Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 375 637
  • 8 234

F#21

Jäsen
Eipä tuo oikeastaan ole arvuuttelua. Laakso on ollut tällä kaudella niin hyvä, etten usko että ainakaan häneltä olisi paikkaa vienyt.
Nimenomaan arvuuttelua se pelkästään on.

Laakso on muutamat viime pelit pelannut ihan jees, mutta mielellään näkisin tuossa pakistossa yhden nuoremmankin jätkän opettelemassa liigavauhtiin ja tällä hetkellä se tarkottaisi alkuun tuota Laakson paikkaa.
Rindellin näen vain parempana sekä potentiaalisempana pelaajana kuin tämän hetken Winbergin, Seppälän tai Ulanderin.
Tällaisten nyanssien hierominen kertoo omalta osalta siitä, että oma tyytyväisyys joukkueeseen on kasvanut kauden alusta melko paljon.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Vähän harmittaa vieläkin tuo Rindellin siirto Jukureihin. Ainakin siellä pelannut ihan mallikkaasti, joten olisiko ollut mahdollista ottaa paikka myös HIFK:ssa, esim. Laakson tilalla? No, se on vain arvuuttelua.
....

Meillä ei oikein riitä kärsivällisyys ajaa junnuja sisään. Siellä on samanlaisia tehoja junnuissa tehneet Ulander ja Seppälä jo sopumispelaajia ja tie ylös on aika tukossa. Hyvä vaan, että löysi tien liigaan. Voidaan ostaa sitten takaisin, niin kuin meillä on tapana.
 

F#21

Jäsen
Meillä ei oikein riitä kärsivällisyys ajaa junnuja sisään. Siellä on samanlaisia tehoja junnuissa tehneet Ulander ja Seppälä jo sopumispelaajia ja tie ylös on aika tukossa. Hyvä vaan, että löysi tien liigaan. Voidaan ostaa sitten takaisin, niin kuin meillä on tapana.
Juuri näin, se tässä vähän harmittaakin. Hyökkäykseen löytyy nyt muutama potentiaalinen nuori pelaaja, mutta puolustukseen ei. No sai Winberg alkukaudesta muutaman pelin kokeilla, mutta ei lyönyt lävitse. Sen jälkeen ei muita yrittäjiä olekaan näkynyt.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Juuri näin, se tässä vähän harmittaakin. Hyökkäykseen löytyy nyt muutama potentiaalinen nuori pelaaja, mutta puolustukseen ei. No sai Winberg alkukaudesta muutaman pelin kokeilla, mutta ei lyönyt lävitse. Sen jälkeen ei muita yrittäjiä olekaan näkynyt.

Tai Winberg pelasi jopa paremmin kuin Ahonen sillä hetkellä. Mutta koska on junnu sai siirtyä imemään tuppea sillä aikaa, kun Ahonen ”löytää pelinsä”.

Jos oltaisiin oltu voittoputkessa niin ehkä Ahonen olisi saanut mennä katsomoon. Kuka tietää.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Nimenomaan arvuuttelua se pelkästään on.

Laakso on muutamat viime pelit pelannut ihan jees, mutta mielellään näkisin tuossa pakistossa yhden nuoremmankin jätkän opettelemassa liigavauhtiin ja tällä hetkellä se tarkottaisi alkuun tuota Laakson paikkaa.
Rindellin näen vain parempana sekä potentiaalisempana pelaajana kuin tämän hetken Winbergin, Seppälän tai Ulanderin.
Tällaisten nyanssien hierominen kertoo omalta osalta siitä, että oma tyytyväisyys joukkueeseen on kasvanut kauden alusta melko paljon.
Joo, mutta tuo Rindellin paremmuus voi hyvin paljon johtua siitä, että hän on saanut pelata ja saanut vastuuta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai Winberg pelasi jopa paremmin kuin Ahonen sillä hetkellä. Mutta koska on junnu sai siirtyä imemään tuppea sillä aikaa, kun Ahonen ”löytää pelinsä”.

Jos oltaisiin oltu voittoputkessa niin ehkä Ahonen olisi saanut mennä katsomoon. Kuka tietää.

No näinkin varmaan, mutta kyllähän täällä myös pää märkänä huudettiin lisää äijiä takalinjoille, vaikka varmaan kaikille oli selvää, että ainakaan Ulanderin saumat päästä pelaamaan ei siitä nouse, jos joku Järvinen tuonne tulee.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yritin tuossa hivenen kaivella tietoa mitä hurrit ovat ollee Malmössä/Luleåssa olleet mieltä Rask/Tyrväinen kaksikosta, mutta hivenen kiven alla informaatio tai stten mä luulen mun toisen äidinkielen olevan vain aika paska.

Onko joku seurannut kavereiden otteita lahden toisella puolen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Yritin tuossa hivenen kaivella tietoa mitä hurrit ovat ollee Malmössä/Luleåssa olleet mieltä Rask/Tyrväinen kaksikosta, mutta hivenen kiven alla informaatio tai stten mä luulen mun toisen äidinkielen olevan vain aika paska.

Onko joku seurannut kavereiden otteita lahden toisella puolen?
Muistan lukeneeni jostain (JA/IS tms.) että ainakin Tyrväinen on ollut seuransa fanien mieleen fyysisyydellään.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Yritin tuossa hivenen kaivella tietoa mitä hurrit ovat ollee Malmössä/Luleåssa olleet mieltä Rask/Tyrväinen kaksikosta, mutta hivenen kiven alla informaatio tai stten mä luulen mun toisen äidinkielen olevan vain aika paska.

Onko joku seurannut kavereiden otteita lahden toisella puolen?

Iltasanomissa oli juttua Tyrväisestä.
 

444

Jäsen
Tehkää itsellenne palvelus ja mykistäkää selostus. Hyissaatana. Plomperi. Ääänd. Ja mitä niitä muita olikaan...
Mutta hieno hatullinen Äääändiltä. Ei mitään räkämaaleja, vaan ranteella ylänurkkia kutitellen.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tehkää itsellenne palvelus ja mykistäkää selostus. Hyissaatana. Plomperi. Ääänd. Ja mitä niitä muita olikaan...
Mutta hieno hatullinen Äääändiltä. Ei mitään räkämaaleja, vaan ranteella ylänurkkia kutitellen.

Älä ny... Ehdotan joulupatakeräystä tämän selostajan saamiseksi Telialle, ja nimenomaan IFK:n otteluita selostamaan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Yritin tuossa hivenen kaivella tietoa mitä hurrit ovat ollee Malmössä/Luleåssa olleet mieltä Rask/Tyrväinen kaksikosta, mutta hivenen kiven alla informaatio tai stten mä luulen mun toisen äidinkielen olevan vain aika paska.

Onko joku seurannut kavereiden otteita lahden toisella puolen?

Pari peliä nähnyt vaan, eikä ihan hirveää analyysia voi tehdä, mutta siellähän nuo mukana pyörivät:)
JOS pelkästään pisteitä katsotaan, niin 16 matsiin pelaajien yhteispisteet 5+8=13. Samaan aikaan toisaalla, eli IFKssa jannu Ruotsista on naputellut ujosti 18 otteluun 8+7=15.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tehkää itsellenne palvelus ja mykistäkää selostus. Hyissaatana. Plomperi. Ääänd. Ja mitä niitä muita olikaan...
Mutta hieno hatullinen Äääändiltä. Ei mitään räkämaaleja, vaan ranteella ylänurkkia kutitellen.

En tiedä mitä tapahtui mutta mua ei selostus yhtään ärsyttänyt. Lähinnä viihdytti. Etenkin se kun tuli aika selväksi mitä jengiä selostaja itse kannattaa.

Aika hyvin lähti muuten Andin kuti ranteella.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Kibellä hyvä ei verkkainen vaan lungi ote selostamossa.

Eronen ja Tyrväinen näyttävät siltä miltä aikaisemminkin, hyvä perusvarma ote ja omat vahvuudet säilyneet.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Urheiluruudussa oli Igor Larionovin haastattelu - Larionovin mukaan hän ehdotti aikoinaan että Miro Heiskanen pelaisi vielä yhden kauden HIFK:ssa, ennen siirtymistä NHL:ään. Larionov totesi jo nyt tiedetyn eli HIFK uskoi Larionovia - jälleen mielenkiintoinen yhteys HIFK:n ja Larionovin välillä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Urheiluruudussa oli Igor Larionovin haastattelu - Larionovin mukaan hän ehdotti aikoinaan että Miro Heiskanen pelaisi vielä yhden kauden HIFK:ssa, ennen siirtymistä NHL:ään. Larionov totesi jo nyt tiedetyn eli HIFK uskoi Larionovia - jälleen mielenkiintoinen yhteys HIFK:n ja Larionovin välillä.

En gång IFK, alltid IFK
 

Kendofutari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja Chicago Blackhawks
Urheiluruudussa oli Igor Larionovin haastattelu - Larionovin mukaan hän ehdotti aikoinaan että Miro Heiskanen pelaisi vielä yhden kauden HIFK:ssa, ennen siirtymistä NHL:ään. Larionov totesi jo nyt tiedetyn eli HIFK uskoi Larionovia - jälleen mielenkiintoinen yhteys HIFK:n ja Larionovin välillä.
Eikö se tilanne mennyt niin, että Heiskanen sai aivotärähdyksen jossain CHL-ottelussa, minkä takia Miro ei päässyt edes training campille, ja näin ollen ei päässyt sinä vuonna edes yrittämään päästä tarunhohtoiseen?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös