Mua hiukan kuumottelis jos olsin toi Ojiksen valinnut kaveri.Ojamäki teki pari ja vissiin eka maali olisi myös pitänyt mennä hänelle Merelän sijaan. Saa nähdä korjaako Liiga pelin jälkeen.
Mua hiukan kuumottelis jos olsin toi Ojiksen valinnut kaveri.Ojamäki teki pari ja vissiin eka maali olisi myös pitänyt mennä hänelle Merelän sijaan. Saa nähdä korjaako Liiga pelin jälkeen.
Merelä kiekkoon viimeisenä osui. Näkyy uusinnoista, kun kiekko muuttaa hänen mailastaan suuntaa. Parhaiten näkyy ylhäältäpäin kuvatussa klipissä.Ojamäki teki pari ja vissiin eka maali olisi myös pitänyt mennä hänelle Merelän sijaan. Saa nähdä korjaako Liiga pelin jälkeen.
Tätä nauroin itsekin, ihan pokkana otti onnittelut vastaan. Kyllä tuo niin selvästi näkyy että taisi ratketa pian tämä skaba.Ei se kyllä Merelään osunut, mitä kaikki uusinnat myös näin. Merelä a-luokan kusipää, kun tuuletti maalia omanaan :)
En ole kisassa, eikä mitään suhteita ole Tikitiin.. Tää on vähän kaksi piippunen homma. Tokkiisa sitä venyttäisi sääntöjä vähän ja rehdisti maksaisi Tikiti:lle, kun ihan selvästi näkee, ettei Merelä siihen kiekkoon osunut ja maali pitäisi merkata Ojamäelle, jolloin Ojamäki olisi tehnyt 3 maalia.
Laitoin joka paikassa liigalle viestiä et nyt vittu hommat kuntoon. :D
Ja joo mennään liigan tilastojen mukaan joten jos tätä ei korjata niin itken itseni uneen loppu kauden jokaisena iltana.
Tää on muuten hyvä pointti, et mitä jos tämä korjataan vaikka viikon päästä.Tai jos ne korjataan viikko sen jälkeen, kun Kemppainen on iskenyt hatun.
Säännöt on sääntöjä ehdottomasti. Ei armoa.En ole kisassa, eikä mitään suhteita ole Tikitiin.. Tää on vähän kaksi piippunen homma. Tokkiisa sitä venyttäisi sääntöjä vähän ja rehdisti maksaisi Tikiti:lle, kun ihan selvästi näkee, ettei Merelä siihen kiekkoon osunut ja maali pitäisi merkata Ojamäelle, jolloin Ojamäki olisi tehnyt 3 maalia.
Mutta säännöt on säännöt.
Kus*nen homma, mutta toivottavasti Liiga korjaa, niin sitten menisi viimeistään oikein.
Ja sittenkö jos niihin tulee korjaus, ei enää mennä?Liigan tilastojen mukaan mennään niin kauan kuin niihin tulee korjaus.
Ja sittenkö jos niihin tulee korjaus, ei enää mennä?
Itse viimeksi vuonna 2014 laitoin jostain Ville Vahalahden pistemerkinnästä viestiä Facessa, ja sieltä tuli vastaus että tarkistettu ja korjattu. Eli kai se sitten katsojienkin puolesta on voitu korjata.Jos Liigan tilastoihin tulee muutos, tottakai sen mukaan mennään silloin. Jos Tappara ei pyydä korjausta maalintekijöihinsä, niin tuskin Liigakaan sitä tekee. Tällöin veto ei ole valitettavasti vielä päättynyt.
Kyllä Liiga ja Tappara ihmettelee, että mitä tapahtui kun joku Tikiti spämmii joka puolelta korjauspyyntöä jostain syyskuisesta läpsyttelystä. Kerkesin vasta laittaa Twitteris, IG:ssä ja sähköpostilla. Pitää vissiin toi Face vielä kokeilla. Menee jo hieman noloksi, sori siitä :D
Hei mä pistin jo pelkästään siks, että Merelä omi ihan turhaan ton ittelleen.Kyllä Liiga ja Tappara ihmettelee, että mitä tapahtui kun joku Tikiti spämmii joka puolelta korjauspyyntöä jostain syyskuisesta läpsyttelystä. Kerkesin vasta laittaa Twitteris, IG:ssä ja sähköpostilla. Pitää vissiin toi Face vielä kokeilla. Menee jo hieman noloksi, sori siitä :D
Jos mulla olisi tässä 2 kiloo pelis, niin menisin huomenna varmaan sinne liigan officelle asti korjaamaan asian vaikka sitten ihan omakätisesti.Kyllä Liiga ja Tappara ihmettelee, että mitä tapahtui kun joku Tikiti spämmii joka puolelta korjauspyyntöä jostain syyskuisesta läpsyttelystä. Kerkesin vasta laittaa Twitteris, IG:ssä ja sähköpostilla. Pitää vissiin toi Face vielä kokeilla. Menee jo hieman noloksi, sori siitä :D