään, mutta siinä pelastettin Lahtelainen pääsarjakiekkoilu.
Tämmöistä Tepsin osiossa. Saadaan mahdollisesti ihailla Benin otteita Liigassa jatkossakin.Ben Blood tänään Myllyn Rossossa lounaalla Tepsin klubitakki päällä olevan jannun kanssa.
Sivusilmällä vilkaistuna klubitakkijanari esitteli muutamaa A4-paperia ja molemmilla näytti olevan hauskaa.
Eki on huumorimies ;)Tämmöistä Tepsin osiossa. Saadaan mahdollisesti ihailla Benin otteita Liigassa jatkossakin.
Sen verran katkeria kommentteja Kallio laukonut Bloodista, että noinkohan olisi yli päässyt.Tämmöistä Tepsin osiossa. Saadaan mahdollisesti ihailla Benin otteita Liigassa jatkossakin.
Ehkä ne tarvii filmaajan kun Nurmi lähti menee. Vitsi vitsi.Mihin ne Bloodia tarvitsee, kun on Lauridsen?
Veikkaisin että huumoria ollut viesti kun tarkemmin lukee tuota sivua..Mihin ne Bloodia tarvitsee, kun on Lauridsen?
Veikkaisin että huumoria ollut viesti kun tarkemmin lukee tuota sivua..
No just silloin tapahtui ja paljon. Saatiin joku roti talouteen.Ei Ilkan aikana tapahtunut mitään, mutta siinä pelastettin Lahtelainen pääsarjakiekkoilu.
Ei taida olla. Tuli pelsuunkin vasta aika myöhään joten ei tainnut hirveästi olla ottajia silloin. Enkä usko että tuo juuri HIFK ottelussa tullut loukkaantuminen ja 11 peliä viimekauteen on osakkeita ainakaan nostanut.Onkohan viime kauden maalivahdilla Johan Gustafssonilla vielä sopimusta mihinkään, kun en ainakaan itse mitään tietoa hänen sopimuksestaan löytänyt. Tuli vaan mieleen, että tässähän voisi olla ihan hyvä veskari omaan joukkueeseen.
Jotenkin kutina että olisiko ura jopa paketissa? Päävamma taisi olla kyseessä kuitenkin ja niistä ei koskaan oikeen tiedä miten parantuu + rikkonaisia kausia sekä ura alamäessä niin en yllättyisi lopettamisesta.
Ei taida olla. Tuli pelsuunkin vasta aika myöhään joten ei tainnut hirveästi olla ottajia silloin. Enkä usko että tuo juuri HIFK ottelussa tullut loukkaantuminen ja 11 peliä viimekauteen on osakkeita ainakaan nostanut.
Jotenkin kutina että olisiko ura jopa paketissa? Päävamma taisi olla kyseessä kuitenkin ja niistä ei koskaan oikeen tiedä miten parantuu + rikkonaisia kausia sekä ura alamäessä niin en yllättyisi lopettamisesta.
Kyseessä on muutenkin vanhantyylin peittävä molari, joka ei paljon sivuttain liiku. Ei sopinut miehen tyyli Liigaan ollenkaan.Onkohan viime kauden maalivahdilla Johan Gustafssonilla vielä sopimusta mihinkään, kun en ainakaan itse mitään tietoa hänen sopimuksestaan löytänyt. Tuli vaan mieleen, että tässähän voisi olla ihan hyvä veskari omaan joukkueeseen.
Kyseessä on muutenkin vanhantyylin peittävä molari, joka ei paljon sivuttain liiku. Ei sopinut miehen tyyli Liigaan ollenkaan.