Eniten viestejä?

• 1 505
  • 12

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Kenellähän mahtaa olla eniten viestejä tälle palstalle? Konkarit ilmoittautukoot, niin olisi mukava saada joku lista. Entä kenellä on eniten viestejä/päivä?

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
Kappas, itse olen noussut toiseksi.
Ilmeisesti Arnoldin armeija antaa tasoitusta.
Määrä korvaa laadun vai kuinka? Tällaista satelee:

"Assarii!
Niin asiaa kun asia vain olla voi."

Toisaalta taas: uskomatonta, että joku pyyteli anteeksi, kirjoitettuaan pitkän ja huolellisesti laaditun tekstin palstalle. Niitä tahtoisin nähdä enemmänkin. Sylettää tuollaiset sivuhuomautukset...

<i>Kello noin puoli viisi aamulla ja yövuoro melkein ohi. Tatti otsassa alkaa olla melko suuri ja sen vuoksi tuli tästäkin nyt avauduttua. Ei tässä parempaakaan tekemistä ole, joten en jaksa viestiä poistaa (sivupersoonan huomautus)</i>

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
oho, top10 sijotus! vaudevau, nyt pitääkin sitten alkaa petraamaan ja suoltaa ennennäkemätöntä viestisarjaa, jotta pääsee nousemaan sijoja :)

Rehtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa / Ilves
:)

Yllättävän mitättömiä lukuja verrattuna Futisforumin vastaaviin. No siellä on paljon peeloja janareita, joten ne voi jättää omaan arvoonsa!

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Blaaah. vasta sija 84. (150 viestiä, 2,25 / päivä)

No, lieventävinä asianhaaroina mainitaan esim. kaksi kuukautta lyhempi mukanaoloaika kuin muilla.

Lisäkysymys: montako viesti olette kirjoittaneet "hyvänä" päivänä? Ennätykseni taitaa olla n. 10 viestiä.

Mutta tosiaan jos haluaisi niin 50 turhaa viestiä päivässä ei olisi mahdotonta, mutta eiköhän keskitytä enemmän siihen laatuun, sanoo Jii ja vaikenee lopullisesti... ;)

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Monesko minä olen? Jostain syystä kun yritän avata toista sivua niin tulee ruutuu aina se teksti "Ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon jne.."

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Meitsi oli kivunnut sijalle 135. Hyvä luku, parempi ainakin kun niemisen ATP-ränkki. Työpaikkani exploder (tm)(r)(c) suorittaa jostain syystä samaa laitonta toimintoa, Netscapen toimiessa A OK. Mistähän moinen johtuu? Pitäisi ruveta mittauttamaan hyviä kirjoittajia myös lähetettyjen merkkien määrällä. qwerty qwerty asdasd.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
JÖSSES...

Vai että olen Top-Kympissä yhdeksäntenä! Voihan rähmä, ja suurin osa viesteistä kirjoitettu työajalla ja työkoneella... pitänee ruveta rauhoittumaan...:cool:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Jatkoajan puolesta pitää kyllä kiittää teitä (meitä?) käyttäjiä, taso on pysynyt muutamaa poikkeusta varsin korkeana ja pelätyt chatti-viestit ovat olleet häviävä luonnonilmiö. Tämähän on varsin hyvä trendi, ja ainakin minä näen mielelläni pitkiä viestejä ja keskusteluja - jatkossa enemmän myös Sm-Liiga- puolella. Etenkin vapaassa keskustelussahan on koko ajan vallan mainoita ketjuja. Koetetaan jatkossakin perustella, väitellä, kinata ja keskustella - ja tehdään se fiksusti!

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti Hiili

Määrä korvaa laadun vai kuinka? Tällaista satelee:

"Assarii!
Niin asiaa kun asia vain olla voi."

En tiedä miksi, mutta itselleni tuli Tommyn kohdalla mieleen sama.

(Mitäs niistä chat viesteistä olikaan puhe? ;))

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Tämä on sitten 210 viestini. Huh, ei pitänyt olla edes näin ahkera kirjoittelija. No kai toi luku kasvaa kun toi CM-kausi etenee, ja kiekkokaudet alkavat. Nyt on ollut loma kiekkoasioista, ja pian alan kommentoimaan turhia ja ei niin turhia asioita kiekosta ännärin ja liigan alla. Tämä viesti kai on sitten lähinnä osastoa turha.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy