Ensi kauden kapteenit SM-liigassa...

  • 1 092
  • 8

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä oma veikkaukseni:

Blues: Krykov
HIFK: Kortelainen: yllätys yllätys kun Soosi lähti
HPK: Peltonen
Ilves: Helminen
Jokerit: Törmänen
JYP: Glad
Kärpät: Laukkanen
Lukko: Laaksonen
Pelicans: Niskanen
SaiPa: Kallioniemi
Tappara: Ojanen
TPS: Lehtinen
Ässät: Korpisalo
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan ja toivon, että Kibe Kuhdasta tehdään kapteeni Hifkiin tulevaksi kymmeneksi kaudeksi. Kölli on jo hyytymässä, parempi ajaa sisään seuraava sukupolvi samantien.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähettänyt käyttäjä Johnny99
Mä veikkaan ja toivon, että Kibe Kuhdasta tehdään kapteeni Hifkiin tulevaksi kymmeneksi kaudeksi. Kölli on jo hyytymässä, parempi ajaa sisään seuraava sukupolvi samantien.

Samaa mieltä. Kuhta esiintyy kentällä aina edukseen, joten hän olisi ainakin sen puolesta hyvä kapteeni.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Poikolaisen Pekka on JYP:n kapteeni ensi kaudella mitä suurimmalla todennäköisyydellä, oli kuluneella kaudella jo varakapteeni. Glad ei ole oikein sen sortin tsemppaaja, että hänestä kapteeni tehtäisiin.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Tepsin kapteeniksi veikkaisin Jani Kiviharjua.
 

TeeVee

Jäsen
Jokerit

Jokerien seuraavan kauden kapteeni on huhujen mukaan Ville Peltonen.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kortelaisesta on viime kauden perusteella tullut pelkkä mulkku. Ainakin ne 5-6 HIFK-ottelua mitä näin oli Kortelainen kaukalon huonoin taidoiltaan ja v:mäisin.

Kortelainen on kuin Korpisalo, tosin sillä erotuksella että Korpisalo osaa jotenkuten pelata.

Veikkaan Kimmo Kuhtaa HIFK:n kapteeniksi.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Kibe kapteeniksi

Kyllä minulle kelpaisi. Hyvä, että moni muukin näyttää olevan samaa mieltä.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Kölli ja kapteenius

Eikös Kölli ollut kapteenina joskus 98? kunnes eräs Ruuttu rupesi avautumaan aivan turhaan.. joten vaikka Köllille tarjottaisiin C:tä, luulisin että kaveri sanoisi "ei käy"..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös