ensimmäinen jatkoaikalaisten kihlaus: aHab & Honug

• 2 119
  • 28

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Onnea!

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onnea! Oletan kuitenkin että ovat tunteneet toisensa jo entuudestaan ettei rakkaus ole syttynyt Jatkoaikaan kirjoitettujen viestien perusteella. :)

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
juhlallista

onnea valitsemallanne tiellä ja olkoon tuomari teille suosiollinen. Muistakaa, että peli jatkuu aina sen 60 minuuttia. Muistakaa käyttää aikalisää, jos palikat lipsuvat käsistä. Kootkaa parhaat kyvyt yhteen ja pistäkää ne peliin puolestanne tärkeimmillä hetkillä ja luottakaa siihen kokemukseen. Älkää vaipuko virkamies kiekkoiluun vaan pitäkää hauskaa ja jalat liikkeellä niin tulosta syntyy varmasti....

Onnea minunkinpuolestani

Täällä jossakin....Masaman

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja jos meno muuttuu liian kiivaaksi, niin ainahan voi anoa suljetulle pääsyä :p

Onnea vaan täältäkin!

Honug

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja sitten jos tähän väliin sopii kertoa, että emme ole menneet kihloihin. :p

Mutta kiitoksia kovasti onnitteluista ja Cairnsille etenkin SUURET KIITOKSET! :mad:

Honug

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta toki.. Häälahjat voisin huolia etukäteen ja mielellään rahana.. ;)

Bob77

Jäsen
Onnea! kumpi on tuleva morsian? vai taivalletaanko tässäkin rakkaustarinanassa sen tämän nykyaikaisen, kahden sulhasen politiikalla?

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Tämä huhumylly siis sai alkunsa jatkoajan irc-kanavalla ja tämä jatkoajan ikioma velikulta Cairns, joka kaukalossakin tunnetaan melkoisena suunsoittajana (tästä todisteena hurjat jäähymäärät), ei osaa näemmä kaukalon ulkopuolellakaan lopettaa ajoissa...

Cairnsin väite ei siis pidä paikkansa. Kiitos kumminkin onnitteluista. Ja älkää huoliko, aHab on vielä suht nuori, fiksu ja filmaattinen kaveri, kyllä hän sen oikean vielä löytää.

Jatkoajan keskustelupalstan säännöistä:

"Huhujen levittely ilman taustatietoa ei ole sopivaa."

"Moderaattorit valvovat näiden sääntöjen noudattamista. Sääntöjen perusteella kirjoituksia voidaan poistaa sekä siirtää ja kirjoitusoikeuksia peruuttaa pysyvästi tai määräaikaisesti."

Niin moderaattorit.... olikos se viikon pelikielto passeli näin ensikertalaiselle?

Viimeksi muokattu:

theref

Jäsen
Selvennys

Selvennyksenä kaikille, tämä asia ei pidä paikkaansa! Sellainen läppä vain lähti liikkeelle tuolla #jatkoajalla.
Ei kun kaikki mukaan sinne vaan, kuten tästäkin huomasi, koko ajan ei jutella kiekosta =)

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti aHab
Niin moderaattorit.... olikos se viikon pelikielto passeli näin ensikertalaiselle?
No menköön nyt tämän kerran, kun kerran tämä ensimmäinen kihlausuutinen osoittautui vielä ankaksi. Mutta varoituksen saat kuitenkin.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
kääk

voi vittu, ihan varoitus...

...ja kyllä mä kaukalossa enemmänkin teen kuin soitan suuta ;)

...ohhoh...herre gud...

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: kääk

Viestin lähetti Muksu

Ei, ei, ei. Ei sulle Cairns, vaan tuolle toiselle, aHabille.

Jahas, moderaattorit toimivat siis yhtä johdonmukaisesti kuin ennenkin...

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Siis mä en nyt oikein tajunnu, Cairnshan tuota uutisankkaa levitti vastoin jatkoajan sääntöjä, mistä aHab sai varoituksen?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Voi vitalis! Olin jo suunnitellut seremonian kyseisten nickien mahdollisen yhteisen suosikkiseuran erätauolle; häämarssin olisi hyräillyt Sakari "Kuopion Pavarotti" Kuosmanen, vihkimisen olisi suorittanut Martin Saarikangas kypärä päässään, riisiä olisivat heitelleet junnupelaajat ja turvamiehinä olisivat toimineet P.Nielikäinen ja K.Haakana.

Tilaisuuden huipentumana morsius- ja sulhaspuvut olisi vedetty hallin kattoon - siis symbolisesti - ei niiden olisi tarvinnut alasti jäädä. Toki morsian olisi saanut jäädä, jos itse välttämättä haluaisi, emme mieskatsojina lähde sovinistisesti rajoittamaan naisen vapauksia;).

Jos vihkiminen tapahtuisi Hjallis Areenalla, niin kattoon pitää kyllä ehdottomasti jättää tilaa myös Vladimir Machuldan paidalle. Machuldahan ratkaisee tänä keväänä mestaruuden Jokereille ja saa syksyllä (Saipassa pelatessaan) paitansa kattoon ilman muuta.

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Derby Country
Siis mä en nyt oikein tajunnu, Cairnshan tuota uutisankkaa levitti vastoin jatkoajan sääntöjä, mistä aHab sai varoituksen?

Eiköhän tässä ole kyse ihan rehellisestä kiusanteosta ja vitsailusta, ei vakituista hätää siis :)

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pari syytä miksi minulla on...ns."vapaat kädet"

1) multa tippuu heti hanskat, jos mua "rikotaan"
2)mun isäpuoli on Flonaldo, ja hänellä on rajaton valta.

ymmärsittekö? jos ette niin käykää #jatkoaika kanavalla aina joskus, se virkistää kehoa ja mieltä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy