Ensi vuoden mestari?

  • 2 968
  • 41

Kuka on ensi vuoden mestari?

  • Jokerit

    Ääniä: 32 14,7%
  • Blues

    Ääniä: 11 5,0%
  • Saipa

    Ääniä: 6 2,8%
  • Tappara

    Ääniä: 13 6,0%
  • TPS

    Ääniä: 28 12,8%
  • HPK

    Ääniä: 17 7,8%
  • Jyp

    Ääniä: 6 2,8%
  • Kärpät

    Ääniä: 32 14,7%
  • Lukko

    Ääniä: 4 1,8%
  • Pelicans

    Ääniä: 6 2,8%
  • Ilves

    Ääniä: 7 3,2%
  • Hifk

    Ääniä: 41 18,8%
  • Ässät

    Ääniä: 15 6,9%

  • Äänestäjiä
    218
  • Poll closed .

Webeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensi vuoden mestari sm-liigassa?

Eli siis kysyn kuka on ensi vuoden mestari? Laitoin sen tänne koska en jaksa kopioda tätä sm-liigan kaikkien joukkueiden keskustelu osiolle niin siks laitoin sen tänne. (Äänestys voimassa niin monta päivää kuin on sm-liigan alkuun eli 16)
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eiköhän Jokerit palauta kannun sinne mihin se kuuluukin, eli Ilmalan limupalatsiin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vastataan nyt vaikka IFK. Pronssimitalistin tietävät lienee kaikki. =)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Missä on "joku muu"?
Eikäkö ihan tosissaan tämä minun enustukseni menee niin UFO-linjalle, ettei sitä kehtaa edes tässä sanoa. Noh, ei se kuitenkaan ole se "joku muu", vaan se on yksi SM-liigan jengeistä. En sitä tässä kuitenkaan kerro, vaan äänestän muuten vaan NYT:
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
TPS normalisoi tilanteen ja tuo Pojan Auran rannoille parin kiertolaisvuoden jälkeen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
TPS normalisoi tilanteen ja tuo Pojan Auran rannoille parin kiertolaisvuoden jälkeen.

Onko muita huumoripohjaisia elokuvia tulossa? Naurattaa niin, että jos minulla olisi kokotekarit, niin tukehtuisin niihin.

PS: entäs se krapula? Tulisit perjantaina 5.9. Ärrä Cuppiin, niin minä vaikka YKSIN kustantaisin Sinulle tuon outoon kokemukseen siivittävän alkoholiannoksen....
 

Aksu

Jäsen
Kärpät. Nuorisokaarti kehittyy koko ajan ja tuo leveyttä koko joukkueeseen. Bacström on liigan kenties paras maalivahti. Parilla hankinnalla kauden aikana hitsautuu pudotuspeleihin mennessä kovaksi porukaksi.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Predator
Onko muita huumoripohjaisia elokuvia tulossa? Naurattaa niin, että jos minulla olisi kokotekarit, niin tukehtuisin niihin.

Ei tuo niin mahdoton ole... Ideaalitilanteessa TPS:llä on liigan paras sentteri (Koivu), liigan johtavat maalitykit (Nurminen, Vahalahti, "Eloranta"), liigan paras puolustus (Vykoukal, Hulkkonen jne) ja liigan paras veskari (Lassila). Yleensä tuolla pärjää, mutta pelataan ensin.

Jaa oma veikkaus? TPS-Kärpät finaalissa, jonka lopputuloksesta on turha edes keskustella.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Onko muita huumoripohjaisia elokuvia tulossa? Naurattaa niin, että jos minulla olisi kokotekarit, niin tukehtuisin niihin.

PS: entäs se krapula? Tulisit perjantaina 5.9. Ärrä Cuppiin, niin minä vaikka YKSIN kustantaisin Sinulle tuon outoon kokemukseen siivittävän alkoholiannoksen....

On se sentään hyvä, että Sinulla ei ole niitä kokotekareita.

Armeliaasti jätän Ärräpää Kupin kaatamatta, sillä olen silloin maalla tutkistelemassa, miksi maksan pirusti kiinteistöveroa kesämökiksi kutsutusta työleiristä. Jos sen sjiaan vielä toiste kärsit moisesta mielenhäiriöstä, otan tarjouksesi vastaan riemunkiljahdusten säestyksellä.

P.S. Ota pitkä loma töistä ja hyvin treenattu luottokortti mukaan, niin katsotaan sitä malariaakin sitten. Jos ei ennen, niin keväällä taas täällä mestaruusjuhlissa.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Jonkun piti antaa ääni SaiPallekin.Se olin minä.Kieltämättä tämä nyt ei ollut kovin realistinen veikkaus.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Ehei pojat, tähän halpaan en mene, heh heh. Kuka nyt Penaa uskaltais töniä.

Muuten olisin kyllä äänestänyt... huh, melkeen menin... siis oikea vastaus on IFK!
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
IFK voittaa finaaleissa Kärpät. Pronssit menee läänimme pääkaupunkiin Hämeenlinnaan.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Annoin ääneni "Porvoosta hieman itään" olevalle joukkueelle. Tämä ihan sen takia, että naapurini hallissa on Saipan kannattaja. Tai hän ei tiedä, että hän on mutta se selviää kyllä hänelle vielä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti IFK. Niin kuin täällä jo aiemmin mainittiin; Miksi Pena meitä kusettaisi?
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan tähän on vastata hifk. Tai no jos ei mestaruutta niin kai nyt ainakin neljän joukkoon...... tai pleijareihin mennään, vai miten on Pena?
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaihtoehtoja oli ensin neljä, HIFK, HPK, Jokerit sekä Kärpät, mutta ajattelin että pääkaupungin ylivoima vie mielenkiinnon muusta (Vai miten se meni?) ja jäi sitten luonnollisesti enää HIFK ja Jokerit jäljelle. Noh, Jokerit ja Jortikka sen pytyn sieltä pokkaa, se on vissi juttu.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Uskon TPS:ään, kovia vahvistuksia, yksi harvoista vahvistuneista. Mikko Koivu riveissä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omiin uskotaan, vaikka tällä hetkellä joukkue ei (paperilla) vielä kauheasti vakuuta.
 

tiikeri

Jäsen
TPS vie vaihteeksi kultaa. Kuten edellä on mainittu, harvoja viime kaudesta vahvistuneita joukkueita. Tasaisen vahva joka osa-alueella ja Jalosen tilalle tullut Jukka Koivu tuo hommaan totuttua ryhtiä, joka oli viime kaudella tipotiessään.
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
HIFK tottakai. Finaaleissa kaatuu Blues puhtaalla pelillä.

IFK:lla on tukenaan ylivertainen materiaali ja tosipeleissä koviin ratkaisuihin venyvä valmennus. Treeneissä on vedetty niin kovaa, ettei harjoitusottelut ole mennyt ihan putkeen, mutta aikataulussa ollaan taatusti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös