Tila
Viestiketju on suljettu.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt kun tuli apuviivojen kanssa tuo paitsiokuva niin ei tuo mun mielestä ollut. Mutta mää en olekaan VAR tuomari, enkä aputuomari saatika linjuri

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Nyt kun tuli apuviivojen kanssa tuo paitsiokuva niin ei tuo mun mielestä ollut. Mutta mää en olekaan VAR tuomari, enkä aputuomari saatika linjuri
Siellähän se Pohjanpalon pää oli linjan takana.

Striimaan golfia, videopelejä ja milloin mitäkin osoitteessa www.twitch.tv/haepis - tervetuloa katsomaan!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jännä juttu. Koko tämä maali ei ollut maali laukaisi jännityksen ja tuli olo että tämä nyt on vain jalkapalloa. Kiva peli katsella. Ehkä tässä vielä uusi lataus syntyy kun peli jatkuu.

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Selvä keltaisen paikka, mutta eipä tietenkään.

"Tästäkin eteenpäin tulen sanomaan asiat niin kuin minä sanon ne, suomen kielellä, joskus vähän epäkorrektisti, joskus korrektisti. Sellaiset jotka eivät halua minun kannanottojani kuunnella, niin älkää kuunnelko niitä." -Mauri Peltokangas

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kortin paikka!

"Terve järki näyttää olevan ominaisuus, jota on vähiten siellä, missä sitä tiukan paikan tullen eniten tarvittaisiin." UKK

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves - HPK
  • 1.85
  • 4.20
  • 3.50
JYP - SaiPa
  • 2.60
  • 3.80
  • 2.40
Lukko - Tappara
  • 2.40
  • 3.80
  • 2.60
Sport - KooKoo
  • 1.92
  • 4.10
  • 3.35
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.